Vauvan liikkeet

Mulla oli nt ultrassa tossa vasemmalla sivussa istukka, sanoi kätilö, että se voi kiepsahtaa siitä vielä taakse, kun kohtu kasvaa.

Täällä nyt liikkeet voimistunut aika paljonkin ja missä tahansa tuntuu tumauttelua pitkin mahaa. 19+1 tänään :)
 
Mie veikkaan kans, että mulla on enempi vasemmalla alhaalla istukka, kun potkut tuntuu eniten oikealla puolella ja ylämasulla. Nytki moksitaan tai itseasiassa koko aamu, paitsi heti herättyä ei tuntunu.:dance011
 
Mulla etisistukka todettu alkuraskaudenultrassa. Liikkeet tunnistanut about 15vk lähtien selvästi.
Torstaina selvii onko istukka liikkunut johki suuntaan vai pitääkö alkaa sektioo miettii..
 
Mulla etisistukka todettu alkuraskaudenultrassa. Liikkeet tunnistanut about 15vk lähtien selvästi.
Torstaina selvii onko istukka liikkunut johki suuntaan vai pitääkö alkaa sektioo miettii..
Eikai se vielä haittaa vaikka ois kohdunsuulla? Vielähän se voi liikkua...
 
Mulla katotaan rv 28 asti, silloin kontrolli, että onko noussut... :/ Pelottaa, että esikko menee sektioon... :/
 
Äsken ultrassa jätkä aika kovasti potkas sitä ultralaitetta et nyt loppuu perkele :D
Aika kamalalta tuntu mahassa kun sillä laitteella painaa napakasti vatsaa ja toinen potkaisee sitä päin :D
 
Mulla istukka edessä, mutta RU:ssa selvisi että takaseinämässä on myös pienempi istukka. En voi olla pohtimatta sitä, että onkohan siellä ihan alussa ollut toinenkin vauva kyydissä vai mitä on käynyt? Mitään tiputtelua tms. ei ole ollut koko raskauden aikana.

Kontrolli myös RV 28.
 
Kyllä se varmasti verenä ois tullut pois sieltä, eihän se sinne voi haihtuakaan. Kaipa ne lääkärit osaa selittää ton.

Mulle tuli mieleen, että jos jäänyt edellisestä raskaudesta (mitä ei oo välttämättä huomattu). En tiedä. Vaikea spekuloida, kun ei oo lääkäri.
 
Liikkeet tuntuu tällä hetkellä päivittäin. Ehkä vähän enemmän ja voimakkaammin kuin esikoisesta. Onkohan liikehdintäerot sukupuolisidonnaisia vai ihan muusta kii? Luulisin, että tyyppi viihtyy jotenkin poikittain tuolla, kun enimmäkseen iskut tuntuu oikealla ylhäällä ja vasemmalla alhaalla. Ois mielenkiintoista tietää, missä istukka "menee". :)
 
Mä ensin ihmettelin kun ei tunnu liikkeitä ja odottelin. Nyt oon pari päivää ihmetelly kun tuntuu nii paljo! Nyt siis menos 19+1 ja välillä on semmoinenkin mylläys tual mahas. Tai ainaki luulen et ne vauvvan liikkeitä, tuntuu tual alamahas semmosta outoa kuplintaa mitä en osaa muullakaan selittää :D
 
Täällä ei millään ota vahvistuakseen..:grumpy: Silloin tällöin tuntuu yhä vaan pientä kuplintaa ja "elohiiri" navan alla.. Minkäänlaista tietoa ei ole istukan sijainnista, joten voihan potkujen edessä olla puskurikin.. Huomenna lääkärineuvola, josko tervehdittäis ultralla asukkia ja sais jonkinlaista tietoa istukasta! Ru ensi viikon perjantaina vasta..
 
Takaisin
Top