Rakenneultra

Kuinkas kauan teillä on mennyt tuolla ultrassa? Tuossa katselin omaa kutsuani ja siihen oli merkitty kestoksi noin 1-3 tuntia.

Aika pitkältä ajalta kuulostaa..? :wideyed: mä oon vaa olettanu, et saman verra ku ekas ultras eli n.30min. Mä en tosin mitää erillistä kutsua ookaan saanu, ku siinä heti paikan päällä varattii seuraava aika.
 
Niin, kaikkea kun ei saatu mitattua, niin meen ens viikolla uudestaan. :) pitihän se kirjoittaa, mut mikä mun aivoja vaivaa. Tarpeeksi Tarkka kuva esim.sydämen kammioista ja virtsarakosta jäi saamatta kippuraisen asennon takia, joka ei 45 min aikana vaihtunut. Et noi sit vielä tsekataan. Niistä näkyi kyllä jotain, mutta ei kuulemma tarkkuuteen ollut tyytyväinen. :)
 
Ei se välttämättä siihen viittaa nimim. Itsellä jo +9kg ja rv 21+ normaalikokoinen pieni potkunyrkkeilijä kasvamassa :wink

En malta oottaa ens viikon rakenneultraa :nailbiting: Mukavaa kun monet jo käyneet ja hyviä uutisia satelee :happy: Mietin tuossa, kun liikkeet on jo niin voimakkaita ja muutenkin niin tynnyri-olo :hilarious: , että voiko olla mahdollista että vauva ois kasvanu tavallista nopeammin? Onko mahdollista, että rakenneultrassa vaihdettais vielä laskettua aikaa?
 
Muokattu viimeksi:
Kuinkas kauan teillä on mennyt tuolla ultrassa? Tuossa katselin omaa kutsuani ja siihen oli merkitty kestoksi noin 1-3 tuntia.

Meille kätilö sanoi aikaa varatessa että menee noin tunti tai vähemmän. Riippuu miten kaveri liikkuu.
 
Kuinkas kauan teillä on mennyt tuolla ultrassa? Tuossa katselin omaa kutsuani ja siihen oli merkitty kestoksi noin 1-3 tuntia.

Meillä myös kutsussa lukee että saattaa mennä 1-3 tuntia, mutta ihan sellainen normi reilu puoli tuntia siellä ainakin esikoista odottaessa meni :) Täällä ilmeisesti on käytäntö että jos ei saada jotain mitattua, niin käskevät välillä käymään vähän kävelyllä ja vaikka kahvilla, ja ottavat tarvittaessa toisen asiakkaan välissä ja yrittävät sen jälkeen uudestaan, eli sen takia kutsussa on että kannattaa varautua että voi mennä pidempään.
 
Meillä ru 18.4 ja silloin rv 20+5. Miten malttaa odottaa vielä yli kolme viikkoa... :eek: ihania ultra uutisia täällä muilla jo!
 
Aika pitkältä ajalta kuulostaa..? :wideyed: mä oon vaa olettanu, et saman verra ku ekas ultras eli n.30min. Mä en tosin mitää erillistä kutsua ookaan saanu, ku siinä heti paikan päällä varattii seuraava aika.

Meillä se ultras noin 15 min ja 5 min meni yleiseen jutusteluun..
 
Viikko vielä rakenneultraan, puuh, jaksaa jaksaa :dance018 mulleppa on varattu ruhtinaallisesti siihen aikaa kun lapussa luki että 13.30 olis ultra ja heti perään on diabeteshoitaja klo 14.00, aika nopeet meinaa molemmat pikkuiset syynätä :confused005
 
No juu, melkosen nopeasti meinaa tutkia. Meillä meni tunti ja koko sen tunnin ajan tyyppi oiko jalkoja, käsiä, kääntyili ja hikkas ja teki kaikkee mahdollista. Mun maha ei muutenkaan oo kasvanu juurikaan, kun on tuo taaksepäin kallistunut kohtu niin joutu painamaan sillä ultralaitteella enemmän ja kyljelläänkin kokeiltiin ottaa mittoja kun kaveri oli poikittain masussa.
 
Meillä oli rakenneultra tänään ja nyt menossa 20+0. Kaikki näytti olevan juuri niin kuin pitääkin. Kovasti toinen siellä liikuskeli. Aluksi nukkui mahallaan, mutta heräsi lähes heti, kun ultraus alkoi. Kuperkeikkaa ja käsien tutkiskelua päästiin katsomaan. Toki suurin osa ajasta meni rakenteita ja sisäelimiä tarkisteltaessa. Veikkaus sukupuolesta saatiin ja tytöltä kuulema enemmän näyttää.
:love7
 
Käytiin tänään (20+4) rakenneultrassa piinallisen odottelun jäkeen (olen niin malttamaton). Nähtiin vauvalla terveen näköiset ja kooltaan ikäistään vastaavat rakenteet ja kuulimme sukupuolen (vähintäänkin vahvan arvauksen). Sukupuoli tuli täysin yllärinä, nyt vauvan tulo tuntuu taas konkreettisemmalta. Piilotteli pitkään kasvojaan käsien takana ja minun piti välillä vähän käveleskellä, joskos vauva olisi vähän liikkunut parempaan kuvausasentoon. Lopulta saatiin nähdä vilaus kasvoistakin. Minulla näkyi istukka olevan etuseinässä, voisikohan se selittää suurehkoa masuani?

Oli kyllä ihanaa nähdä pikkuisemme vilkkaasti touhuamassa. Pian onkin jo elokuu...
 
Meilläkin oli aamulla ultra (20+0), vihdoin ja viimein! Kaikki on kunnossa. :love017 Mitat saatiin hyvin otettua. Joskin napanuoran tutkiminen aiheutti päänvaivaa kun vauva jumppasi kokoajan siinä edessä. Mut saatiin siitäkin lopulta kaikki näkyviin ja siinäkin kaikki hyvin! Vauva potki kovasti virtsarakkoon päin eli ei ihme että taas on saanut ravata vessassa vähän väliä! :hilarious: Vauva vastasi kooltaan 5 päivää pienempää kuin nt-ultran mukaan. Mutta koska LA:aa ei siirretty, niin en mäkään sitä täällä lähde muuttamaan. :) Istukka takaseinässä, joten siksi potkut alkaneet tuntumaan jo viikkoja sitten. Tosin huomaan, että ihan viimepäivinä alkaneet voimistumaan ja pari iltaa sitten tunsin ekaa kertaa kädelle potkun. :happy: Sukupuoli saatiin selville ja vahvasti tytöltä näyttää! :Heartpink Ihanaa!
 
Meillä oli myös aamulla (21+1) ja mitat otetiin 15 minuutissa sen jälkeen etsitiin 30 minuttia naama että sais kuvan mutta piilotteli hyvin käsien ja jalkojen taakse niin ei saatu profiilia täällä kertaa. Oli siellä kaikki hyvin, kuulema pitäis tyttö olla tulossa mikä sopii mulle tosi hyvin, miehelle ehkä vähemmän :D
 
Kaikki hyvin rakenneultrassa! 20+0 tänään. Isin tyttö on kuulemma tulossa. :Heartred

Ainoa mikä harmittaa on se, että täällä ei ilmeisesti saa kuvia kuin ensimmäisestä ultrasta. Olin jo ehtinyt mielessäni ihastella entistä enemmän vauvannäköistä kuvaa.
 
Takaisin
Top