*POKS*

37+0. Viimeviikkoinen vauvankääntöyritys ei onnistunut, joten nähtäväksi jää, syntyykö hän alakautta vaiko sektiolla. Supistuksia on ollut koko viikonlopun, minkä johdosta muistinkin pakata jo sairaalakassin. :nailbiting:
 
Towanda. Onnittelut täysaikaisuudesta :) Harmi ettei kääntö onnistunut. Onko lähtö kohta et alateitse vai miten?
 
Loora84 Mulle annettiin pt:n takia määräys lähteä synnärille heti jos vedet menee. Kävin lantion magneettikuvissa ja jos tilaa on tarpeeksi eikä vauva kasva yli 4-kiloiseksi, on mahdollista synnyttää alateitse. Perjantainen painoarvio oli jo 3400 g, joten menee vähän tiukille. o_O Yliaikaiseksi ei joka tapauksessa päästetä eikä mitään käynnistyksiä tehdä, joten ollaan vähän jännän äärellä, miten synnytys lopulta tapahtuu. Synnytyssuunnitelman olen suosiolla nakannut jo roskakoriin. :grin
Onko kaikkien muiden vauvat jo asettuneet niin kuin pitää?
 
Towanda. Hyvä juttu että siellä on kumminkin selkeät jutut miten edetään ja seurataan :)

Täällä pikkunen on kyllä pää alaspäin valmiina ja toivottavasti pysyykin :)
 
Täällä myös vauva pää alaspäin, ollut jo viikkoja, joten toivon, ettei enää muuta mieltään. :winkKiinnittymisestä en tiedä, lueskelin siitä, mutta ei mulla lääkäri ottanut kantaa. :confused004
 
Mä kans kyselin laskeutumisesta neuvolassa. Ei osannut sanoa. Kiinnittymisestä kun kyselin äitiyspolilla, niin lääkäri sanoi, että kun liikuttaa päätään, niin ei ole kiinnittynyt, mutta tosi alhaalla ja edessä on. Doula sanoi, että on ollut pitkään jo tosi alhaalla viikkoihin nähden. Eilen näki selän puoleltakin, että on alhaalla.
 
Takaisin
Top