Toinen haaveissa <3

Kyllä jemna ne ovistestit voi näyttää tuloksia ihan laidasta laitaan ennen plussia. :) Ja oon huomannut, että pienikin ero virtsan voimakkuudessa vaikuttaa tulokseen. Tsemppiä!

Ei mitään oireita, ja olo edelleen ihan pessimisti. Kuitenkin aina ajoittain joku pieni toivon pilkahdus, jos siltikin... Oispa jo viikonloppu, niin menkat alkaisi, jos ovat alkaakseen. Vihaan tätä mahdollisten oireiden tarkkailua, vaikka kuinka yrittää olla tarkkailematta. :woot:

Silky kp 26/28-31, dpo9.
 
Onnea ovisplussasta!

Täällä sama tilanne kun silkyllä, mukamuka oireita ja siltikin oottaa jo menkkoja kun alkanu usko loppua tähän raskautumiseen..No ensi viikolla pitäisi tädin tulla. Ja vaikka kuinka yrittää olla analysoimatta jokaista mahan nippasua tms niin siltikin sitä huomaa et kokoajan ajatus käy siellä entä jos nyt olisikin tärpännyt.

Kp 19/28-30 dpo 6
 
Hurrikaani, monesko yrityskierto teillä on menossa? Meillä kolmas, joskin tavallaan eka, sillä eka kierto ilman imetystä ja ovistestit paljasti, että imettäessä en varmaan raskaaksi olisi tullut, kun luteaalivaihe jäi niin lyhyeksi.. Esikoinen tarttui matkaan viidennestä yrityskierrosta, sitä ennen oli yksi kemiallinen... Joten valmistautunut olen siihen, että ei tää nytkään ihan kerrasta nappaa.. Jospa kesään mennessä olisi raskaana, niin olisi ihanaa.. :)
 
Jep, kiitos Silky. Eiköhän se sieltä vielä ovis löydy toivottavasti:)

Silky ja hurrikaani, tuo raskausoireiden kuvittelu ja joka nippailun analysointi on kyllä ärsyttävää, aina kuvittelee et kyllä nyt on tärpänny ja sit ei ookaan. Tosin viime kierrossa olin analysoimatta niitä nippailuja ja aattelin et nyt en aattele menkkamaisten kipujen olevan raskaudesta johtuvia (kun mulla niitä tuntunut nyt olevan n. viikko ja muutama päivä ennen menkkoja) niin sitten niitä ei ollutkaan. Ei ollut oikeestaan mitään oireita. Ja minä tyhmänä aloin aatella että ehkä nyt oireettomuus olisikin oire, niin eipä ollut. :/

Mulla on niin huono fiilis. Tuli eilen illalla riitaa miehen kanssa, liittyen juurikin näihin vauvantekohommiin. Jäipä tallettelut tekemättä. No, ovis varmaan vasta tuloillaan, niin jospa asiat saadaan sovittua ennen sitä, ja toki muutenkin. Kyllä tämä on sitten vaikeeta hommaa. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja tulee jos on tullakseen. Vaan en mä taida osata olla katsomatta tärppipäiviä kalenterista, ja ovistestejäkin on iso kasa. Miks tän pitää mennä taas pakkopullaksi, varsinkin kun vasta yk5 menossa.:/

Tulipas nyt kyllä negatiivinen viesti. Tänne toinen haaveissa- ketjuun pystyy onneksi sanomaan, että onneksi on tuo esikoinen, josta saa joka päivä olla onnellinen.:Heartred Pitää äidin mukavasti touhukkaana ja tuo niin paljon iloa elämään. Toista se oli kun häntä yritettiin, menkatkin harmitti paljon enemmän kun ei tullut tärppiä. Enää ei kauaa ehdi jäädä niitäkään murehtimaan.:)
 
Vaihdoin huvikseni nimimerkin.
T. ent jemna

Ai niin, edelliseen viestiin unohtui laittaa ne kiertopäivät, eli nyt kp14/25-29. :)
 
Mä niin samaistun tohon toupie. Itsekin välillä mietin et pitäis vaan tjottailla. Mut en mä osaa olla tikuttamatta ovista jne. Harmi että teillä tuli riitaa, toivottavasti saatte sovinnon aikaan :)

On. Eilen ja su-ma yönä talleteltu. Tänään vielä yritettävä mies kellistää... huomennakin ois hyvä tietty yrittää mutta oon lähdössä pojan ja siskon +hänen lapsien kanssa mummolaan ja tuun varmaan kotiin vasta perjantaina... tietty huomenna vois koittaa aamuyöstä ennen kuin mies lähtee töihin, mutta voi olla että mies haluaa nukkua. No mutta kai noi periaatteessa pitäisi riittää kun tallettelut siis dpo -3, dpo -1 ja jos tänään eli dpo 0 onnistuis..?

Kp 27/? Dpo 0 yk 2
 
Kuulostaa hyvältä määrältä Sydänkäpynen!:) jospa vielä tänään onnistuu, mutta jos ei, niin uskon että riittää nuo edellisetkin tallettelut tärpin kannalta.:)
 
Kun tulin tänne foorumille niin olin jo raskaana ja liityin suoraan lasketunajan ryhmään. Sen plussan tein kun menkat oli viikon myöhässä.
Kun uudemman kerran alettiin lasta yrittämään niin mietin tuolla kuumeilijoiden kirjoituksia lukiessa, että miks nuo testaa jo ennen kun menkat myöhässä. Että oottasivat niin ei yleensä tarvi testitulokset pohtia ja tihrustaa. Ja sillon meinasin et minä ainakin ootan mekkoja tai et ne on pari päivää myöhässä ennen kun testaan.laughing7

Mut juu kas kummaa kun koittaa joku dpo9 ni johan polttelee testit kaapissa ja kaikkia oireita tarkkaillaan. Joskin nykyään en oireista voi päätellä mitään kun ei niitä oo oikeen koskaan ollu.

Eli komppaan Silkyä ja Hurrikaania.


Mamma84 kp7 yk1 kkm jälkeen
 
Joo, mäkin joka päivä yritän muistaa olla todella kiitollinen esikoisesta, vaikka vauvakuume poltteleekin. On tuo niiiiiin rakas. :Heartpink

Mäkin mietin jo aamulla, että testaisinko vaikka samalla "saarnaan" muille, ettei kannata liian aikaisin. :D

Täällä alko kunnon menkkajomot nyt päivällä, huoh, eiköhän se sieltä parin päivän päästä kurvaa paikalle. :/

Silky kp27/28-31 dpo10.
 
Kirjoitinkin tämän jo tuonne raskaaksi 2017 ja kopion sen nyt myös tänne :

Eilen illalla aivastaessa ja tänään aamulla sängyssä kääntyessä tuli suht kovat repäisy kivut koko alamahassa. Enteileeköhän tää nyt menkkoja vai voisko olla kyytiläisestä ? :p :D dpo 12 nega, nyt ois dpo 14 mut en taida vielä uskaltaa testata vaan oottaa alkaisko viikonloppuna menkat.

Mulla siis ei oo periaatteessa ollu kahteen vuoteen menkkoja , vaan jälkivuoto esikoisesta ja pillerialoitus menkat n.viikon verran :D

En muistanukkaa miten kauheeta tää piinailu on ! Ja nyt varsinkin kun ei oo kierrosta mitään hajua!
 
Jaffalle peukut pystyssä täälläkin! Itse myös tunsin jotain nipistelyä eilen, ja tänään oli aamulla pieni vaaleanpunainen läikkä pikkuhousunsuojassa. Kauheesti en haluais piinailla, mutta kun silti vaan rupeaa piinailemaan tässä vaiheessa... Toisaalta hauskaa, kun voi tällaista piinailla :happy: Ja onneksi on tuo esikoinen, äidin pieni mussukka :love2

Dpo 9 kp 21/27-29
 
Jaffalle myös peukut pystyssä täälläkin!

Täällä kp 12. Mä oon usean kuukauden tehnyt nuita o -testejä. Nyt tää kierto poikkeus enkä meinannut tehdä, yritän olla stressaamatta. Tallettelua Tallettelua kumminkin.
 
Varmaan ihan järkevää pitää taukoa tsetailussa, syssa. :)
Nimittäin ärsyttävää puuhaa kun ei sitä plussaa kuulu. Ovismaisia jomotuksia on nyt illan ollut, ilman testailuja olettaisin sen olevan siis tänään.

Jaffalle peukkuja pidän minäkin!:)
 
Siis joo, eihän tämä lisääntyminen ole tervejärkisen hommaa! :hilarious: Niin kuin Piinailu-ketjuun kirjoitin, että jostain syystä sitä toivoo ihmettä vaikkei olisi koko kuuna edes nähnyt miestä! Ihan järjetöntä, miksi sitä alkaa heti kuvittelemaan kaikkea. En usko vielä raskautumista tapahtuneen, koska tallettelut meni vähän niin ja näin. Ja nyt on vasta yk1, esikoisenkin kanssa meni useampi kierto. Mutta, jostain syystä, vaikka tätiä odotan, niin pieni kipinä on, että mahdolliset paineen tunteet yms. olisivat raskausoireita. Tämä on niin ristiriitaista! En odota, enkä toivo, mutta kuitenkin ehkä ihan pikkasen toivon.
Maanantaina pitäisi alkaa menkat. En uskalla aiemmin edes testata.
 
Välillä kannattaa olla ressaamatta, tiiä vaikka tärppääkin just sillon :wink Meillä kävi esikoisesta juuri niin. Ennen plussaa täällä roikuin useammankin kierron mutta juuri kun lähdin loitommalle niin alkoi tapahtua. Mutta ei täältä vaan malta olla pois :)

Onnet ovisplussista ja tsempit piinailijoille ja onnet oviksen metsästäjille, muistakaahan talletella :wink

Täällä kp16 , oviksesta ei tietoa millon on/oli. Tänään alavatsalla menkkajomoa ja elohiiri. Jänskättää. Esikoisesta tärpin akoihin oli juuri tuota elohiirtä ja kuplintaa. Mutta sitten taas äsken oikealta nippailu, että liekkö vielä edes sitten kuitenkaan irronnut? Limoja kuitenkin on vielä ihan pikkareihin asti.. eikös oviksen jälkeen pitäs alkaa kuiva kausi? Talleteltu on eilen ja toissapäivänä. Huomenna vielä varmuudeksi lisää :) varmuuden maksimoimiseksi vielä lasi punaviintä illassa eilisestä alkaen :)

Unicorn kp16/28, dpo??
 
Täällä talletukset tehty tän kierron osalta. Nyt vaan sit piinaillaan. Tänään taisin tuntea oviksen ja vielä kertatalletus tehtiin, toivottavasti tärppää. Mitenhän tässä kestää olla kuulostelematta oireita.

Tsemppiä piinailuun! Täällä piinaillaan kans ehkä samoissa päivissä. :) toivotaan tärppiä!! Mietin samaa. Yrittää olla jokaista nippaisua kuulostelematta muttakun se on ihan väistämätöntä. Hirveesti pitäs keksiä kaikkea tekemistä ja pitää itsensä kiireisenä :D varmaan.
 
Silky, me ollaan yritetty viime huhtikuusta eli 10kk yritystä alkaa olla nyt, esikoisesta meni vuosi ennenkuin tärppäsi niin olinkin jo valmistautunut siihen ettei kakkonenkaan helpolla tule mutta nyt saisi jo alkaa tärppäämään. Kyllähän sitä aina yrittää olla ajattelematta asiaa mut jostain takaraivosta ne ajatukset päähän vaan pomppivat :D ja tosiaan viimeistään kesällä toivoisin kanssa että odottaisin mutta saas kattoo kuinka käy.
Nyt toivotaan tänne kunnon plussa aaltoa!
 
Silky, me ollaan yritetty viime huhtikuusta eli 10kk yritystä alkaa olla nyt, esikoisesta meni vuosi ennenkuin tärppäsi niin olinkin jo valmistautunut siihen ettei kakkonenkaan helpolla tule mutta nyt saisi jo alkaa tärppäämään. Kyllähän sitä aina yrittää olla ajattelematta asiaa mut jostain takaraivosta ne ajatukset päähän vaan pomppivat :D ja tosiaan viimeistään kesällä toivoisin kanssa että odottaisin mutta saas kattoo kuinka käy.
Nyt toivotaan tänne kunnon plussa aaltoa!
No hitsi, nyt sais kyllä jo tärpätä! Luotetaan siihen, että plussa tulee iiiihan pian. :)
 
Takaisin
Top