Plussa <3

603cf65e0a42a856c03269570dee49ed


Tänään vetästy leffaviivat. Listaan itteni nt jälkeen kun en varma et onko la 28.2 vai sen jälkeen viimeraskaudessa nt:ssä siirty laskettu viikolla nii hillun täällä ja tuolla :wink kaiken kukkuras esikoinen synty 41+2 nii en kovin aikaisin usko tämänkään tulevan.
 
Jospa minäkin ilmoittaudun mukaan. :) Ekan plussan tein juhannus sunnuntaina aamuna ja tänään varmistelin ja kyllähän viiva oli tummunut parissa päivässä. :) LA laskurin mukaan 4.3. eli tänään menossa 4+2 :Heartred Uusi vauva on ollut haaveissa jo pitkään, mutta ollaan odotettu ns. oikeaa aikaa. :wink Ekasta kierrosta sitten jo tärppäsikin. Nyt jännätään/pelätään/toivotaan että pikkunen pysyy matkassa loppuun asti. :)
 
Minni, no nyt on kyllä hyvät viivat :D

Itsehän sain viime viikolla negojen negoja ja tänä aamuna ClearBlue-testiin Pregnant 1-2, ei joutunut missään kohtaa tihrustelemaan viivoja...
 
Hienot on viivat!

Olisi niin huippua, jos aina tulisi selkeät viivat. Tuijottaa nyt viivojen vahvistumista ja pelätä pahinta. Tänään minulle tuli jo huiput viivat. Oli testiviiva vahvempi kuin kontrolli :)

No ultran siirsin ensi viikon keskiviikolle, siihen asti jännään....
 
Täällä myös yksi plussaaja eilen oli sellanen tunne, että on käytävä aamulla ostamassa testi ja niinhän se plussaa näytti ja la näillä näkymin siinä 4.3 ❤❤ odotettu ja haluttu tämä, esikoinen jo 6v. Nyt vain toivotaan, että tämä kaveri pysyy mukana.
 
Eilen täälläkin plussa! Ihanaa ja jännittävää ❤ Onnea kaikille plussanneille.
la sijoittunee noin 9.3, ei varmuutta kun tänä vuonna muutama pitkä kierto ja yksi varhainen km.
Ihanaa! Olenkin vähän jännittänyt sun puolesta kun olit niin samoilla päivillä mun kanssa (:

Vahva luotto on siihen että tämä pysyy kyydissä mutta silti takaraivossa pieni pelko kemiallisesta. Millä fiiliksillä muut, oletteko hermoraunioita mahdolliseen varhaisultraan asti vai luotatteko rennosti vaan siihen että kaikki menee niin kuin pitääkin? Itsellä kun ensimmäinen (tiedostettu) raskaus niin tunteet heittelehtii ihan laidasta laitaan o_O
 
Kyllähän sitä jännittää joka kerta että meneekö kaikki hyvin ja pysyykö kyytiläinen mukana loppuun asti. Ekaan neuvolaan ja np- ultraan asti aion taas jännätä ja toivoa että kaikki menee hyvin..:Heartred
 
Ja kyllä ne tunteet heittelee joka raskaus-alkumetreillä..tämmösellä "konkarillakin" :grin
 
Ihanaa! Olenkin vähän jännittänyt sun puolesta kun olit niin samoilla päivillä mun kanssa :)

Vahva luotto on siihen että tämä pysyy kyydissä mutta silti takaraivossa pieni pelko kemiallisesta. Millä fiiliksillä muut, oletteko hermoraunioita mahdolliseen varhaisultraan asti vai luotatteko rennosti vaan siihen että kaikki menee niin kuin pitääkin? Itsellä kun ensimmäinen (tiedostettu) raskaus niin tunteet heittelehtii ihan laidasta laitaan o_O


Mulla ainakin jotenkin vahva fiilis, että kyydissä pysyis. Siitä kemiallisesta mulla oli toisenlainen tunne vaan. Tunteet kyllä vaihtelee miten sattuu välillä lasken, että millon kannattais mennä varhaisultraan ja välillä taas ihan rauhallisin mielin. Tää on niin jännittävää!
 
Mäkin olen kirjoitellut tonne helmikuisiin ja oletettu la 27.2. mutta jotenkin ne keskustelut on jo niin pitkällä, etten oo varma pääsenkö niihin käsiksi. Joten varhais/nt-ultraan asti taidan hengailla vähän molemmin puolin [emoji85]
 
Minä oon vielä vähän kahden vaiheilla kumpaan ryhmään tulen kuulumaan, joten pyörin myös täällä maaliskuisissa :D omien laskujen mukaan la tulee olemaan maaliskuussa, mutta parin viikon päästä toivottavasti asia selkenee :)
 
Useamman plussauksen jälkeen se on uskottava. Kuulun myös maaliskuisten kerhoon. Ehkäisy jätetty pois jo 2,5 vuotta sitten, mutta aktiivista yritystä ei ole vielä ollut. "Tulee kun on tullakseen."
Yllätys on suuri ja en vieläkään oikein usko todeksi. Kaikki alavatsan nippailut sekä vihlonnat kun tuntuvat lähinnä siltä, että pian saan itkeä pettymystäni. Tänään soitin neuvolaan ja ihana nainen luurin päässä piristi oloani suuresti. Ehkä tämä pian alkaa tuntua todemmalta ja uskallan oikeasti innostua?
 
Takaisin
Top