Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Ei ku vaan! Uutta tulille sinäkin! :wink Vaihtelevasti on menny. Alku meni nopeesti kun hoiti esikoista mutta nyt alkanu aika tuntuu taas pitkältä kun olo alkaa olee tukala. Mun henkireikä aina ollu noi kävelyt ja ne vähentyny nyt liitoskipujen takia ni sekin ahdistaa. Et vois sanoo et alku oli helpompaa ja vika kolmannes vaikeampaa kuin esikoista oottaessa. Nyt on myös tullu hankalaks kaikki kyyristymiset ja esikkoo ei meinaa jaksaa kanniskella kauaa. Onneks on rengasliina! :)

Varmasti paljon rankempaa, kun on jo yksi jaloissa pyörimässä. Puhuttiin kyllä miehen kanssa, että toinen saa joskus tulla. Ehkä kuitenkin toiveissa reilu parin vuoden ikäero. Olen jotenkin niin mukavuuden haluinen :) Toki mielihän voi muuttua, kun kuulee uutisia tulevista vauvoista.
 
Minä palasin töihin jo viime kesänä, mies oli tytön kans puoli vuotta vanhempainvapaalla ja tammikuussa aloitettiin päiväkodissa. vuorotyötä kumpikin tehdään niin järjestelyä elämä on vaikka vuoropäivähoidossa neiti onkin. mää kuitenkin tykkään tehdä töitä ja koen, että jaksan paremmin kodin ja arjen pyörityksen kun saan käydä "nollaamassa" töissä. :)

Vau! Täytyisi ottaa sinusta mallia. Olisi ehkä myös hyvä olla pois kotoa hieman enemmän. Ehkä se tekisi hyvää. Jatkan syksyllä avoimen opintoja, niin ehkä sitten tilanne paranee, kun täytyy mennä luennoille. :)
 
Minusta lapsellekin hyvää tehnyt, ei oo minussa kiinni ja varsinkin kun kotiin jää minun lähtiessä töihin, vilkuttaa iloisesti. hoitoon jäädessä riippuu vähän kuka hoitaja on vastaanottamassa mutta ei ole ku muutama "älä mene" -itku pitäny itkeä. isi on meillä melkein yhtä tärkeä. Toki kun minä oon kotona, ei ole muita vaihtoehtoja jos syliä kaipaa. :)
 
Oo on löytyny kadonneita!! Kiva kuulla teistä :)

Mä lähden syyskuussa töihin kun poika on puolitoista vuotta :) just täällä mietin hoitojärjestelyjä.
 
Oo on löytyny kadonneita!! Kiva kuulla teistä :)

Mä lähden syyskuussa töihin kun poika on puolitoista vuotta :) just täällä mietin hoitojärjestelyjä.

Oi, mä en ole vielä edes ajatellut hoitoasiaa. Paljonko aikaisemmin hoitopaikkaa täytyy jo hakea?
 
Oi, mä en ole vielä edes ajatellut hoitoasiaa. Paljonko aikaisemmin hoitopaikkaa täytyy jo hakea?

Meillä ainakin 4kk aiemmin. En tiedä onko paljon vaihtelua paikkakuntien välillä. :)
 
Kiva kuulla nallepuhista ja Liisusta. :) Mä olen ilmottanut että olen tän vuoden loppuun kotona. Katotaan syksyllä että mikä on tilanne, kovasti tekis mieli jäädä vielä pidemmäksi aikaa kotiin. Hieman keikkaa olen tehnyt ja kesällä menen muutamaksi viikoksi töihin ja mies on sillon kotona pojan kanssa.
 
Mites tälläpuolen pääsiäinen on teillä sujunut? Me oltiin ihan vaan kotona, mummuille käytiin vähän virpomassa ja viemässä kortit. Kokkoakin käytiin vain pikaisesti vilkasemassa, kun pikku tyyppi nukahtikin matkalla autoon, enkä raaskinut toista alkaa siirtämään. Ens vuonna uudestaan sitten :)
 
Meilläpäin virvottiin jo palmusunnuntaina, eikä kokkokaan kuulu perinteisiin täällä.
Me on käyty pilkillä ja katseltu kun lunta on vaan satanut lisää ja lisää. :D
 
Moikka kaikille! Täällä kans yks maaliskuinen :) sattumalta eksyin tänne kattelemaan kun kävin vilkaisemassa vauvakuumeisia :) täällä ois taas vauvakuume päällä, toivottavasti tärppää pian.

Moikka! Tsemppiä yritykseen kovasti! Mitä sinun taaperoelämään kuuluu? Oletko jo töihin lähteny?
 
Kotona olen vielä syksyyn asti. On tämä ensimmäinen vuosi mennyt kyllä niin nopeaa! Tuntuu ettei enää edes muista koko vauva-aikaa, vaikka siitä on oikeasti niin vähä aikaa :)

Onnea aylalle yritykseen! Onko täällä ketään, jolla olisi syntynyt jo maaliskuun jälkeen toinen?
 
Hei! Tulen tänne taas kyselemään. Millaisia uimapukuja teillä on kesäksi taaperoille? Jokin uv-asu vai uimahousut? Mitä muita kesävaatteita tarvitsee?
 
KappAhlissa olen nähnyt mukavia ja silmää miellyttäviä uv-asuja. Ovatkohan ne hyviä vai täytyykö etsiä jostain toisesta kaupasta?
 
Meillä ei vielä kesäksi ole hankittuna uikkareita tai muita kesävaatteita Tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta ku täällä on tälläkin hetkellä melkein nollassa mittari :/

Mutta hiphei , plussa tuli testiin :Heartred meidän pikkunen maaliskuinen saa tammikuussa siskon tai veljen. Toivottavasti täältä tulee joku muukin tammikuisiin :)
 
KappAhlissa olen nähnyt mukavia ja silmää miellyttäviä uv-asuja. Ovatkohan ne hyviä vai täytyykö etsiä jostain toisesta kaupasta?

Ite ostin käytettynä juurikin Kappahlin uv-uimapuvun pojalle. Semmosen kaks osasen. Myyjä ainakin kovasi kehu tuota, ja harmitteli kun jäi pieneksi.
 
Takaisin
Top