Joulukuun jorinat

Aamun ylireagointi suoritettu. Mies kävi viemässä ruokintapaikalle jäniksille heinää. Siis hän kun aikoo niitä metsästää. Ilmeisesti omien kanien menetys vielä niin pinnassa että haukuin miehen murhaajaksi ja vertasin tuota hyväuskoisten eläinparkojen huijaamista isiksen touhuihin!!

... :P ja maailma on taas vähän parempi paikka

P.s. Onneks jouluna ei saa metsästää :wink
P.p.s. Minullakin on kaksi jousipyssyä, toinen metsästysjousi. Mutta en ole tappanut enkä aio. Ammun vaan 3d kuvia radalla ja oon aika hyvä siinä :wink
 
Nyt muuten jäi kanintappaja minkki kiinni. Oli jääny loukkuun kun oli palannut rikospaikalle, eli siihen lämmitettyyn kaninkoppiin. Mies tuolla sitä nahkoo pihalla... (ja täähän ei oo yhtää isis touhua mut SE TAPPO MUN PUPUT!) ... :P
 
Huh mikä yö takana. Oltiin eilen pikkujouluissa, tultiin kotiin joskus 12 jälkeen. Lapset nukahti autoon ja Yheltä selvittiin ite nukkumaan. Kahelta lapset heräs itkeen (vissiin näki pahaa unta tontuista ku eilen niin pelkäs) välillä torkahti mut sina uudestaan hirvee huuto. Lopulta puoli kuudelta molemmat nukku. No nukuttiinki sitte kymmeneen asti.. :grin
 
mitenkäs se nyt oli, kun kävin äsken vessassa ja pikkuhousun suojassa oli muutamia tippoja punertavia/rusehtavia. Pyyhittäessä ei mitään.. Katsoo tilannetta vai mitä? viikot 38+3
 
Jep, jep...Oli viime yö täällä myös "mielenkiintoinen". Valvoi n puolille öin yksikseen miehen ollessa pikkujouluissa ja pojan yökylässä. Heräsin joskus puol yhen aikaan yöllä, kun mies oli tullut kotiin. Mies oli humalassa ja parhaillaan halaili vessanpönttöä. Mies pyyteli anteeksi mun herättämistä. Menin takaisin makkariin makolemaan.
Vähän ajan päästä kävin uudestaan kattomassa, missä kunnossa mies mahtaa olla. Mies makasi vessan lattialla ja sanoi tulevansa jonkin ajan päästä sänkyyn. No mies oli kuulemma nukkunut vessan lattialla 2h ennenkuin kömpi mun viereen. Itse olin vetänyt korvatulpat korviin ja makkarin oven kiinni ettei toisen kyökkäilyä tarvinnut kuulostella.

Aamulla sanoin miehelle, että olisin ollut kyllä tosi vihainen jos eilen olisi saanut lähteä synnyttämään ja mies oli tollasessa kunnossa. Olisin lähtenyt kyllä yksin synnärille ja jättänyt miehen kotia.
 
Mulla tuli vähän veristä/tummaa vuotoa sinä aamuna kun supistukset sitten alkoivat illansuussa. Vuotoa jäi vaan paperiin pyyhittäessä ja ph suojaan hyvin vähän. Kertoo kohdunsuun avautumisesta ainakin, toki voi olla limatulppaakin. On yleisempää uudelleen synnyttäjillä, mutta mulla esikoisen odotuksessa alkoi synnytys varsinaisesti näin :) nyt odottelen samaa oiretta vaikka luultavasti tulen yllättymään ja synnytys alkaa nyt eri tavalla kuin edellinen synnytys :grin
 
Hitsi kun valvotti taas yöllä, mutta aamu olikin ihan täydellinen! Makoilin lämpimän kaurapussin kanssa pitkään sängyssä ja torkahtelin, mies on tän päivän vapaalla ja oli kattanu kunnon aamiaisen, leiponu sämpylät ja kaikki! :love7
 
Onkohan synnytystä enteilevä oire sellainen tatti joka kasvaa äidin otsassa? Kun mitään muita oireita ei ole.

Kaikki kyselee koko ajan, että joko syntyy. No hitto ei synny. Huomiseksi sovittu ohjelmaa joten ei tarttis syntyäkään. Sit loppuviikosta pitäis kissan synnyttää eli ei tarttis tulla silloinkaan. Tiistai tai keskiviikko olisi aika optimaalinen :grin

Koirat tuli takaisin reissusta :Heartred
 
Meillä oli Suskii toissayönä melkolailla sama meno. Olin kyllä niin äkäisenä itsekin! Vaikka onneks la:han vielä neljä viikkoa. Ja eilinen meni ihan hukkaan, miehellä hirveä darra, ja oma olo huonojen unien takia huono.
 
huhhuh.. Uudelleen synnyttäjähän tässä jo ollaan, kun jo kuudes lapsi tulossa.. ei aikaisemmin mitään tällaista ole ollut.. Pitäiskö tässä ruveta kyykkäilemään tai jotain.. Nyt oli jo vähän pyyhittäessäkin, mutta hieman ph-suojassa..

Vai jynssäämään paikkoja.. Isäntä ois vapaalla ke asti, joten nyt vois vaik alkaa syntymäänkin..
 
Täällä alkaa jo yökaava toistamaan itseään. Taas valvoin noin klo 4-6 kellotellen supistuksia. Ja sitten ne taas hiipui. :meh:
Ja tätä riemuahan voi kestää vaikka viikkotolkulla. Mielelläni lähtisin jo synnyttämään. Tämä jokaöinen valvominen alkaa tympäistä.
 
Mulla on alkanu kans se joko-joko uteluiden ja viestien tulo nyt muutaman päivän sisään. Oon vastannu, että uuteen vuoteen mennessä on syntyny ja oloja on, mut tulee kun nokka näkyy. :D Jospa ei samat ihmiset ainakaan uudelleen utele. Luvannu oon, että ilmotusta tulee kyllä varmasti. Uutena oireena on ainakin ummetuksen loppuminen. Vessassa on saanu rampata moneen kertaan päivässä. Jospa se jotain ennustais....
 
Mie en varmaan edes vastais mitään jos kysytään että joko.. Oon jo etukäteen luvannut että ilmoitan kyllä sit joten turha kysellä..

Oli kyllä ihana käydä miehen kanssa kävelyllä tänään kun tuolla on koko päivän tullu lunta! :) ihanan talvinen sää.
Nyt onkin sit reissun jälkeen ollut masussa taas enemmän elämöintiä ja lonkat sattuu kyllä ihan sairaasti!
 
Mulla ollu tänään tehokas päivä :) on siivottu, lenkkeilty yms ja hyvällä mielellä oltu. Hirveästi ei ole kolotellutkaan, eikä supistellut. Yhtään ei tunnu siltä että synnytys voisi käynnistyä minä hetkenä vain. Esikko syntyi tosiaan 37+3 vajaa kaksi vuotta sitten :) nyt alkaa Rv 37+0 tässä raskaudessa ja vähän jänskättää ❤
 
Mä oon koko päivän ja illan touhunnut kaikkee siivonnut yms. smiley-chores003:smiley-chores011:smiley-chores007:smiley-chores020 eikä mitää vaikutusta. Höh . Olisi niin kiva jo saada se ulos tuolta. En kestä jos tääkin menee yliajalle. Jännä kuinka vähän tässä silti on aikaa , mutta tuntuu tässä vaiheessa ikuisuudelta

Joo siis mikä ihme siinä on että tuntuu kestävän niin kauan? Vaikka itekin tiedän että hyvin todennäköisesti käynnistetään joko ensiviikolla tai sitä seuraavalla.. Joka tapauksessa taidetaan olla kotona jo ennen aattoa jos kaikki menee hyvin :)
 
Takaisin
Top