Kuulumisia ja jutustelua

Täällä käyty rakenneultrassa ja pikkusella oli kaikki hyvin :) ei kysytty sukupuolta kun ei olla kysytty kummastakaan aiemmastakaan.. Viikkoja nyt 20+5 ja paino arvio oli 364g

Pojat katselivat innoissaan kuvia tulevasta sisaruksesta.. :)
 
Oikein paljon onnea ihanista ultrauutisista :)

Meillä täällä suunnitellaan jo 1-vuotis syntymäpäiviä joita vietetään parin viikon päästä.
Niin se vaan tämäkin vauva kasvoi jo taaperoksi...ihan liian nopeasti meni tämä vuosi.
Esikoinen on rauhoittunut kovasti kun viimeinen vuosi oli hänellekin aika rankkaa, mutta nykyään ei enään osaa ajatella edes että siskoa ei joskus olisi ollut.

Mulla meinaa vauvakuume nostaa päätä, mutta mehän jo päätettiin et lapset on nyt tehty ja tiedän et mies ei mieltänsä muuta.
Hieman haikein mielin olen asiasta, mutta syksyllä alkaa koulu itsellä niin en mä tiiä missä välissä sitä enään vauvaa sais...ehkä parempi näin ja laitan sit koiravauvan joskus myöhemmin :)
 
Voi vitsi joko teiän pikku prinsessa täyttää vuoden :) mut eihän sitä koskaan tiedä vaikka miehes mieli vielä myöhemmin muuttus niin kävi meilläkin et alkuun hannas vastaan kolmatta mut nyt on jo tuloillaan :)
Kiva kuulla että esikoinen on sopeutunut hyvin pikkusiskoon.. Meillä oli samaa et alkuun oli ihan surullinen kun pikkuveli tuli mut nykyään ne on niin paita ja peppu kun tossa leikkivät... :)
 
Mami. Menikö teidän tyttö nyt syksyllä tarhaan? Vai onko vielä kotona hoidossa.. :)

Mulla loppuu nyt toinen loma pätkä.. Oltiin zoolandiassa, muumimaailmasssa, mökillä ja tänään lähdetään laivalle :)

Pojat olivat yllättävän rohkeita tuolla zoolandiassa mut muumit olivat vähän jännittäviä ja mun paikat ei meinannu kestää sitä kävely määrää ja mäkiä mitä tuolla muumimaailmasssa on..
Esikoinen on ollut kaks kertaa laivalla mut kakkoselle eka kerta. Pojat ei vaan meinaa jaksaa odottaa et koska lähdetään :D

Mulla on ihan hirveitä nivus ja lonkka kipuja tässä raskaudessa. Ens viikolla pitäis mennä töihin. Saa nähdä miten pystyn tekemään töitä.
Nyt siis 28+2
 
Meille syntyi 2.11 39+0 pikkuinen poika. Mitat oli 48cm ja painoa oli 3042g. :) oli nopea ja hurja synnytys mutta voidaan nyt molemmat hyvin :)
Isoveljet ovat tänään tulossa katsomaan pikkuveljeä :)
 
En ookkaan aikoihin tänne eksynyt ku on ollu koko syksy niin kiirettä koulun ja lasten kanssa.

Oikein paljon onnea pienestä pojasta :)
Miten teillä on arki lähtenyt sujumaan?

Meillä tyttö oli tän syksyn tosiaan mummon hoidossa ja aloittaa päiväkodin tammikuussa.

Oli kyllä melkoinen opettelu itselläkin tuohon koulussa käymiseen, mutta eiköhän tää nyt jo vähän paremmin toimi ku on päässyt paremmin sisälle tuohon opiskeluun :)
 
Kiitos ja kiva kuulla että siellä on lähtenyt koulu hyvin ja tyttökin sopeutunut hoitoon mummilassa. :)

Arki on lähtenyt helpommin mitä kuvittelin et vauva on onneks helppo. :) Esikoinen on ottanut hyvin uuden tulokkaan et keskimmäinen on ainut mikä on nyt enemmän mun perään vaikka tykkää pikkuveljestään niin välillä tulee itku kun ei heti pääse äitin syliin..kaipa se ajallaan rauhottuu.

Oikein hyvää joulua kaikille :Heartred :)
 
Mami83. Mites teillä lähti tytön päiväkoti käyntiin? Mitä muuten kuuluu? :)

Esikoinen täytti alkuviikosta 5-v ja loppukuussa on neuvola ja vietetään synttäreitä :) on nyt ollut tammikuusta saakka kerhossa ja viihtynyt siellä tosi hyvin :)

Keskimmäinen täyttää meillä ens kuussa 3- v et tuntuu aika aivan juoksevan. :D

Kuopuskin tuli viime viikolla jo 5 kk ja paikallaan ei oikein pysy kun peruuttaa tosi nopeesti eri paikkoihin. Onneks on ollut helppo ja tyytyväinen vauva :)
 
Takaisin
Top