Oireet?

Mulla ei raskaudet oo hirveemmin vaikuttanu ihoon. Kuiva kuin sahara aina.
 
Mä en myöskään oo huomannut mitään muutosta ihossa, kuiva on aina ja rasvojen kans saa läträtä. Näppyjä ei normaalistikaan ole, paitsi käsivarsissa on aina jotain hormooninäppyä ja on siinä nytkin.
Muuten hiukset tuntuu rasvoittuvan vähemmän. Oon saanut harventaa pesuväliä, jee :alien
 
Onko kenelläkään muulla tullut hormoonien myötä muutoksia hiuslaatuun? Nimimerkillä superblondi normaalisti, nyt kasvaa selkeitä pikimustia ja paksuja hiuksia joukossa :grin
Tulivat tosi tosi aikaisessa vaiheessa nämä mutantti hiukset ja kokoajan vain lisääntyvät :blackeye:
Ja hormooninäpyt on myös erittäin tuttuja täällä, löytyy melkein varpaista otsaan joka paikasta, nyt uutena juttuna tuli finni kyynärtaipeeseen :wideyed:
 
Mulla tummui hiukset paljon edellisessä raskaudessa ja ne ei ikinä palautuneet vaan jäivät pysyvästi tummemmiksi. Näin oon kuullut käyneen monelle :sad001
 
Miten teil kävi noitten raskausfinnien kaa? Katosko ne sit ku hormoonit tasaantu? Vai saaks sitä hakeutua vanhoilla päivillä viel johonki aknenhoitoon?
 
Mulla aina iho parantunu sitte taas tuolla rv 20 jälkeen. Kun vauvan kehitys valmiimpi
 
Onko kenelläkään muulla tullut hormoonien myötä muutoksia hiuslaatuun? Nimimerkillä superblondi normaalisti, nyt kasvaa selkeitä pikimustia ja paksuja hiuksia joukossa :grin
Tulivat tosi tosi aikaisessa vaiheessa nämä mutantti hiukset ja kokoajan vain lisääntyvät :blackeye:
Ja hormooninäpyt on myös erittäin tuttuja täällä, löytyy melkein varpaista otsaan joka paikasta, nyt uutena juttuna tuli finni kyynärtaipeeseen :wideyed:

Ei nyt raskauden aikana, mutta tossa pari vuotta sitten mun muuten melko vaaleaan kuontaloon ilmestyi just ihan mustia paksuja jouhia sinne tänne. :oops: mä nypin pois aina kun sellaisen löysin :D
 
Mulla on tummunut ja paksuuntunut hiukset. Lisäksi löytyy piikkisuorien hiusten seasta kiharampaa sorttia.
Miehellä on luonnonkiharaa, sen geenit jyllää mun päässä IIK!
Voi olla, että kun syön nuita raskausajan vitamiineja toista vuotta putkeen ja en ole työelämässä stressaamassa, niin kasvaa normaalia paremmin hiukset muutenkin.
Naaman näpyt on nyt vähentyneet alkuun nähden, ummetus on taas tullut uutena oireena, ei ollut esikoisen aikaan ollenkaan.
 
Mä haluisin laittaa vaaleita raitoja hiuksiin mut en uskalla jos niistä tuleekin vaikka vihreitä :grin

Mulla iho ainakin reagoi nyt raskausaikana tosi herkästi aurinkoon ja syytän tästä hormoneja.
Mietin et kävisköhän raidoille huonosti jos koittaisin:p
 
Mä oon taas tyytyväinen siihen et joka raskaudessa väri vähän tummentunu edellisestään :) Ja mulla on punapigmenttiä ihossa niin näkyy myös hiuksissa tietyssä valossa. Hiukset on myös aina ollu luonnonkiharat, ja nyt ne ois vielä kiharammat, mutta jouduin vaihtamaan shampoota ja hoitoainetta (vanhoja ei enää valmisteta) niin näitten uusien takia onkii sitten suoremmat. Näis uusis on mustaherukansiemenöljyä, ja just ton öljysyyden takia sit varmaan meneeki suoremmaks. Toisaalta ei sitä muut huomaa, ku pidän aina letillä. Auki en oo oppinu pitkiä hiuksia pitämään.
 
Oon käyny kampaajalla nyt kaksi kertaa raskauden aikana ottamassa vaaleita raitoja. Väri ei oo tarttunut yhtä hyvin, mutta aurinko on kivasti nyt vaalentanut. Olen kyllä melko vaalea muutenkin, mutta raskaus selvästi tummentanut tukkaa. Itse en uskaltaisi kaupan väreillä värjätä, ovat niin jytyjä aineita verrattuna kampaajan väreihin. :D
 
Musta taas tuntuu että hiukset melkeen vaalenee nyt! Normaalisti aika tummat mulla.
Kampaajalla ajattelin raidoittaa jos uskallan! Ite en lähe siihen hommaan:grin
 
Jotain positiivistakin, mulla on yli puolet ruoka-aineallergioista hävinneet! Arvatkaa vaan kuka on nauttinut syömisestä viime viikkoina ihan uudella tavalla :dance011
Oi ihanaa, ole onnellinen! :)
Mulla vaan pahentunut nää kaikki allergiat :/
 
Mä oon taas tyytyväinen siihen et joka raskaudessa väri vähän tummentunu edellisestään :) Ja mulla on punapigmenttiä ihossa niin näkyy myös hiuksissa tietyssä valossa. Hiukset on myös aina ollu luonnonkiharat, ja nyt ne ois vielä kiharammat, mutta jouduin vaihtamaan shampoota ja hoitoainetta (vanhoja ei enää valmisteta) niin näitten uusien takia onkii sitten suoremmat. Näis uusis on mustaherukansiemenöljyä, ja just ton öljysyyden takia sit varmaan meneeki suoremmaks. Toisaalta ei sitä muut huomaa, ku pidän aina letillä. Auki en oo oppinu pitkiä hiuksia pitämään.

Itelläni kans hieman punapigmenttiä vaikka tummahiuksinen olenkin. Kyllä noiden pisamien kanssa vartalossa pärjää, mutta liekö raskaudesta johtuvaa että tohon silmän alla olevalle poskiluulle on tullut tummat raidat...ihan ku joku maksaläiskä ois levinny raidaksi naamaan molempien silmien alle. Ei yhtään ota päähän ei. :sad001
Hiusten värjäämisen lopetin ennen edellistä raskautta. Ei se oma väri niin paha ole (vähä kastanjanruskeaan vivahtava tumma) ja olen ollut näkevinäni pari harmaata, mutta ne nyt saa kasvaa jos on kasvaakseen. Siellä nyt on muutenkin harvakseltaan jotain kullanpunaisia karvoja. :D Että antaa kaikkien kukkien kukkia tässä päässä. Ja olen vain tyytyväinen kun eivät rasvoitu enää kuten synnytyksen jälkeen tapahtui. Että jotain parannusta tilanteeseen.
 
Itelläni kans hieman punapigmenttiä vaikka tummahiuksinen olenkin. Kyllä noiden pisamien kanssa vartalossa pärjää, mutta liekö raskaudesta johtuvaa että tohon silmän alla olevalle poskiluulle on tullut tummat raidat...ihan ku joku maksaläiskä ois levinny raidaksi naamaan molempien silmien alle. Ei yhtään ota päähän ei. :sad001
Hiusten värjäämisen lopetin ennen edellistä raskautta. Ei se oma väri niin paha ole (vähä kastanjanruskeaan vivahtava tumma) ja olen ollut näkevinäni pari harmaata, mutta ne nyt saa kasvaa jos on kasvaakseen. Siellä nyt on muutenkin harvakseltaan jotain kullanpunaisia karvoja. :D Että antaa kaikkien kukkien kukkia tässä päässä. Ja olen vain tyytyväinen kun eivät rasvoitu enää kuten synnytyksen jälkeen tapahtui. Että jotain parannusta tilanteeseen.

Muuten ihan maksaläiskien ilmaantuminen on yleistä raskausaikana, valitettavasti
 
Onko muilla rytmihäiriöitä ? Tai oikeammin sellaista "tykähtelyä". Muut oireet hellittäneet, mutta sydän taitaa käydä vähän ylikierroksilla. Huomenna puheeksi neuvolassa.
 
Onko muilla rytmihäiriöitä ? Tai oikeammin sellaista "tykähtelyä". Muut oireet hellittäneet, mutta sydän taitaa käydä vähän ylikierroksilla. Huomenna puheeksi neuvolassa.

Mulla on lisälyöntejä. Ollu myös kahdessa edellisessä raskaudessa ja lisäks imetyksen alkutaipaleella enemmänkin, mut ei kuitenkaan ole todettu mitään vikaa. Nyt täs raskaudessa ennen ku testiä uskalsin tehä, mulla nousi muutaman kerran sykkeet yli kahden sadan, se säikäytti kyllä. Mut kun se rytmi ei jäänyt päälle, niin ei tavallaan ole kyllä vaarallistakaan. Kyseessä siis ihan pieniä hetkiä kun nousi. Nyt ei oo sittemmin enää ollu. Neuvolassa kysyin niin terkkari meinas että kilpirauhanen ois raskauden aluksi heittäny liikatoiminnan puolelle ja siitä ois johtunu. Sanoi että monesti näin käy, mutta kilpparin toiminta normalisoituu kuitenkin pian. Mähä kävin jossain 9+ viikolla niis testeissä niin niissä oli tosi mallikkaat arvot. Mutta mainitse ihmeessä neuvolassa asiasta jos on kovinkin häiritsevänä, voi sitten laittaa ekg-lähetteen jos näkevät tarpeelliseksi.
 
Onko muilla rytmihäiriöitä ? Tai oikeammin sellaista "tykähtelyä". Muut oireet hellittäneet, mutta sydän taitaa käydä vähän ylikierroksilla. Huomenna puheeksi neuvolassa.

Mulla on, mut mul on ollu niitä aina siitä saakka ku oon ollu lapsi. Sydäntä on tutkittukki noitten tuntemuksien takia vuosien varrel muutamaan kertaan, mut eipä siinä vikaa tunnu olevan. Oon oppinu hengittämäl hillitsee lisätykytys kohtauksia tosi hyvin, et menee äkisti ohi. Joskus teininä muistan ku pumppu saatto jyskyttää kuuski tuntia ku hullu, ihan ku olis maratoonin juossu, vaik makas sohval:)
 
Takaisin
Top