BBT - basal body temperature

View attachment 63294


(!Pahoittelut kielenkäytöstä!):
Käyrä näyttää vituttavalta :D
Lämmöt tänään 36,04.. eilen 36,02
Eli eipä ole lähtenyt suureen nousuun. :shifty:

Tämän yön kyllä heräilin parin h välein (vissiin stressaa tämän päivän päiväkotiin tutustuminen :grin) ..toisaalta eikö unettomuus yleensä nosta lämpöjä, että plörinäksi meni sekin teoria :D
Tosin eilen illalla vasta Kn tuntui olevan täysin pehmeä ja auki. En minä tiedä mistään enää mitään :grin mahtaakohan tää koko kroppa edes ovuloida.

Edit: olin merkannut käyrään eilisen lämmön väärin :D siksi noin tasainen..
Tosin eipä se ero .02 ja .04 välillä suuri ole.

En ymmärrä... eikö sulla tullu tikkuun ovisplussa?
 
View attachment 63294


(!Pahoittelut kielenkäytöstä!):
Käyrä näyttää vituttavalta :D
Lämmöt tänään 36,04.. eilen 36,02
Eli eipä ole lähtenyt suureen nousuun. :shifty:

Tämän yön kyllä heräilin parin h välein (vissiin stressaa tämän päivän päiväkotiin tutustuminen :grin) ..toisaalta eikö unettomuus yleensä nosta lämpöjä, että plörinäksi meni sekin teoria :D
Tosin eilen illalla vasta Kn tuntui olevan täysin pehmeä ja auki. En minä tiedä mistään enää mitään :grin mahtaakohan tää koko kroppa edes ovuloida.

Edit: olin merkannut käyrään eilisen lämmön väärin :D siksi noin tasainen..
Tosin eipä se ero .02 ja .04 välillä suuri ole.

Vaiana, unettomuus mun käsittääkseni nimenomaan LASKEE lämpöjä. Mutta joka tapauksessa poikkeuksellisen huonosti nukutun yön jälkeen lämpömittaus ei ole luotettava. Vähintään 4 h pitäisi myös olla keskeytyksetöntä unta ennen mittaamista. Ja sähän sait ovisplussan vasta sunnuntai-iltana? Ovis tapahtuu siitä 12-48 tunnin kuluttua, joten on hyvin mahdollista, että lämmöt nousee vasta huomenna.

Mulla oli vihdoin kp 1 sunnuntaina. Hienosti olen sekä maanantaina että tiistaina unohtanut mitata lämmöt. Tosin ei sillä nyt tässä vaiheessa kiertoa ole niin hirveästi väliä, kun nyt joka tapauksessa tiedän jo aika hyvin mun ovista edeltävät lämmöt ja oviksen jälkeiset lämmöt.
 
En ymmärrä... eikö sulla tullu tikkuun ovisplussa?

Joo tuli silloin sunnuntaina iltapäivästä!
Taidankin vain olla hätähousu ja valitan täällä jo etukäteen :D anteeksi!
Mrs R:n viestin luettua taas tajusin, että hätiköin :grin
Valitan uudestaan, jos ei pariin päivään ala lämmöt nousemaan :hilarious:

Mrs R, pahoittelut menkoista!:Heartred Toki hyvä, että alkoivat eikä kierto veny loputtomiin :)

(Jos ensi yön nukkuisi paremmin. Reipas pieni poikani tutustui päiväkotiin kuin vanha tekijä konsanaan. Katsotaan kuinka lähtee etenemään :) stressi hieman hälveni onneksi)
 
36,16.. huonosti nukuttu yö taas, mutta voihan pläääääh:sad001
Yöt niin katkonaisia, että pitää varmaan kohta lopettaa mittailu.. mutta kun se on niin mielenkiintoista :D
Ja onhan tämä siis noussut mulla! Tuntuu vaan, että kaikilla nousee aina reippaasti.. ehkä oon tälläinen etanan vauhdilla nousija ;D

Mrs.Smith:Heartred mihinkäs lomalle se meidän 36,8 lähti :sad001
 
En tiedä mitä ajatella. Aamulämpö 36.93, ff heitti että mulla on dpo3 menossa. :eek: ja voin kertoa että ei kyllä ole. Mulla ei ikinä ole ovis ollut näin myöhään. Ja kierrosta tulossa superpitkä. Heräsin yöllä paristi, vaikuttaako kuinka paljon noihin lämpöihin?
 
Eikö ole niin että ovis laskee lämmöt ja siittä sit nousee ja laskee kun menkat alkaa tai joillakin vähän ennen?
 
36,16.. huonosti nukuttu yö taas, mutta voihan pläääääh:sad001
Yöt niin katkonaisia, että pitää varmaan kohta lopettaa mittailu.. mutta kun se on niin mielenkiintoista :D
Ja onhan tämä siis noussut mulla! Tuntuu vaan, että kaikilla nousee aina reippaasti.. ehkä oon tälläinen etanan vauhdilla nousija ;D

Mrs.Smith:Heartred mihinkäs lomalle se meidän 36,8 lähti :sad001

Todennäköisesti jonnekin missä on lämmintä...
 
Mulla oli näköjään vähän heittoa, en muistanut kun vaihdoin mittarin toiseen. Eli edelleen odottamaan jotain tapahtuvaksi. Viivanpaikka oli ainakin näkyvissä hyvinkin selvästi.
 
Vaiana ja Mrs. Smith ne teidän lämmöt tainnut tänne tulla (tääl ei oo kyl lämmin). Viel ei pitäis viikkoon ovista olla :banghead: Noh seurataan tilannetta, vähän pitempään tuli kyllä nukuttua.

Emk, tilanne on mielenkiintoinen. Luulis että sieltä plussa jo tulis noilla lämmöillä.. Tsemppiä! Toivotaan ettei kierto hirveesti veny tai se plussa sieltä viellä pamahtais :)
 

Liitteet

  • C9D08F61-E797-41BD-8728-4EF3AF43CF0C.png
    C9D08F61-E797-41BD-8728-4EF3AF43CF0C.png
    179.9 KB · Katsottu: 178
Zoria, aika hitaasti nousisi hormoni. Kiinnittymisdippiä en ole mielestäni löytänyt. Enemmän tää loppu käyrä näyttää että ovis olis muka ollut tosi myöhään, mutta ovistestit - ja kuivaa on.
 
Screenshot_20171213-095904.png


Täällä käppyrä näyttää tältä. O-plussa pärähti eka kertaa kp 12 illalla ja kp13 myös. Nyt sitten taas ootellaan. Onneksi on tää joulunaika meneillään ja kuopuksen synttärit viikonloppuna niin hommaa on. Näyttää nyt kierto ja kroppa toimivan tasaisesti niin koitan valaa uskoa itelleni, että se pysyvä r-testin plussakin tulee kun on tullakseen. :happy: Nyt menossa kp 16 dpo3 eikä mitään oloja missään. Lämmöt sentään nousee ja vv on voidemaista valkoista eli uskottava on, että piinapäivät ne on taas alkaneet.

Zoria: voisko sulla olla ollu supernopea ovis tuossa? :wideyed:

Emk: pidetään peukkuja, että plussa tulee kuitenkin vielä. Lämmöt on kyllä lupaavat.

Vaianalle ja Mrs Smithille nyt ne lämmöt päälle. Täältä en niitä halua kyllä luovuttaa, mutta karibialta tulkoon kunnon puhuri. :grin
 
No johan Zorialla lämmöt pomppasi! Mielenkiintoista :D

Emk tilanne kyllä kanssa jännittävä.
Mulla oli se 42 päivän kierto sellainen, että lämmöt huiteli aika korkealla.. en tiedä sitte mistä johtui. Ovulaatiotakaan en siinä kierrossa bongannut.
Toivottavasti ei kiertosi veny hurjasti. Mieluiten saisi sieltä se plussa pärähtää :)

Eliza79, hienoa! Ovis bongattu ja kroppa toimii siellä! :) nyt kaikki peukut pystyssä ja varpaat ristissä, että plussaat.

Jään odottelemaan niitä Karibian tuulia :shifty::grin
 
Mulla päättyi edellinen kierto kp52, soittelin tiistaina naikkarille kysyäkseni progesteron arvoa mutta ei ollut vielä saatavilla. Sanoi että loppuviikosta voi olla, mutta ehkä kysyn sen sitten ensi viikolla kun me ollaan menossa aukiolotutkimukseen... Aamulämpö mittailut taas jatkuu, koko kierron nyt...


Kuulemma kerta viikkoon ajavat noita tuloksia? Niin ihmettelin vaan kun olin viime viikon tiistaina käynyt siellä labrassa antamassa sen verikokeen.. No mutta katsellaan!
 
Takaisin
Top