Uusien toivojat ja odottajat <3

Nyyh, nyt alkoi täälläkin :sad001 yleensä oon säännöllinen kuin kello :sad001 Kiitos greippimehuvinkistä. Ja onhan kaikilla muuten foolihapot meneillään.
 
Tytsy voih ei:sad001 juu, foolihappoa, maitohappoa ja omegoja napsitaan täällä:) täällä menossa lauantai illan juhlat siis mahassa et nukkuminen on haave vain kun yks paukauttaa milloin rakkoa tai punkee itseään navan kautta ulos... ihme veivi menossa :Heartred
 
Lopetti joskus puolenyön jälkeen, jakso riehua jotain 4h :eek: välillä tuntu että ottaa vauhtia selkärangasta tai suolesta kun milloin tuntu että tulee kakat jouduin milloin pissat ja sit puskee itseään navasta tai kyljestä ulos... nyt ollu aamun rauhassa, jaksaa sit taas riekkua illan :wink
 
Jo noin pitkällä:eek: ihana masu joka tapauksessa:) onko mitään oireita siitä että haluaisiko pikkunen ulos yksiöstään?
 
Ei kai, normaaleja loppuraskauden oloja, että ei nukutuksi saa, hiki alkanu haista imetyshieltä, tissit vuotavat maitoa, alaselkää polttelee, ikävimpänä joku ihme särky lonkassa kun vetää jalat alta välillä :/ Kaikki synnytykset alkaneet säännöllisillä supistuksilla, joten olettaisin tämänkin niin alkavan :)
 
Warheart ootpas sä jo pitkällä! Miten tää aika menee näin nopeasti. :eek: Sitten vain jännäilemään milloin pikkuinen haluaa syntyä. :)
 
Mä oon kans ihmetellyt, et mihin aika on hujahtanut ja oonko varmasti katsonut viikot oikein :D
 
Ihanalle maksulle peukut! :)

Parin tunnin päästä ois neuvola... Tänään jo pariin otteeseen itkenyt ku väsyttää aivan saatanasti ja kivusta lähtee jalat alta. No eipä tässä varmaan ole ku kuukausi kärsittävänä enää :D
 
Timbe ihana masu. :happy:

Warheart tsemppiä oloihin!

Tänään rv 28+3 (kuva otettu rv 28+0). Täällä jaksellaan vaihtelevasti, toisinaan energiaa riittää paljonkin ja toisinaan päiviä kun ei jaksa yhtään mitään. Liitoskivut on hellittäneet huomattavasti, tosin mä en ole hirveesti nyt rehkinyt/kunnon fyysisiä suorituksia tehnyt, että voi siitäkin johtua. o_O Viime viikon torstaina alkoi sellaiset supistelut että piti lavuaaria vasten nojailla ja puuskuttaa, vähän jo kerkesin säikähtää. Terveydenhoitajalle ilmoitin asiasta joka käski vuodelepoon, lääkärille pääsen tsekattavaksi jos samantapaisia supisteluja tulee muttei onneksi ole tullut. Synnytystä odotan jo innolla ja vähän myös peloissani. :p

image.jpeg
 
Täällä poksahti rv 27 tänään:) lähdettiin tyttöjen kans mummolaan "hoitoon" hiihtolomaa viettämään kun mieskin töissä... voimia kipuilijoile, onneksi kipuilulla on hyvä syy:wink mulla on suht seesteinen aika menossa, paineet ei enää seilaa kamalasti, alakerrassa kyl älytön paine ja ajoittain sukkapuikot viuhoo, muuten suht jees:) täällä ois tämmönen "pikku" masu, alkaa olla aika valtava olo:p
fe37eb75d6ff036b9f3d67136582e4cb
 
Kaikki puhelinaika menee muualla somemaailmassa nii koskaan ehdi tänne muuta ku lukemaan :/

Perjantaina ois np-ultra ja jännityskin jo alkanut. Närästys paheni niin että rupesin oksentamaan. Onneksi sain omepratzoliin reseptin nii ny on jo parempi olo. Postissa odottaa nouto doppler nii pääsee tänään metsästää sykkeitä :) ristiriitaiset tunteet. Np-ultra melkein välillä pelottaa. Ennen tyttöjen odotusta oli se yksi keskenmeno joka huomattiin np-ultrassa ja muistan ne lääkärin sanat aina ja nehän tietysti ny pyörii mielessä. Päästään miehen kanssa kahdestaan menemään sinne kun äitini otti vapaapäivän nii tulee kattoo tyttöjä :)
 
Takaisin
Top