Toukokuisten ketju

Tääl sitä ollaan koko päivä oltu sairaalalla. Vuotoo on ollu runsaasti, supistuksia alko tulemaan about tunti sitten. Syy sairaallalle jäämiseen oli vihreä lapsivesi..ite oon voinu erinomasesti ja pojan sydänkäyrät on ollut mallikkaat. Nyt supistuksia tullut viitisen minuutin välein. Toivotaan että tänään tulloo tai viimestään vaikka yöllä:dummy::Heartblue
 
Heips kaikille! En oo hirmuisesti kirjoitellut tänne mutta sitäkin enemmän lukenut teidän kirjoituksia. Ajattelin ilmoitella että meille syntyi eilen 28.4. tyttövauva.

Synnytys oli hurja kokemus. Kaikki lähti liikkeelle torstaina kun menin sairaalaan käynnistykseen ja sain ballongin kaverikseni. Se sai hieman supistuksia aikaiseksi ja lähti irti seuraavana aamuna.

Sen jälkeen sain 2 kertaa lääkettä ja ne saikin supistukset liikkeelle niin kovasti että illalla puoli kahdeksan olin jo ihan piipussa ja anelin jotain apuja kipuihin.

No tilanne eteni niin nopeasti että tyttö putkahti maailmaan 21.49 ja ilman mitään kivunlievityksiä. Ponnistusvaihe kesti ihan 3 minuuttia ja papereihin synnytyksenkesto 3 h. Mutta täytyy sanoa että olin kyllä niiiiiiin kipeänä että huhuh.

Vauva koki shokkisynnytyksen että meni happihoitoon teho-osastolle mutta onneksi nyt kaikki on kunnossa ja huomenna pääsee mun viereen. ❤ Kuulosti tuo OutoMamman tarina hyvin tutulta...
 
Onnea petasa, aika nopea synnytys sulla:) toivottavasti saat huomenna pikkusen tuhisemaan viekkuun:Heartred
Ninamommy mikä tilanne sulla?
 
Voi kun täällä moni jo jakautunut! Onnea vaan kaikille :Heartred Itellä ylihuomenna laskettuaika eikä juuri mitään synnytykseen viittaavaa vielä.. Vähän menkkajomoa ja pari päivää tuntunu ajoittain ihmeellistä kipua mahassa.. Saa nähä tuleeko ulos muuta kuin repimällä :D
 
Onnea mammuska ja petasa! Täällä sitä vielä oootellaa, pikkusen avautuneena. Supistusväli 4-8 min. Vähän oli jo kipeitäkin. Antoivat jtn super vahvaa lääkettä, että saisin nukuttua, kun en ole tarpeeksi auki. Olo on mitä mahtavin ollut miltei koko ajan:happy: oon ravannu pitkin huonetta, vähä yrittäny että ois nopeemmin ohi. Pojalla sydänkäyrät on hyvät, ja liikuskelee paljon..mitään ei siis pitäisi olla hätinä. Ehkäpä se huomenna sieltä tullooo,ei sitä tiijä. Ja nyt jos oisin viisas niin koittaisin nukkua:hilarious:
 
On tämä kyl uskomaton fiilis ja päässä nii paljo asiaa kun synnytys pyörii mielessä vielä ja poika tuhisee ja on lähellä ja on se vaan söpöläinen :happy: ekat kakat pesty jo illalla, miten voikaan niistä olla vielä ainaki niin iloinen :hilarious: nyt jopa 5h unta takana ku edellinen yö meni ähertäessä. Kyllä aika pitkä prosessi oli tai ainaki siltä tuntui..
 
Voi mammuska, mä niin voin kuvitella tunteen ja ehkä esikoisesta muistankin! Minäkin haluun pikkusen jo viereeni, ärsyttäää tämä makoominen sairaalassa. Yö oli aika rauhallinen mitä supistuksiin tuli. :bag:
 
Ite pääsin just kehumasta aiemmin ku kaikkki alkoi limatulpan menolla pe päivällä että hyvä sai nukuttua edellisyönä kunnolla..siinä se kostautu ku sairaalaan lähettii näytille illalla sitten nii yöllä saliin meno 2 aikaan ja sitten aamulla vasta oli muksu pihalla ja päivällä eihä sitä siyten osannu nukkua. Mutta ihmeelliset on nämä hormoonit kun sitä vaan jaksaa :headphone:
 
Juu mäkin luulin eilen aamulla et tulee varmaa nopee kun limatulppa irtos aamupäivällä ja vertakin tuli. Ja sit alko tulee myös sitä lapsivettä iha mukavasti. Noh, oon positiivinen, Jos se vaikka tän päivän puolella:smug:
 
Onnea kaikille jo vauvansa saaneille [emoji11][emoji11] täällä odotellaan tosiaan vielä pari viikkoa sektioon jollei aijemmin päätä tulla maailmaan.
 
Onnea jo jakautuneille.. :)

Täällä la on ylihuomenna ja muksu aikoo varmaan jäädä asumaan ensi vuoteen asti mahaan. Ei merkkiäkään siitä, että haluais pihalle. Ainoastaa se limatulppa on irti mut ei paljo lohduta ku seki lähti jo keskiviikkona eikä oo vaikuttanu mitään. Alkaa olla itellä vaaan niiiiiiin paska olo, että en jaksais enää päivääkään tätä mahaa.
 
Takaisin
Top