Kiitollinen tänään

Hulabaloo-illan ja alkuyön jälkeen oon tästä hetkestä todella kiitollinen ja on helppoa hengitellä syvään..

Täällä on suht hiljaista. Kolmen rakkaan ihmisen levollinen tuhina vaan musiikkina. Yks vauva tyytyväisenä tissillä, yks prinsessa omassa varavuoteessaan lattialla ja yks iso mies mun selän takana :Heartred
 
Oon kiitollinen siitä et saatii tulla typyn kaa mummolaan viikonlopuks ku isi läks toivottelee joulut toisaalle.. tänä aamuna mummo nappas typyn,joka oli karjunu jo ties kui pitkään väsymystä,jotta äiti sai vähä levätä kamalan yön jälkeen...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Kiitollinen hyvin nukutusta yöstä. Vauva nukkui klo 23.30-08.10 yhdellä pikaisella syötöllä, ja se syöttö oli vasta aamulla klo 5.30. 2-vuotiaskin nukkui koko yön heräämättä! Varmaan viimeksi keskiraskauden aikana oon saanut noin hyvät yöunet. :)

Kiitollinen myös siitä, että miehellä on alkanut vapaat. Oli yöllä tämän viikon viimeisen vuoron töissä ja ens viikon saa olla kokonaan kotona pekkasten ansiosta, jei! :smiley-bounce005
 
Kiitollinen siitä, että mies otti tytön mukaansa ja lähtivät mummolaa ni mie saan hetken hengähdystauon :) Melkei 3 viikkoo ollu 24/7 tytön kanssa ni ehkä pien tauko tekee hyvää.
 
Kiitollinen veljestäni. Hän on kyllä ihan paras! Minulla on ensi viikolla pari käyntiä, mihin ei oikein voi ottaa lapsia mukaan ja molemmat vielä aamulla. Niin veljeni tulee tänne meille pariksi yöksi lapsen vahdiksi kun muuten pitäisi aamulla ajella kaupunkiin ja takaisin tänne meidän kylille jos veisi isovanhemmille hoitoon. Esikoinen on vielä ihan hulluna veljeeni kun jaksaa riehua hänen kanssaan loputtomasti.

Kiitollinen myös päivärytmistä, mihin nyt myös pienin oppinut. :)
 
Kiitollinen taas hyvin nukutusta yöstä! Vauva söi joskus klo 23 ja nukku puolee 8 :eek: Oli jo pakko sanoo miehelle et onkoha tyttö ees hengissä ku on nii hiljaa. Mies kävi sit kurkkaamas ni siel hää tuhis tyytyväisenä. Oli vaa pakko vähä herätellä syömää ku alko rinnat olee nii täynnä. Tyttö sit unissaa nappas tissist kii, söi ja jatko uniaa. Puol 10 kävin ottaa tytön mei vieree ku alko kitisemää, hää sit nukahtiki uudestaa ja noustii vast 11 jälkee sängystä :grin
 
Kiitollinen siitä, että migreenikipu alkaa hellittämään 12h kivun jälkeen. Kiitollinen siitä, että muu perhe nukkuu ja nyt on levon aika. Kiitollisuutta aiheuttaa myös se, että tytön yskä on paranemaan päin.

Rakastan terveyttä ja tätä yön hiljaisuutta. Vain vesi tippuu räystäistä :)
 
Kiitollinen siitä, että sain herätä hyvän mielialan kanssa. Miehellä yhden päivän vapaa tässä ja tänään on neuvola ja perheen yhteinen kauppareissu.
 
Oon kiitollinen siitä, että sain tänään siivota, siivota ihan kunnolla! Mies oli paljon lasten kanssa, ihanaa, hänestäkin. Ja nyt on super siistiä pitkästä aikaa. (Mies on kyllä siivonnut viime aikoina paljon mutta mulla ja hänellä on eri käsitys siitä mikä on siistiä.) :happy:
 
Kiitollinen pitkä aikaisesta ystävästä, jonka kanssa sai puhua useita tunteja aamuyöstä ja ei tarvinnut olla keskenään tiheästi syövän vauvan kanssa.

<4!
 
Kiitollinen siitä, että mieheni pitää minua parhaana äitinä meidän lapsille. Hän luottaa siihen, että minä osaan kasvattaa lapsiamme ja tehdä niinkuin lapsillemme on parasta. Hän itse kuitenkin on niin pitkiä päiviä töissä, että lapset on lähes kokonaan minun vastuulla, niin mielestäni on hyvin tärkeää, että hän tukee tässä asiassa minua. Ja hän hyväksyy sen, että lapset on etusijalla. :Heartred
 
Olen niin kiitollinen siitä, että kaikki on taas pitkästä aikaa hyvin...
Lapset ovat kunnossa ja vanhemmatkin ovat taas sopineet ja elämä yhdessä voi jatkua rauhallisemmin ja rakastavammin mielin.
Ihan alkaa itkettää ku kirjottaakii...
Mutta kiitos. :Heartred
 
Tänään oon kiitollinen siitä että esikoisen eilinen nuha tai mitä ikinä olikaan, loppui yhtä nopeasti kun alkoi. Sekä erityisen kiitollinen koko perheen terveydestä :Heartred

Ja oon kiitollinen myös metsäretkestä mikä tehtiin koko perheen kesken, ensimmäistä kertaa tytön syntymän jälkeen. Aiemmin tyttö ollut liinassa vain sisällä, mutta viihtyi ulkonakin hyvin. Suurimman osan ajasta nukkui ja lopussa herättyään katseli silmät suurina puita :)
 
Kiitollinen vauvan tän hetken rytmistä! Kiitollinen siitä, että saan olla lasten kanssa kotona ja kasvattaa ja osoittaa heille rakkautta.
 
Ihan mahtavaa kyllä katsoa isoveljeä kun seurustelee pienemmän kanssa! Niin kiitollinen että sitä pelättyä mustasukkaisuutta ei sitten tainnutkaan tulla
 
Kiitollinen siitä,

että vauva nukahtaa nykyään aiemmin yöunille. Ei tarvitse enää valvoa hänen kanssaan klo 24 asti. :)

että sain tänään juoda rauhassa aamuteen esikoisen kanssa. Pikkuiset heräsivät vasta kun esikoinen oli jo lähtenyt kouluun.

että olemme mieheni kanssa taas samalla aaltopituudella. Hän on ollut jopa niin ihana, että yhtenä päivänä liikutuin kyyneliin. :)
 
Takaisin
Top