Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Deb, samoilla päivillä mennään. Plussatuulia meille molemmille :Heartred

Aamulla oli kaikki oireet hävinnyt kuin tuhka tuuleen, ajattelin jo että luovun kokonaan toivosta kunnes illalla pahoinvointi palasi, samoin kohdun nippailut ja tissikivut. Eli toivotaan, toivotaan! :wink
 
Tommosta hailuja mullekin tuli :sad001 Täällä menossa 32/29-30 eikä vieläkään tietoa menkoista. Elättelen vähän toiveita et ovis oiskin ollut paljon myöhemmin kuin luulin koska oireet ei oo häivinneet. Taas sitä metallin makua suussa. Täytynee ens viikolla uusiks käydä labrassa jossei menkat ala
 
Oiskohan se oikeesti mahdollista et kun se kierukka lähti kuukautisten aikaan 21.8, vuoto loppui 25.8. Flon mukaan ovis piti olla 2.9, sitten muuttui 8.9 ja takas 2.9 mutta mulla kierto on 29-30pvä eli nyt 2 pvä myöhässä. Mutta mietin et jos ovis oiskin ollu 11. 9 tai 14.9 kun silloin olin merkannut myös Flohun valkuaismaisen vuodon...
 
Menkat alko kp28. Eli alkuviikon testi oli valitettavasti oikeassa. Miten voikin näin paljon ottaa päähän:sad001

Toivottavasti Deb sinulla on parempi onni matkassa, pidän peukut pystyssä :)
 
Tulempahan minäkin piinailemaan:joyful: Tosin aika pitkä aika vielä piinailla.
Mulla oli vasta ekat menkat sitten vuoden 2015 kevään...raskaus ja imetys. Menkat siis alkoivat, vasta kun lopetin imetyksen.

Ovulaatio saatu tikutettua kp 21-22 ja nyt sitten dpo5. Kierrot on olleet jotain 26-32p silloinkun ne niitä on ollut.

Millaisia tuntemuksia teillä on ollut ovulaation jälkeen?

Mulla oli ovulaatiosta kolme päivää maha/munasarjat kipeet. Nyt on jo helpottanut onneksi. Vähän välillä jomottelee tuohon kohdun kohtaa, mutta kun edellisistä kierroista on niin kauan ni en muista mikä on normaalia....
 
Plussa tuulia tänne :)

Meikäläisellä nega testit dpo10 ja tänään dpo12 :sorry: Ihan semmonen olo, että tänään tai huomenna kurvaa täti käymään...
 
Tulen tänne piinailemaan jälleen.
Täällä nyt menossa 14kp ja en ole tikutellut ovista mittailut lämpöjä ainoastaan.Tiistaina viimeksi mittailin lämpöjä kuumemittarista loppu paristot juuri väärään aikaan :sad001 tai toisaalta hyvä.Kalenterit mihin merkaan oireita ja lämpöjä siirtelivät lämpöjen mukaan ovista.Tiistain jälkeen oon oireita merkanut vain.Ladytimer sanoo että huomenna olisi ovis,Flo sanoo että tänään on ovis ja natural cycles sanoo että viikon päästä.Mitä oireisiin tulee niin eilen oli limat jo sellaiset että ovis olisi/olisi tulossa tänään aamulla kauhean raskaat ja kipeät rinnat plus halut kovat.Ladytimer ennusti 15kp luomukierossa aina ovis plussa ollut juuri 15kp.Flo:ssa tiedot on pitkältä ajalta jo että ehkä se ovis täällä tänään on kaikkien oireiden perusteella :D tänään jo kaadettu mies ehkä kaadan vielä huomenna :wink
 
Kp 34/29-30 eikä mitään. Ei menkkoja ei oireita ei mitään. Testiä en uskalla tehdä ettei tuu pettymys. Alku viikkoon odotan ja jos ei kuukautiset ala niin uusiks labraan.
 
Kp 34/29-30 eikä mitään. Ei menkkoja ei oireita ei mitään. Testiä en uskalla tehdä ettei tuu pettymys. Alku viikkoon odotan ja jos ei kuukautiset ala niin uusiks labraan.
Ei vitsi... tee testi - täytyyhän meidän(no ehkä vähän sunkin) saada tietää! ..heti. :D :D Voi ku ois kiva, jos oiskin onnistunut. :)
 
Hei. Ekaa kertaa tämän kaltaisella palstalla. Terve vaan leidit.! Olen itse tilanteessa että raskaus olisi todella iso shokki...uskallan sanoa sen ääneen. En siis ole kuumeilia, mutta piina päiviä eletään. Haluaisiko joku kertoa noista lyhenteistä kp on kiertopäivä ja jne. Ja miksi kuukautisten tuloa kutsutaan tädiksi tai täti tuli kylään?
 
Hei. Ekaa kertaa tämän kaltaisella palstalla. Terve vaan leidit.! Olen itse tilanteessa että raskaus olisi todella iso shokki...uskallan sanoa sen ääneen. En siis ole kuumeilia, mutta piina päiviä eletään. Haluaisiko joku kertoa noista lyhenteistä kp on kiertopäivä ja jne. Ja miksi kuukautisten tuloa kutsutaan tädiksi tai täti tuli kylään?
Dpo = days past ovulation, inssi= inseminaatio, pp=piinapäivä, kp=kiertopäivä, muita mä en tiedä. Jotain lääkelyhennyksiä on. Mä olen kans miettinyt, että miksi "täti". Ihan hirveä ilmaus. Ei voi tietää, ehkä joku fiksumpi osaa kertoa.

Voi, kunpa olisikin niin, että "hups, olen raskaana". Aina ei ole niin helppoa.... Miksi shokki? Ikä/ elämäntilanne? Kai se omalla tavallaan aina on shokki, mutta kai ne asiat tässä maailmassa vaan tapahtuu, jos on tarkoitus tapahtua. :)
 
Täti tulee englanninkielisestä ilmaisusta "Aunt Flo" eli "Täti Vuo" (flow [flou']= vuoto). Tästä on vähän eri versioita, täti punainen tjsp.
 
Kiitos vastauksista! Kovasti onnistuneita plussia ja yritystä kaikille. Lapsi on aina lahja! Omaa tilannetta voin avata sen verran että ei ole ikä(31) tai varsinaisesti elämäntilanne syy.
Shokki tulee siitä, etten ole parisuhteessa ja ehkäisy on pahemman kerran pettänyt. Mutta totta kai tulee väkisin olo että tällä on tarkoitus. Tunteet vaihtelee. Viimeyönä näin unta , että olin neuvolassa. Jää nähtäväksi päätyykö sinne oikeasti.
 
Näättekö saman kuin mä?
 

Liitteet

  • IMG_20170923_181950.jpg
    IMG_20170923_181950.jpg
    461.8 KB · Katsottu: 205
Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?
 
Takaisin
Top