Äitiysvaatteet

Mä kävin eilen taas etsimässä äitiyspaitoja. Ei ole missään tavallisia edullisia t-paitoja joissa ei olis liian avara pääntie. Mulla on vähän tavallisissakin paidoissa ongelmana se, että mun olka-rintaväli on lyhyt ja rinnat isot, joten reilumpi pääntie aukeaa just tissivakoon. Ei kiva. Ostin sitten Stadiumin alennuksesta yhtä kokoa isompia t-paitoja, hyvin venyi mahan päälle. Toivon pärjääväni niillä syksyyn.
 
Samat ongelmat vuodesta toiseen .
Onko kukaan tietoinen 2017 vuoden tilanteesta Hgin,Vantaan alueen kaupoisa tällä hetkellä? Kirjauduin tänne vasta sisään,joten on mahdollista että kysymys ei ohjaudu oikeaan paikkaan. Jumbon HMllä pöyrähdin mutta oli aika suppea tarjonta. Kiinnostaisi jotkut edulliset urheiluhousut. Toinen tulossa ja kerrasta viisastuneena ajattelin ostaa nyt kaikenlaista pientä etukäteen.
 
Käytättekö imetysvaatteita vai ihan normivaatteita?

Mä ostin parit imetysliivit. Toiset on pienet vaikka ostin kaupan isoimmat. Toiset muuten vaan huonot. Siispä käytän ihan normaaleja rintsikoita. Pari imetystoppia on myös, mut niitä käytän yöpaitana. Kätevämmäksi on osoittautunut ihan perustoppi t-paidan alla ja sit kaivan tissin esiin joko topin tai molempien kaula-aukosta (ja julkisilla paikoilla peitän harsolla).
 
Mulla on 3 imetysliivit ja parit yökäyttöön. 2 mustaa ja 1 valkoinen imeyystoppi. Niiden päällä normivaatteita, lähinnä trikoota. On kiva nostaa se trikoo ylös imettämisen ajaksi, mut maha pysyy piilossa.
 
Mulla on kahdet imetysliivit, joita käytän yöllä, ja kaksi imetystoppia, joita käytän päivällä. Nämä on sellaisia yhden koon malleja ja sopii mulle. Tosin toppeja en käytä yöllä, kun niiden kanssa imetys kyljellään tiputtaa toisenkin tissin esiin. :wink
Kotona olen ihan vaan topissa, kun edelleen vaan hikoiluttaa. Mies palelee, eikä halua säätää lämpötilaa alemmas. :wink
 
Mää oon 24/7 imetystoppi päällä jollei lähdetä johkin tai meille tulee vieraita. Mulla on pari mamaliciousin paitaa jotka ovat olleet hyviä. Muuten meen noilla topeilla ja normi paidoilla +imetysliiveillä.
 
Mulla on kolmet imetysliivit jotka ostin jo raskausaikana. Vois olla parit vielä lisää niin ei pesun kanssa olis niin kiirettä, yritän vielä nää pari kk kärvistellä noilla, sit todennäköisesti lopettelen imetystä.
Yöllä käytän imetystoppia, saa rinnat olla vähän väljemmin :D
Kotona oon yleensä tavan paidoissa kun ei haittaa mahan vilkkuminen, muutama imetyspaita on sit kodin ulkopuolella pidettäväksi. Välillä kyllä tympii kun aina samat paidat päällä, odotan jo aikaa et voi laittaa päälle mitä vaan eikä tarvii aina ekana miettii et mites imetys...
 
Ja kyllä mua ahdistaa vähän tää edelleen pömpöttävä maha. Mun kaapissa on 80 % paidoista jos ei nyt ihan tiukkoja niin myötäileviä ainakin...
 
Mä en mahdu yksiinkään omiin farkkuihin vielä, äitiyshousuilla mennään. Onneks tuli ostettua useampia. Ja mä oon saanut lisää imetyspaitoja kavereilta, mulla on nyt 4 t-paitaa, 5 pitkähihaista ja 3 toppia. Nyt pärjää, vaikka itse olen ostanut vaan pari. :) Ja onneksi sain yhden ylisuuren imetys paidan, se tuli yökäyttöön.
 
Ja kyllä mua ahdistaa vähän tää edelleen pömpöttävä maha. Mun kaapissa on 80 % paidoista jos ei nyt ihan tiukkoja niin myötäileviä ainakin...

Sama! Tai mulla lähinnä toi alamaha roikkuu ja ei oikein housut istu. Tai siis tulee semmonen kauhee uimarengas... Ja sit paidat on kans myötäileviä niin ei sovi tohon yhdistelmään yhtään. Ikävä raskausmahaa joka sai rauhassa pinkeänä pullottaa!
 
Minkälaisia housuja te käytätte? Äitiyshousut ei pysy päällä, omat farkut taas näyttää karseelta kun tulee ne pari uimarengasta tohon. Tajusin just et oon pitäny puol vuotta yksiä ja samoja housuja ja kesäksi tarttis kyl jotain muuta...
 
Niitä kaksia äitiyshousuja, mitkä pysyy jalassa. :wink Just sen uimarenkaan takia. En kyl vielä haluais "luovuttaa" ja ostaa isompia farkkuja. Onneks en ehtiny myydä niitä äitiyscapreja, pakko kaivaa ne aamulla esiin.
 
Mulla on ongelmana, että kaikki housut joita käytin ennen raskautta, alkaa olla liian isoja. Kiitos imetyksen. Toki vatsasta huomaa, ettei se ole enää näin kahden lapsen jälkeen entisensä! Oonkin miettinyt, että pitäis varmaan ostaa korkeavyötäröisempiä housuja jotka pitäis vatsan "kasassa". Mahtaakohan kiloja tulla takaisin kun imetys loppuu? Ei viitsisi sitten taas uusia housuvalikoimaa kun imetys on ohi.
 
Mulla on ongelmana, että kaikki housut joita käytin ennen raskautta, alkaa olla liian isoja. Kiitos imetyksen. Toki vatsasta huomaa, ettei se ole enää näin kahden lapsen jälkeen entisensä! Oonkin miettinyt, että pitäis varmaan ostaa korkeavyötäröisempiä housuja jotka pitäis vatsan "kasassa". Mahtaakohan kiloja tulla takaisin kun imetys loppuu? Ei viitsisi sitten taas uusia housuvalikoimaa kun imetys on ohi.

Mulla tuli raskausaikana +12kg, synnytyksen jälkee lähti 16kg imetyksen myötä ja imetyksen loputtua mulla palas 7kg, eli oon kolme kiloo painavempi ollu imetyksen loputtua kun ennen raskautta :D jotkut housut menee edelleen, mutta farkut aika nafteja mahasta :D
 
Mut eiks sulle niniska äippävaatteille tule piakkoin käyttöä? :) mää meinaa bongasin sut yhdestä ryhmästä
 
Kyllähän niille taitaa tulla :wink vielä ei oo ollu tarvetta, mutta eiköhän kesän mittaan tai viimeistää alkusyksystä. Lokakuista odottaessa meni normivaatteet sinne puoleen väliin asti, mutta uskon että nyt saa siirtyä jo aiemmin :D
Piti heti käydä selaamassa listaa onko sun tunnus lisätty sinne :D muutenko vain kävit luurailemassa? :)
 
Kävin vakoilemassa kun pari esikoisen la ryhmäläistä siirtyi sinne ja satuin bongaamaan tutun nimimerkin :) Ja kuumeilu mielessä käyn lueskelemassa välillä juttuja eri ryhmissä :wink
 
Heh, mä sitten ostin ne "luovutusfarkut". Korkeammalla vyötäröllä ja pari kokoa isommat, että se uimarengas ei näkyisi niin pahasti. :)
Mulla tää kotona oleminen näkyy mässäilynä, etenkin jos vähänkin väsyttää. Tainnu tulla jo pudonneita kiloja takaisin ihan vaan herkuttelun/napostelun takia.
 
Mullakin korkeavyötäröiset farkut joissa kuminauha siin vyötäröllä mut ne aina valuu. Ja silti uimarengas näkyy. Ei siis vois olla oikein enää isompi koko...
 
Takaisin
Top