Päivän fiilis

Me myös käytiin 5 päivän ikäisenä tankkaamassa 12h valoa. :) Sen jälkeen vielä pari päivää kontrollilabroja ja seuranta loppui, kun arvot laski tosi hyvin. :)
 
Esikoinen oli 2 päivää laitoksella 2 sinivalolampun alla.. mutta ei nyt vauvalla ollut mitään. Tosi hyvät arvot.

En tiä mihin kirjottasin ni laitan tähän samaan. Huomasin laitokselta kotiutumisen jälkeen et mulla itellä on suussa poskissa ns hampaiden vieressä/takana valkosia pilkkuja. Ei kutita eikä vaivaa. Ihmetyttää vaan. Kielellä löysin. Kellään ideaa? Joku hiiva??
 
Meillä esikko syntynyt kans joulukuussa, ja koska on hyvin todennäköistä että sferosytoosi periytyy niin keltaisuutta tarkkailtiin, mutta ei sitä sitten ollutkaan. Nyt vähän jäntskättää kuopuksen kohtalo...
 
Esikoinen oli 2 päivää laitoksella 2 sinivalolampun alla.. mutta ei nyt vauvalla ollut mitään. Tosi hyvät arvot.

En tiä mihin kirjottasin ni laitan tähän samaan. Huomasin laitokselta kotiutumisen jälkeen et mulla itellä on suussa poskissa ns hampaiden vieressä/takana valkosia pilkkuja. Ei kutita eikä vaivaa. Ihmetyttää vaan. Kielellä löysin. Kellään ideaa? Joku hiiva??

Aftoja?
 
Tänään ollut aamusta asti surkea olo. Huonosti nukuttu yö kamaline unineen jne. Joulukalenteria avatessa iski ahdistus kun tajusin että tasan 2viikkoa jouluun, enkä oo yhtäkään lahjaa hankkinut vielä. Ei viittis hirveen myöhäseks jättää ettei sitten tule kiire ja joutuu pyörimään tän mahan kanssa monia tunteja kaupoilla.. ei nimittäin ole tiedossa kuin 1lahja vasta minkä aion ostaa miehelle, mutta sekin pitäs löytää jostain eka... :S
 
Tänään ollut aamusta asti surkea olo. Huonosti nukuttu yö kamaline unineen jne. Joulukalenteria avatessa iski ahdistus kun tajusin että tasan 2viikkoa jouluun, enkä oo yhtäkään lahjaa hankkinut vielä. Ei viittis hirveen myöhäseks jättää ettei sitten tule kiire ja joutuu pyörimään tän mahan kanssa monia tunteja kaupoilla.. ei nimittäin ole tiedossa kuin 1lahja vasta minkä aion ostaa miehelle, mutta sekin pitäs löytää jostain eka... :S

Verkkokaupat! :) ajattelin hyödyntää niitä tänä vuonna. :)
 
Tosiaan tyttö syntyi 7.12 klo 13.07 ja eilen illalla päästiin kotiin kun viimein alko verensokerit pysyy tytöllä tarpeeks korkealla. Tänään onkin sit eka päivä opeteltu arkea 2 lapsen kanssa paitsi että anoppi on ollu auttamassa ruuanlaitossa ja esikon hoidossa et ei tää vielä arkea oo :) Mahtava fiilis kun kävin tänään pienen kävelyn tekemässä esikon kanssa ja pysty liikkumaan jo vähän reippaammin :)
 
Onnea!

Mulla on ihan hyvä fiilis. Väsyttää, kun meinaan heräillä 5-6 aikaan ja loppu"yö" menee kevyessä unessa. Käytiin viikonloppuna kaupoilla, oli kiva päästä kotoa jonnekin :) nähtiin kaupassa joulupukki :Heartbigred
Olisi kiva, jos vauva laittaisi vauhtia! Toisaalta kiva vielä olla kotosalla, ei se synnytys ole mitään herkkua
Tuttavat kyselee kovasti, että joko on oireita tai fiiliksiä, että vauva olisi tulossa. No ei oo :confused: ehkä tällä tai ens viikolla... sukulaiset on onneksi toistaiseksi jättäneet rauhaan!
Sairaalakassi on valmiina odottamassa ja lapsen kanssa pyöritään omilla kylillä eikä esim lähdetä autolla kauemmas, sitä kun ei tiedä, milloin synnytys sitten käynnistyy.

Harmittaa, kun kukaan ei oikein halua sopia mun kanssa tapaamisia tai edes puistotreffejä :sad001 ajattelevat varmaan, että lähdetään synnyttämään kuitenkin tai etten jaksakaan lähteä
 
On nää illat vähän tälläsiä "eipä syntynyt tänäänkään". Kuitenkin nukkumaan mennessä toivoo, että ei tänä yönä, haluan nukkua :hilarious:

Kävin ostamassa jumppapallon. Josko sen päällä istuskelu saisi vauvan laskeutumaan ja hommat etenisi. Ja se on kiva suihkussa mukana kun sitten jonain päivänä supistukset alkaa. Ja voi sen päällä pomputella mahavaivaista vauvaakin :)
 
Joo, mä oon tykänny jumppapallosta. Ainut paikka missä on pidemmän päälle hyvä istua:) ei sillä, ei se synnytystä yhtään sen lähemmäksi oo tuonut:)
 
On nää illat vähän tälläsiä "eipä syntynyt tänäänkään". Kuitenkin nukkumaan mennessä toivoo, että ei tänä yönä, haluan nukkua :hilarious:

Kävin ostamassa jumppapallon. Josko sen päällä istuskelu saisi vauvan laskeutumaan ja hommat etenisi. Ja se on kiva suihkussa mukana kun sitten jonain päivänä supistukset alkaa. Ja voi sen päällä pomputella mahavaivaista vauvaakin :)

Meillä on käytetty aiemmin jumppapalloa mahavaivaisen vauvan nukutteluun kun keinutuoli ei oo enää kelvannut. Vauva syliin ja siinä pallolla sit pomputeltu menemään ylös ja alas. Tulee jalkajumppaa samalla. Ehkä se on nyt tämän tulokkaan kanssa myös käytössä. :D
 
Haluaisin ostaa mut se vie niin paljon tilaa ja meillä muutenkin pieni asunto. Voin kyllä kuvitella että ois toimiva!
 
Meillä on jumppapallo ja olen tykännyt. Käytän sitä myös tietsikkatuolina :wink Selkävaivaiselle hyvä ratkaisu, kun selkä saa paljon enemmän liikettä kuin esim. satulatuolissa istuessa. Pitkä istuminen on miulla tuottanut harkkasupistuksia ja terkkari kehottikin jatkamaan pallottelua. Toivon kovasti, että auttaisi paikkojen avautumisessa, mutta ainakaan vielä vauva ei ole antanut sen suurempia merkkejä tulostaan, vaikka olen ahkerasti pallolla kiikutellut :rolleyes:
 
Meillä on jumppapallo ja olen tykännyt. Käytän sitä myös tietsikkatuolina :wink Selkävaivaiselle hyvä ratkaisu, kun selkä saa paljon enemmän liikettä kuin esim. satulatuolissa istuessa. Pitkä istuminen on miulla tuottanut harkkasupistuksia ja terkkari kehottikin jatkamaan pallottelua. Toivon kovasti, että auttaisi paikkojen avautumisessa, mutta ainakaan vielä vauva ei ole antanut sen suurempia merkkejä tulostaan, vaikka olen ahkerasti pallolla kiikutellut :rolleyes:

Mä aattelin, jos pallon kanssa vauva laskeutuisi (ei nyt niin että pää pilkottaa jalkovälistä vaan että napanuora ei pääse luiskahtamaan ulos vauvan ohi, jos menee vedet ensin).
Supistuksia voi tulla ehkä 2 jos käyn tosi reippaalla kävelyllä. Että ei nää pallot ja liikunnat mulla kypsyttele mitään :hilarious: tekee vaan hyvää kunnolle, mielelle ja sokereille.

Mua väsyttää ja vituttaa (tää on varmaan mun perusfiilis :confused::grin:grin). Sain unta lähempänä puolta yötä ja heräsin kuitenkin ennen kuutta. Onneksi tänään tulee vieraita ja on muutakin menoa :) ajattelin leipoa kohta.
 
Pelottava ajatus jumppapallo suihkussa! Luulis olevan liukasta menoa :grin:eek:

Vähän meinas rupee illalla ärsyttämään kun kerranki ajoissa sänkyyn jopa ennen 22.00, hetki telkkaria siinä ja sit ku ruvettiin nukkumaan ni ei unta! Tais olla klo jotai 1.30 kun katoin kelloa vikan kerran. Yhtä pyörimistä vaan. 00.30 taisin vessassakin käydä.

Tiijä johtuko sitten siitä kun torkahdin pikku hetkeks sohvalle joskus 20aikoihin. Oli kyllä tosi pieni hetki, ehkä max 10min.. nyt vaan ärsyttää ja väsyttää ja eilinen joululahjojen-ostos-reissu verotti kai omansa kun kroppa on ihan poikki ja jalat kipeet.. huoh..
Nyt taisin herätä ekaan kipeeseen supistukseen. Tai en tiijä oliko eka, mut ainaki sellanen et pistin oikein merkille kun tarpeeks hereillä olin et tajusinki jotain xD
 
Siihe jumppapallon alle voi pistää kuulemma pyyhkeen, ni ei pitäis olla nii liukas:)
 
Vimppa lääkäri tänään, kauheista kivuista huolimatta paikat ei oo kypsyny yhtään. Tää tyyppi ei tuu varmaan ikinä ulos täältä.:arghh::shifty:
 
Takaisin
Top