Imettävät kuumeilijat

Mulla taasen näyttäis nyt siltä, että kierto on lyhentynyt n. 10pv siitä mitä se oli ennen raskautta. Juu ei todellakaan ole helppo tuntea omaa kehoaan, kun se tekee mitä tykkää :rolleyes:
 
Ooo tääl alko tapahtumaan! :Heartred Oispa oviskin nyt tämän mukana myös. :wink En jaksa oviksia tikutella. Seurailen vaa mitä tuol alakerras tapahtuu. Jospa tänään makkarin puolelkin tapahtuis kun ollu elokuun jälkeen niin hiljasta.
 
Hempuliini, ooooi vitsi! Toivotaan, että nyt olisi ovis päättänyt saapua ;D onko millaisia oireita?

On: kp34 ja ei menkkoja, vain paljon valkovuotoa ja viiltoja kohdussa. Lämmöt koholla. Iltaa kohden nousee jopa 37,3.
On kyllä jännittävää.. katsotaan pääsenkö loppuviikosta testaamaan.
 
Muokattu viimeksi:
Hmph miksiköhän mulle ei oo tullu ilmoitusta uusista viesteistä? Noh kuitenkin, uusille tervetuloa :Heartred

Joku oli varhaisultrasta kyselly, ollaan menossa kunhan soittavat kunnalliselta ajan.. Neuvolan kautta sain lähetteen sen edellisen tuulimunan takia. Oottelua siis, onneks on tosi hyvä tunne et kaikki on hyvin meidän pikkuisella :notworthy
 
On:
En malttanut enää.. Nyt tosiaan kp35 ja käytin hartaasti säästämäni Clearbluen digitestin:

Not pregnant

Kyllä otti kovaa nyt :sad001
Tänään ostan juustoja ja herkuttelen hyvällä omatunnolla.
Tätytynee myöntää itselle, että kierto vielä aivan sekaisin.. jospa sitten ensi kierrossa tärppäisi.
Alkaisipa jo ne hiton menkat!

Oisko kellään mitään positiivisia uutisia täällä :)
 
Voi harmi vaiana! :sad001

Täälläkin taitaa olla kp1 tänään, mistä tuli mieleen että onko mitään kotikonsteja luteaalivaiheen pidentämiseen? Kierto on näköjään pituudeltaan suht säännöllinen sijoittui ovis mihin vaan tai sitten se edelleen uupuu tyystin ennusmerkeistä huolimatta. Ehkäpä sitä täytyy sohvalle majoittua
 
Pahoittelut Gunvor :sad001 mulla ei oo kyllä mitään tietoa kotikonsteista tohon.

Twisted, kiitos:Heartred mä en oo kauheesti vielä tutustunut noihin Geleeihin. Pitääkin vähän lukaista, jos ottaisi käyttöön :)

Huomaan muuten ajattelevani koko ajan kuin imettävä! Tarkastelen kaikkia lisäaineita yms että saiko imettäessä syödä, vain muistaakseni että ai niin:p
 
Gunvor, Mä meinaan aloittaa Geleen lisäksi Ubiqinonin. Molemmilla pitäisi olla suotuisia vaikutuksia hedelmällisyyteen (Ubiqinonia pitää ottaa aika reilu satsi, olikse yli 400 mg tmv.). Gelee Royal saattaa sekoittaa säännöllistä kuukautiskiertoa. Mulla riskit vähäiset, kun on muutenkin puute kierrosta ja ovuloimattomia joukossa.
 
Muokattu viimeksi:
Dpo8 ja nega.. Toiseen sain kyl jonkin viivan, mutta mielestäni harmaa eli viivanpaikka. Tein sit herkemmän ja se oli selvä nega (oli kyl vähän ongelmia testausvaiheessa). Tehdään uutta testiä myöhemmin..
Zoria kp32/34? Dpo8
 
Onks kellään täällä mitään faktoja imetyksestä ja keskenmenoriskeistä? Ärsyttävästi tuolla lasketun ajan ryhmässä joku hiukan niuhottavasti mainitsi että imetyshän aiheuttaa korkeamman keskenmenoriskin, mut mikäs siinä jos on valmis ottamaan riskin.. :smiley-angry007

Itse en oo siis googlesta löytänyt mitään tarkkaa faktaa, kun harvemminhan syytä keskenmenoon edes selvitellään. Niitä nyt sattuu vaan harmillisesti. Itse oon kaks kokenu, imettäessä ja imettämättä.
 
Kadonnut ei oo muuta faktaa kun meän terkan koulusta saatu tieto. Sanoi mulle kun tästä juteltiin että ei ole kohonnutta riskiä, imetys tokiinsa aiheuttaa kohdun supistelua koska sillä esim se jälkisupistelu saadaan käyntiin. Imetys saa kehon tuottamaan oksitosiinia jolla myös käynnistetään synnytys mutta mulle sanoi th että on täysin eri asia kun imettää ja saada synteettistä oksitosiinia. Puhutaan eri määristä ja oman kehon tuottama määrä on pienempi mitä synnytyksen käynnistyksessä annetaan. Jos sulla ei supistele kipeästi kun imetät, ei huolta. Saa nipistellä ja puristella, kasvaahan kohtu siellä muutenkin ja aiheuttaa kipua. Älä välitä paskoista kommenteista. Silloin imetystä suositellaan lopetettavaksi jos supistelee kipeästi eikä ne lopu imetyksen jälkeen. :)
 
Mä luotan omaan kehoon. Jos mä raskaudun (jos siis saan miehen ylipuhuttua vielä vauvaan) niin mä en lopeta imetystä hevillä. Luonto hoitaa, en usko että imetys keskenmenoa aiheuttaa, kyllä se on kiinni siitä että alkio ei ole lähtenyt kehittymään oikein. :)
 
Katjusha, tuosta ubiqinonista en ole kuullutkaan. Mihin sen teho perustuu? Tohtii ilmeisesti imetyksen aikana käyttää? Käytetäänkö läpi kierron vai joku kuuri?

Entäs onko kellään kokemusta Tampereen seudulla imettäviä hoitavista "lapsettomuus"lääkäreistä? Eikös jotain lääkettä voinut käyttää imetyksen aikana juuri luteaalivaiheen pisentämiseen?
 
En oo varmaan koskaan ollut näin onnellinen menkoista. [emoji16] kerkesin jo tuskailla etteikö kierto käynnisty ennen imetyksen lopettamista mut alkoi se. Alkoivat vielä just silloin kun ois pitänyt alkaa jos laskee sen kierron mukaan mikä oli ennen edellistä raskautta. :D
 
Takaisin
Top