Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

Terve, täälläkin olisi yksi toista vauvelia kuumeileva naikkonen! Eli olen 36-v ja esikoinen syntyi viime joulukuussa. Imetän vielä, mutta kuukautiset tulleet jo puoli vuotta, alkoivat jo täysimetyksen aikana 6 vk synnytyksestä. Tiedettiin (lue: minä tiesin :rolleyes:) jo heti että halutaan lyhyt ikäero, mutta sektion takia piti ensimmäiset puoli vuotta malttaa. Hetken näytti tärpänneen jo kesäkuussa ekasta yrityskierrosta, mutta valitettavasti varhaisultra paljasti tuulimunan. Nyt on uusi raskauslupa vihdoin saatu ja ovistikkuihin pissiminen jo täyttä häkää menossa. :)
 
Toivon parasta teille NinskuPinsku! :) onko ensimmäinen tullut luomuna vai hoitojen kautta?

Eilen tein raskaustestin joka oli nega. Nyt tuntuu et menkat alkaa. Päästäänpähän ainakin uuteen kiertoon. :D
 
Ensimmäinen tuli luomuna ekasta kierrosta, sitä edelsi kanssa ekasta yrityksestä lähtenyt raskaus joka meni kesken. Joten kyllä sitä on ollut vähän ihmeissään, että mitähän helee kun raskaus ei lähde :)

Eilen tilailin raskauskeijulta ovistestejä, jospa tämä tämä tästä, onneksi mies ihanasti mukana, hänen toiveestaan nyt lähdettiin hoitoihin, koska hänellä tulee 40 täyteen ensi vuonna.
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista, en halua kuumotella noiden ovistestien kanssa mutta sitähän mä juurikin malttamattomana teen.:woot:

Eilen oli haalea viiva, tänään voimakkaampi mutta edelleen vähän haaleampi kuin kontrolliviiva.

Onko se nyt sitten niin että on ovulaatio vasta kun se on voimakkaampi kuin kontrolliviiva?

Niin ja kp11 tänään.
 
Oho ompas outoa NinskuPinsku! :eek: toivotaan kuitenkin että pian tärppäisi - vaikka sitten niiden hoitojen ansiosta. :)

Ilmeisesti ne viivat tikuissa vahvenee sitä mukaa mitä lähempänä ovu on ja sit kun ovu on niin ovat molemmat yhtä vahvat. Tai näin itse olen ymmärtänyt.

Tietääkö kukaan voiko alkuraskauden km aiheuttaa kipuja? Siis sellaset n. rv3 tapahtuvat keskenmenot? Eli sellaiset raskaudet mitkä jää monesti huomaamatta ja tulee vain "normaalina" kuukautisvuotona pois? Mulla oli nimittäin tossa kesäkuussa aivan tuskasen kivuliaat menkat ja ne tuli melkein viikon myöhässä. Ei plussaa silloin, kun testasin ennen menkkoja. Nyt sitten taas myöhässä ja aivan jäätävää tuskaa. :/ normaalisti ei mitään kipuja missään vaiheessa. Ainoastaan ennen menkkoja alselän vihlontaa mut sekin loppuu kun vuoto alkaa. Voiskohan nää mahollisesti olla jotain sellaisia? Vissiin kuitenkin aika yleisiä loppupeleissä.. näillä kerroilla myös ollut normaalia runsaampaa vuotoa sekä paljon hyytymiä seassa.
 
Mitähän ihmettä..? Yllättäen menkat loppuivatkin jo nyt tänään. :eek: tai ainakin vuoto on niukentunut lähes olemattomaks.. edellisen raskauden jäljiltä ovat olleet runsaat ja kestäneet 6-7pv. Tänään illasta tähän asti kestänyt myös voimakas huippaus.. mistähän tässä on kyse.
 
Pitäisikö rosmarinaa sun tehdä vielä raskaustesti? Vähän siltä kuulostaa, että joko olisi ollut jonkin sortin kiinnittymisyritys tai sitten jopa ihan alkanut raskaus. :wideyed: Oliko sulla viime raskaudessa testi miten aikaisin plussa? Joillainhan se hCG nousee hirmu hitaasti, jos lähtötaso on kovin matala.
 
Mitähän ihmettä..? Yllättäen menkat loppuivatkin jo nyt tänään. :eek: tai ainakin vuoto on niukentunut lähes olemattomaks.. edellisen raskauden jäljiltä ovat olleet runsaat ja kestäneet 6-7pv. Tänään illasta tähän asti kestänyt myös voimakas huippaus.. mistähän tässä on kyse.

Minäkin kyllä tekisin tuossa tilanteessa testin vielä.:angelic:
 
Testin teinkin kun alkoi olemaan jo todella epäilyttävät olot, mutta siitähän tulikin tällainen tulos.. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1503178050.022175.jpg


Epäilen itse myös kiinnittymisvuotoa ja sen jälkeen mahdollista "keskenmenoa" koska tänään sitten tulikin runsasta vuotoa hetken aikaa isojen hyytymien kera. Olo ei kuitenkaan ole mitenkään pettynyt tms. koska ei voi olla varmuutta onko mitään tällaista todellisuudessa tapahtunut. Ja vaikka olisikin, niin eihän se mikään vauva vielä ole, pelkkä solu joka ei sitten ollut kehityskelpoinen. Uuteen kiertoon vain. :)

edit. Unohdin vastata kysymykseesi mangustimamma! :D eli siis tein vahvan plussatestin esikoisesta rv3+4. Eli todella varhaisessa vaiheessa jo. Molemmat viivat olivat yhtä vahvat.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä yks kakkosesta haaveileva. Esikoinen synty 6/2016. Nyt kaksi raskautta tänä vuonna alkanut. Toinen meni spontaanisti kesken rv9 ja tää nyt viimesin todettiin tuulimunaraskaus rv12. Nyt odotellaan et hormoonit poistuu ja uusi yritys kierto pääsee käyntiin.
 
Täällä tehtiin aamulla raskaustesti erittäin epämäärästen oireiden ja alamahakivun takia. En siis edelleenkään uskonu, että raskaana olisin mut piti poissulkee se.. jos kivut jatkuu tarvii mennä varmaan lääkäriin :/
Tervetuloa Minni! :)
 
Ai niin, enpäs ole kertonut itsestäni mitään. Olen 34-vuotias nainen Helsingistä. Menimme aviomieheni kanssa naimisiin kesällä 2016, olin hääpäivänä 10. viikolla raskaana. Tyttömme syntyi 02/2017. Heti vauvan syntymästä asti minulla on ollut kova vauvakuume, mikä on hieman käsittämätöntä, koska alussa oli tosi raskasta, vauva itki paljon. Mutta nyt kun vauveli on 6 kk niin olo on tosi malttamaton ja odotan plussaa kuin kuuta nousevaa, vaikka täysimetän vielä... :D
 
Täällä tänään ovis bongattu. Aamulla oli semmosia tuntemuksia, että tuli vaan mieleen voisko olla. Kaapissa oli ovistikkuja ja tein, niin kyllä kaks saman vahvusta viivaa ovistikkuun :)

Kotikissa: Meillä tyttö 8,5kk, aika vaativa tapaus välillä, ja yötkin ollu nyt pitkään huonoja. Välillä ite tosi väsynyt, silti vaan vauvakuume pysyy. Vaikka välillä tuntuu, että miten voi olla :joyful: Ja tosiaan pitkään ollu, tosi nopeesti synnytyksen jälkeen alko jo haaveileen toisesta.
 
Täällä pitäisi olla DPO6, listaan tässä nyt kaikki luulotautini mitkä voisi vähänkään liittyä plussatuuliin.:wideyed:

Alamahan nippailu ja vihlonta, väsymys, mielialan herkkyys, aivastelu, turvotus, pissan makea tuoksu, runsas valkovuoto... Päivät menee hitaasti. :dance008


Marjahei kuinka kivut, onko helpottaneet?

Kotikissa mulla meni 30 vuotta vauvakuumeeseen, nyt vasta ensimmäistä kertaa elämässä polttelee.:dummy1::dummy:

Marjasas jee sitten vain hommiin.:wink
 
Kotikissa mulla varmaan aika samanlaiset luvut. :grin Lisäksi vielä se muutama vuosi tutustumiseen, niin äkkiäpä se aika hurahtaa.

Mä olisin varmaan alkanut yrittämään heti jälkitarkastuksesta, mutta sektion takia ei vielä saanut. Mä olen aina halunnut lyhyen ikäeron ja nyt harmittaa kun tuli tuulimunan takia monta kuukautta takapakkia. Vaikka toki tärkeintä että pikkukakkonen tulisi edes joskus. :)
 
Täällä pitäisi olla DPO6, listaan tässä nyt kaikki luulotautini mitkä voisi vähänkään liittyä plussatuuliin.:wideyed:

Alamahan nippailu ja vihlonta, väsymys, mielialan herkkyys, aivastelu, turvotus, pissan makea tuoksu, runsas valkovuoto... Päivät menee hitaasti. :dance008


Marjahei kuinka kivut, onko helpottaneet?

Kotikissa mulla meni 30 vuotta vauvakuumeeseen, nyt vasta ensimmäistä kertaa elämässä polttelee.:dummy1::dummy:

Marjasas jee sitten vain hommiin.:wink

Mulla kivut loppunu!? En tosiaan tiedä mitä oli. Varmistustesti pitää tehdä vielä parin viikon päästä :D Mitä jos olikin kiinnittymiskipuja??
 
Takaisin
Top