Painon ja kehon muutokset

Tuulia pistän tissit tulemaan ihan ilman vaihtiksia:wink mulla nykyään sportti liivit vaan käytössä ja niistäkin jo pursuan:/ mies tykkää mä en!!!!!
Rv 29 ihan ovella ja painoa tullut täysaikasen vauvan verran eli n3kg:)
 
Määkin voin kyllä Tuulia lahjottaa tissiä vähän ! Mutta en myöskään tarvi mitään vaihossa, löytyy jonkinverran omasta takaa tuota roikkuvaa :DD
 
Täältä saa myös selkämakkaraa, jos joku haluaa :D
 
Mulla oli maanantana neuvola, rv 30+0 ja painoa tullut 13kg lisää!
Olipa hullua kattoa vaakaa, että paino yli 70kg! Ikinä oo sen vertaa painanut :D
 
Mulla tullu nyt 2 viikossa +2kg :/ Onks ihan normaalia ku viikkoja 30 ni eiks se painonnousu pitäis tulla enää hiljalleen eikä tollee nopeesti?
Lähtökohdasta +14kg yhteensä et en sellai oo huolissaan Mut... :)
 
Täältä saa myös selkämakkaraa, jos joku haluaa :D

Täältäkin sais selkäläskiä, jos semmoset jostain syystä houkuttais :hilarious: Mulla tullut nyt noin 4 kiloa (33+0) ja niinku oon täällä jo aiemmin puhunutkin niin oon kyllä tosi hämmentynyt tästä vähäisestä painonnoususta! Ekassa kun tuli 30kg ja tokassa 22kg... Mutta tosi hyvä näin. Painoa muutenkin jo ihan tarpeeksi, niin olis vaan kohtuuttoman tukalat oltavat jos tähän vielä tulis painoa parikyt kiloa... Jos pystyttäis siinä 10 kilossa kokonaisuudessaan niin olis ihan jees :)
 
Mulle tuli kans ekasta lähes 30kg (siitä kaikki lähti mukaan synnärillä) ja noista muista tuli 5-7kg/ laps ja jokainen gramma jäi synnärille.... Tämä siis menee samassa kaavassa kuin noi 3 aikasempaa:) hyvä niin kun vasta sain ton30 kg tiputettua pois mun rungosta:) hiukan kyllä muakin hämmentää tää suunnattoman hidas painon nousu, kun noste alko "vasta" rv 20+ ja jos tahti on tämä, 4kg /20 vko niin eihän sitä sit teoreettisesti pitäis enää tulla kun 2kg lisää... Eli totaali painon nousu 6 kg(?)! Eli kaipa se on ihan riittävä?
 
Nyt kilahti tasan 10 kg, äsken neuolassa käytiin:dummy: kaikki tuntu olevan muuten iha ookoo, mitä nyt hemo livunnu vähä liian alas, 97:sorry: äkkiä verikuviin ja siitä tarvittaessa gravidaan.
 
Mulla on jo reilut 13 kiloa tullu painoa! Kumpa vauva syntyis ennen laskettua aikaa niin loppuu tämä painon kyttääminen! Tosin sitte seuraan mielenkiinnolla sitä miten kilot lähtee tippumaan, haha :D
 
Tiukki sama täällä... vähä kyllä oli järkytys, ku viimeks neuvolassa "pääsi" vaa'alle ja paino oli noussu aikas reippaasti. No, toivottavasti ei kovin paljoo enää tästä nousis..
 
36+1 ja 15kg.. ahdistaa. En tunnista peilikuvaani :sad001
Etenkin reidet + perse sekä niihin ilmestyneet selluliitit järkyttää itseäni.
Soimaan että miksi on pitänyt päästää itsensä tähän kuntoon, taas. Niinkuin aiemmissakin raskauksissa, vaikka nyt oli alussa ihan eri ajatukset ja mielikuvat, miten aion pitää itseni hyvässä kunnossa läpi raskauden. Ja pöh..

En ole iljennyt enää käymään edes missään jos ei ole ollut pakko. En halua tulla nähdyksi tällaisena. Hävettää. :sad001
Ja ahdistaa se tosiasia, että eihän tää ylimääräinen läski tästä mihinkään synnärille ole jäämässä vaan kulkee mukana vielä pitkän aikaa, ennenkuin saa karistettua pois.. huoh..
Toivottavasti vauva ei ainakaan yli lasketun ajan viihdy mahassa, niin pääsee uuteen arkeen kiinni ja kroppaakin työstämään taas kohti entistä.. jos paluuta on..
 
33+0 ja 19kg ens viikolla varmaan jo 20 kg. Itse en ole ainakaan huolissani, koska en tunne voivani asiaan paljon vaikuttaa. Nestettä kuitenkin tuntuisi olevan pääsääntöisesti.
 
Vomya,
'kiva' että muillakin on tuota painoo kertynyt =) itsekkin ollut rauhallisin mielin tuosta kilomäärästä kun ei se oikeestaan päällepäin näy.. tietty mahasta, mutta...
Mulla viime nlassa oli merkannu et painonnousu jotain 780g/vko Mut eipä tuo siitä mitää sanonu :)

Kuulostaa omaan korvaan vaan aika hurjalta, oon kyl siinä uskossa/toivossa et varmaan jää synnärille suurin osa. Veikkaan kans et nesteestä johtuu vaikkei turvotusta ole.
 
@Miuq mullakin oli viimeksi (vkolla 30) merkattu 880g/vko :grin No mutta kaiken kaikkiaan on tullu 12 kiloa, että ei nyt aivan mahdottomasti. Tässä viime viikkoina vaan vähän pompsahtanu :joyful:
 
Takaisin
Top