Plussanneita?! :)

Meritähti90

Sukkela juttelija
Joulukuun mammat 2017
Keskiviikkona dpo10 tehty selkee plussa! :) toinen dpo12
Dpo13 tehty digitesti, joka kertoi Raskaana 1-2!

Raskausviikot vähän hakusessa, kun kierto vaihdellut 28-34 päivää, mut luulisin, että tänään olisi rv 4+2 ja laskettu aika menis ihan joulukuun alkuun.

Muita joulukuun odottajia? :)
 

Liitteet

  • IMG_3164.JPG
    IMG_3164.JPG
    365.3 KB · Katsottu: 198
Onnea plussasta! :happy: Vielä aika hiljaista on, mä oon plussannu viikko sitten ja la olis 26.11. joten kurkin myös täällä puolella kun helposti voi venähtää joulukuun puolelle. :grin
 
Gadian, mulla joku laskuri heitti lasketuks ajaks 27.11 mut uskon, et joulukuu on realistisempi. Ja jos esikoisen tavoin menee vielä 2vk yliaikaiseks, niin varmasti joulukuun vauva on :D

Toivottavasti tänne pikkuhiljaa löytäis porukkaa! :)
 
Hei! Täällä plussattu viime keskiviikkona :Heartpink laskettu aika on omien laskujen mukaan 30.11 mutta voisin pyöriä täälläkin , koska noin lähellä joulukuuta :) meille olisi toinen tulossa, esikoinen on 1v 8kk :happy:
 
Täällä plussattu viime pe :Heartred Raskaus saatu alulle hoitojen avulla. Jonkun laskurin mukaan la olisi 4.12. Aamusta vielä yksi varmennustesti (kun eihän tätä voi uskoa) ja sitten soitto alkuraskauden ultraan.
Meille tämä olisi toinen. Esikoinen myös hoitojen avustuksella maailmaan saatettu ja ikää reilu 2v.
Pidetäämpä nämä pienet matkassa mukana :)
 
Täällä ois kans plussaa, la vähän hakusessa ylipitkien kiertojen takia, joko marraskuun lopussa tai joulukuun alussa :) Digitaalinen testi näyttää vasta 1-2 viikkoa ja viivat ei ei kauheasti ole vahvistuneet ja eilen tuli vähän vertakin, joka onneksi loppu :) Piinaavia viikkoja edessä, takana yks keskenmeno alkuraskaudessa ja esikoista kovasti ootetaan :)
 
TK ja Pipsu, onnee plussista :)

Mäkin varmaan viel huomenna ainaki testailen. Ei yhtää semmonen olo et olis raskaana! Toivotaan kuitenki et viivat vahvistuis.
 
Apua, piti ihan rekisteröityä tänne, kun niin jännittää ja täpinöissäni olen. Ikinä en ole tämmöisillä palstoilla "hillunut". :happy: Aivan uusia juttuja siis minulle. Alkuvuodesta tuli varhainen keskenmeno viikolla 5. Koville otti, kun ensimmäinen tärppi ikinä oli kyseessä. Nyt tein viime viikolla taas positiivisen testin ja peukut pystyyn, että kaikki menisi nyt hyvin ja joulukuun alussa vauva saataisiin. Jänniä aikoja, esikoinen kyseessä. :)
 
Kiitos! :) Elin eilen illalla näköjään jo tätä viikkoa. Plussan testiin sain siis viime keskiviikkona dpo 10. Nyt on kuukautiset pari päivää myöhässä ja viiva testissä vahvistunut hurjasti. Niin jännittävää! :Heartred Keskenmeno pelottaa, mutta jotenkin ajattelen, etten vaan voi siihen vaikuttaa. Päivä kerrallaan.
 
Maikkis, mullakin oli viime ke dpo 10 ja silloin myös plussasin :D

Onko kukaan viel soitellu neuvolaan tai varannu alkuraskauden ultraa? Mä en viel oikee usko tätä plussaa enkä oo siis viel mihinkää soitellu tai mitään.
 
Mä sain juuri alkuraskauden ultraan ajan 20.4. jolloin vkoja 7+3. Tämä kuuluu automaattisesti asiaan kun hoidoissa ollaan. Neuvolaan meinasin soitella vasta myöhemmin, en jotenkaan usko tämän tapahtuneen, vielä ainakaan :D
Onnea kaikille :)
 
Mulla on neuvola 20.4 :) varhaisultraan odotan vielä tietoa pääsenkö neuvolan kautta. Jos en pääse niin harkitsen yksityiselle menoa. Viime raskaudessa en käynyt ollenkaan varhaisultrassa ja oli kyllä pitkät viikot sinne nt-ultraan odotella:sorry:
 
Mäkin varmaan yksityiselle meen varhaisultraan. Esikoisenkin kanssa käytiin ja kyl siitä mielenrauhaa sai :)
Millähän perusteilla neuvolan kautta sais varhaisultran? Mulla on kierrot heitelly 28-35pv eikä oltu edes valmistauduttu luomuplussaan (meil olis alkanu ivf-hoidot keväällä). Eli raskausviikoissa vois olla viikon heittoa johonki päin.

Milleköhän viikoille eka neuvola-aika menee? Onks se myöhemmin ku ekaa kertaa raskaana olevilla vai onko käynnit yleisesti sitten harvemmin?
 
Hih, minäki plussasin viime keskiviikkona :D Vielä ei oo kyllä yhtikäs mitään oireita ja olo on tosi energinen ja hyvä.. jännittää vaan niin paljon :)
 
Moi!
Minä myös plussasin viime viikon keskiviikkona ja esikoista odotellaan:) Jännitys on aivan kamala, sillä joulukuussa meni ensimmäinen raskaus juuri näillä ensimmäisillä viikoilla kesken. Ihanaa, että täällä on muitakin plussan saaneita :)
 
Itse en ole vielä uskaltanut varata neuvolaa enkä varhaisultraa. Yritän malttaa perjantaihin asti. Täällä olis oireita kyllä vaikka muille jakaa! Rinnat ja nännit hirveän kipeät. Öisin vatsaa polttelee ja unettomuus vaivaa. Tänään lähdin töistä kesken päivän kotiin, kun vatsassa velloo niin kovasti ja etoo. Varmaan kyllä joku tauti tulossa, luulen niin. Iltaisin palelee niin paljon, että kaksi peittoa on oltava päällä. Viime kesken menneessä raskaudessa oli viikon verran kovia kipuja ja sitten loppuivat kuin seinään ja sitten muutaman päivän päästä siitä alkoikin kova vuoto kovien kipujen kera. Nyt pelottaakin, että onko nämä kivut normaaleja vaiko ei. :sad001 Viimeksi sanoivat, että kuuluu asiaan.
 
Hei! Täällä haamuplussa Keskiviikkona ja selkeämpi lauantaina! Viikot laskurin mukaan olisi 4+2 eli joulukuun alkuun menee la

Toinen lapsi, vanhempi nyt just täytti 2 vuotta!

Mulla ainoa ihmetys tässä on rintojen arkuuden puuttuminen, heti pelkää ettei kaikki ole hyvin
 
Meritähti90 eka neuvola on noin viikolla 8-10. Kyllä monet on saanut varhaisultran neuvolan kautta jos kierto on ollu epäsäännöllinen tai ei tietoa millon viimeiset kuukautiset on ollu. Jossain perussairauksissa myös pääsee. Mulla on Crohnin tauti ja neuvolan täti sanoi että selvittää pääsekö varhaisultran sen tai lääkkeiden takia.
 
Täällä aamuisin etovaa oloa, kahvikaan ei meinaa upota enää :sad001
Iltaisin väsyttää klo 22. Pissahätä vaivaa useemmin. Tänään meni 2h päiväunet, kauhee väsymys iski.

Esikoisen kansss oksensin rv 7-20 ja nyt en todellakaan haluis samaa, elämäni kamalin kokemus, mukava dieetti kyllä ylipainoiselle
 
Takaisin
Top