Uusien toivojat ja odottajat <3

Tsemppiä äippä! Sä oot urhea ku jaksat päivittää tänne :)
 
Manducaa ei olla osattu vielä selkään laittaa, se tulee mulle kanssa mahan kanssa ongelmaksi. Liinalla saisi esikoisen vaikka mihin mahan kanssakin, mutta ei sillä trikoisella liinalla tee ekojen viikkojen jälkeen mitään, kun ei enää painavampaa lasta tue.
 
Äipälle hurjat tsempit, toivottavasti kivut pian yltyy ja pääset nopeasti tositoimiin.
 
Urhea ja urhea... nyt ei oikein ota tuulta alleen:/ käytiin just lenkillä ja muutaman kipeen supistuksen sai aikaan, tunnin aikaan jotain 5, mut kesto lyhyttä ja harvakseltaan tulee... blääh sanon minä! Kohta saunaan jos siitä olis hyötyä...
 
Äippä lupaavalta kuulostaa. :thumright Josko se kroppa nyt vähän kiusaa mutta kohta onkin tositilanne päällä. :nailbiting: Mulla kävi myös niin että alku oli tosi lupaava, synnärille kun lähti homma vähän lopahti, mutta heti kun lähti kävelemään alkoi tulla todella kivuliaita supistuksia parin minuutin välein. :) Tsemppiä!
 
Tsemppiä Äippä! :)

Air, mikäs siinä manducassa, ettei selkään onnistu laittaa? Pistääkö tyyppi vastaan, vai onko muuten vaikea saada säädöt kohdilleen? Mä oon ite onnistunut parin kerran harjoittelun jälkeen ihan sillä manducan mukana tulleella ohjeella saamaan typyn selkään. Edessä ei meinaa mun selkä kestää kantaa, joten pakko selkään heittää.
 
No siis en tiedä onko ongelma meidän kantajien ympärysmitassa vai missä, mutta lapsi roikkuu kauhean alhaalla ja taaksepäin kenollaan. Ei voi mitenkään olla mukava asento olla kyydissä. Lisäksi pehmusteet ei oikein yllä tarvittavilla paikoille, joten reppu ei ole myöskään mukava. Mutta lähinnä siis tuo, että lapsi roikkuu hyvin epämukavan näköisesti taaksepäin, eikä näe sieltä mitään.
 
Ja tosiaan edessä tuo poika alkaa olemaan jo aika raskas kantaa, ainakin ulkoillessa.
 
Niin aivan.. Kyllähän se tosiaan kantajasta riippuu, että miten saa aseteltua repun. Ei tuo meidän neitikään selässä ollessa näe ku sivuille, se lantiovyö on mulla lantioluiden päällä kiristettynä. Vauvaa taas kannan sillein, et lantiovyö on vyötärön korkeudella.
 
Viime yönä klo 00.00 meille syntyi aivan ihana vaalea hiuksinen tytön tyllerö:Heartred mitat hänellä 47cm/3040g, mahdollisesti päästään jo tänään kotiin jahka lääkäri tulee tarkastamaan 9-12, meillä molemmilla kaikki mallikkaasti mitä nyt väsyttää :)
 
Takaisin
Top