Toukokuisten ketju

Täälläkin liitoskipuja maltillisesti... välillä kun käy lenkillä niin enemmän. Viime lenkillä tuli maha jostain syystä niin kipeeks et tuntu että henki lähtee. :eek: en tie mistä johtu, rauhottui sit kun pääsin kotiin lepäämään.

Miten se aika menee näin nopsaan... kohtahan tää vauva jo syntyy. :D 24+6 on mittarissa
 
Ei tällä hetkellä mullakaan mitään kipuja eikä varsinaisia oireita pahaa oloa yms. Harkkareita on välillä ja vaikeeta tietty nousta pitkältää kun maha kiristää ja kävellessä kiristää kanssa..
 
Saatte kyllä olla onnellisia ettei teillä mitään "vaivoja" oo. Mulla tuntuu että niitä on ihan liikaakin tässä raskaudessa. Esikoisesta ei kyllä ollu mitään muutako niitä harkkasuppareita. Välillä kyllä tuntuu ettei paljo naurata.
 
Jesu- sama täällä. Ei tiiä miten päin ois kun tuntuu et koko ajan joku vaiva on:banghead: ehkä tää tästä! Täytyy yrittää olla positiivinen ja toivoo et jos tää raskausaika on näin hankala, niin ehkä vauva-aika on helpompi :angelic:
 
Jep sama fiilis täällä! Pahoinvointi ku rupes pikkuhilijaa hellittään niin eiköhän jo ala supparit sun muut vaivat. Se on melko varmasti saikku täällä eessä, en saa ottaa kuulemma enään samaa riskiä että vauva syntyis niin paljo etuajassa ku esikoinen. Mutta mullaki sama toive että ku nyt kärsitään raskausaikana niin sitte ois helpompi vauva-aika ku esikoisesta se meni niin että helppo raskausaika --> itkunen vauva :grin
 
Mä oon kyllä ihan poikkeus tapaus, kun lukee / kuuntelee muiden raskaus juttuja! o_O

Ei oo ollu huonoa oloa, ei harkkasupistuksia, ei liitoskipuja tai mitään. Pikkunen myllerys nyt alkanu tuntumaan sentään :)
Tänään rv 22.

Mullakin on ollu niin oireeton ku olla ja voi! :-) paitsi noi unet.. sen takia niitä myllerryksen tuntumisia kovasti odottaakin :) mutta toivottavasti ei käy niin, kuten tuossa yllä jo mainittiinkin, että helppo raskaus = itkuinen vauva XD
 
Miehen veli sai lokakuussa tytön ja niillä ei helppo raskaus ollut ja on nyt itkuinen pieni neiti niillä.. saa nähä mikä meitä oottaa :p
 
Esikoisen odotus oli tosi helppo, eipä oikeastaan mitään vaivoja paitsi alussa lievä pahoinvointi :) ja tuli helppo vauva! :happy:
 
Esikoisen odotus oli tosi helppo, eipä oikeastaan mitään vaivoja paitsi alussa lievä pahoinvointi :) ja tuli helppo vauva! :happy:
Sama homma.:)
Esikoinen on nyt vuoden ja ainoa mikä siitä on tehny hankalan on se, et sillä on ollu kauheesti korvatulehduksia.. Mutta muuten ollu aina iloinen ja tyyni. :)
 
Mulla on sama fiilis Niinaki. Lievää pahaa oloa oli mut siitä saan varmaan kiittää työpaikkaani ravintolaa. Nyt haluan koko ajan nukkua :D
 
Kun kameli27 sanot sen noin, niin kuulostaa tosi lyhyeltä ajalta [emoji50]. Musta tuntuu et oon tosi ajoissa ollu hankintojen kanssa liikkeellä. Ja eilen laitoin kelan hakemuksetkin. Mut ehkä se on kiva, et jos onkin viimeiset viikot ihan väsy, niin ei tartte murehtia minkään turvakaukalon hankinnasta [emoji4].
 
Mulla olisi töitä 14 viikkoa, ja se kyllä tuntuu ihan tuskastuttavan pitkältä ajalta.. Saattaahan se olla, että aloitan varhennettuna tai yritän myöntyä saikkuun, tuskin tulen jaksamaan koko aikaa.
 
Täällä on kyllä raskausvaivojen suhteen ollut ihan mukava taival tähän saakka. Pahoinvointi vaivasi kyllä alussa ja huimaus myös ajoittain.. Ja tietty väsynyt olin koko ajan. Mut nyt on ollu ihan mukavasti vaivatonta raskauden suhteen, harkkareita tulee enää vaan silloin tällöin ja suurempia liitoskipuja ei ole ollut. :)

Mutta tää flunssa! :arghh::dead: Ennen joulua alkoi ensimmäinen satsi ja kolme viikkoa olin saikulla. Hirvee yskä pääasiassa ja keuhkot kipeenä, mulla siis astma perussairautena. Influenssaa ei ollut, testit otettiin, kun kuume nousi keskimmäisellä viikolla.. Nyt ehin kolme vuoroa käydä töissä ja taas sama homma! :sad001 Alkaa hieman huumori loppua. :sad010
Esimies epäili sisäilmaa syyski, mutta en tie.. Ei ole aiemmin ollut ilmojen kanssa ongelmia missään. Syksyllä vasta aloitin tuossa yksikössä työt ja sieltä on kuulemma joutunut ihmisiä siirtymään muualle juuri sisäilman vuoksi. Mut sit en kyllä tie, kun kaipa se voi raskauskin vaikuttaa jotenkin.. :confused004:confused005 Tokihan nyt on sitkeää tautiakin liikkeellä... Mut ei kyllä ole ollut tapana näin pitkän kaavan kautta sairastaa. :sad010
 
Takaisin
Top