Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lissufin, olen niin pahoillani! Valtavasti voimia!

Rive, Kumpa sieltä nyt r-testiinkin kuitenkin plussa paukahtaisi!

Tietääkö joku kauanko Lugesteronin lopettamisesta menee, että kierto alkaa? Aattelin jäädä taas takavasemmalle.
 
Mamamee joko testasit???? :)

On; täällä kp 10. Eilen aloitin tikkuilun mut nega oli... Tänää uudestaan... Me ollaan nyt kierron alusta syöty miehen kanssa gelee royalea ja sen oon huomannut että mies on jotenki pirteempi. Se herää ennen mua ja alkaa touhuaa jotai... :D
Itse en oo huomannu muuta ku et tulee valkovuotoa, mutä mä en yleensä kyllä ees havaitse :O
Tallettelua ei oo harrastettu tässä kierrossa vielä ollenkaa. V***ttaa ku aina pitää ite tehä aloite seksiin :sad001 näin myös unta et olin lääkärissä ja e kertoi että oon 5. viikolla raskaana. Sitte ku pääsin kotia, aloin vuotaa ku niagara.. Itkunsekainen herätys oli, huhhuh!!
 
MamaMee olisi varmaan jo aika testailla :) voi, olispa siellä ++++

Rive eikös hcg ala nousta vasta kiinnittymisen jälkeen, joten luulisin ettei alkion päivillä siinä oo niin suurta vaikutusta :think005 korjatkaa, jos oon väärässä luulossa. Olisin kyllä taipuvainen jatkamaan odottelua ja testaamista :happy:

Toiveissa Hurja uni :/ mun unessa aiemmin viikolla mies sai simppatulokset ja niitä oli vaan kolme! :confused: tuputin sit kaikkii vitamiineja ym nappeja sille. No, siinä näkee mikä alitajunnassakin on päällimmäisenä :facepalm:
 
Olihan se pakko testata , tollasella rfsu herkällä jonka pitäs näyttää 4pv ennen kuukautisia .. joopa joo tyhjää näyttää.. mut siis nyt tosiaan 3pv myöhässä, mun pisimmän kierron mukaan laskettuna. No ei muuta kun eteenpäin, sano mummo lumessa. Mut mitä tää huono olo oikein meinaa?! Siis joko mulla on tulossa menkat helvestistä tai vatsatauti koska nyt ollu monta päivää tosi kökkö olo.. :/ kuulostaa varmaan tosi oudolta koska itsekin 3v yrittänyt raskautua niin olin jotenkin tyytyväinen ja stressi hävis kun tuli tietoon et nega se on. Sit päätin että nyt riittää vauvan vaunuihin säästäminen ja ostan itelleni jotakin sillä rahalla ja tilasin soneralta puhelimen :) heh, se vei huonon tuulen mennessään ! Tarvisko tässä alkaa joka kk lahjoa itsensä pois masiksesta joka negasta tulee?
 
ImageUploadedByVau Foorumi1480843502.332418.jpg
tuossa siis testikuva joka unohtui edellisestä
 
Tuossa nyt äskeinen (tummempi) o-tikku, ja edelliskierrosta; molemmat siis kp15. Edelliskierron tummin tikku taisi olla samaa väriä kuin tänäinen. Ovis pitäis olla itsenäisyyspäivänä tai vähän sen jälkeen, jos menkkakalenterien veikkaukset osuu yhtään kohdilleen.
Saa nähdä, vieläkö tummuu :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20161109_185523.jpg
    IMG_20161109_185523.jpg
    180.2 KB · Katsottu: 153
  • IMG_20161204_170132.jpg
    IMG_20161204_170132.jpg
    97.3 KB · Katsottu: 192
Lissufin: Voimia ja jaksamista sinne!

Rive: Ei muutakun uusintatestausta! :-)

On: Täälläkin ovista pukkaa, mutta jotenkin pakkopullaa tuntuu yritys olevan tällä hetkellä, vaikkei ikinä ole ollut. Kai tää on joku ohimenevä, asiaan kuuluva homma, kun on riittävästi yritystä takana.

Plussatuulia kaikkiin kierron vaiheisiin toivotellen!
 
LaraS mä kans geleetä käytin yhdes vaiheessa ja mitään eroa en huomannut. Sit oli eka lääkärikäynti yksityisellä ja se käski mun lopettaa gelee royalet koska uskoi sen vaan sekoittavan hormoonitoimintaa tiedä sit mihin se sen perusti hyvältä näyttää ovistikut ehkä sit pääsette itsenäisyyspäivänä hommiin :wink

Mamamee höh toivotaan että vaihtuis vielä plussaks tai alkais ainakin uus kierto nii pääsette uudelle alulle. Täällä kans yks joka lahjo itsensä uuden kierron masiksista Apple Watchilla ;D

Rive toivotaan että tärppäsi! Hae pian apteekin testi tai just murkun ehdottaman pregcheck nii päästää kaikki toivottavasti ihailee plussaviivoja :wink

Myy mä otin to illal vikan lugen ja menkat alko tiistaina eli 4 päivää oli siinä välissä viiveenä. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Toiveissa toi on kyl tosi hankalaa ku on ite ajantasalla millon pitäis talletella nii sit siit tulee vaan pakonomaista ja sillon joutuu ite aina sanoo et nyt... ja vaikka väsyttäisi nii ei auta mut siitä on romantiikka kaukana :D

On: mä oon siis niin väsyny! Onkohan mulla joku D-vitamiinin puutos tms? En kyllä usko et oisin kipeeks tulos ku ei muuten oo huono olo. Mut tänäänki herättiin 10:30 ja nukuin 10h mut sit 21 oli jo aivan silmät ristissä :eek:
3 yötä ultraan ! :) ja huomen vika Letro!

Jopsu kp 6/26
 
Pahoittelut negoista, muuttukoon ne vielä plussiksi!

Onnea ovulaatioplussista ja ovulaatiolaisille muhkeita munasoluja ja valiosimppoja!

Itkin aamulla kolme tuntia vessan lattialla. Koko päivän näyttänyt pandalta. Mieskin totesi, että näytän aivan hirveältä tänään :D Nyt vain toivon, että uusi kierto alkaisi mahdollisimman pian. Toisaalta en toivo sitä lainkaan, koska tällä hetkellä seksi tuntuu täydeltä pakkopullalta...
Oon kanssa illan pohtinut mitä sitä ostais itelle piristykseksi. Mieluiten laittaisin etelänmatkaa varten säästöön, mutta, jos joskus meille tuo raskaus suodaan, mulle napsahtaa ensimmäisenä matkustuskielto.
 
Mie oon ollut nyt hommaamassa piristykseksi toista kissanpentua :grin Koitin ladata tänne testikuvia tältä aamulta mutta kännykkä tilttasi..o-testissä selkeä plussa mutta r-testissä jokin hailura. Oikeesti kiroan nuo One Stepin r-testit, hitto kun tulikin niitä tilattua säkillinen. Täytyy tänään apteekissa asioidessa ostaa kunnon testit. Koitan lisätä kuvia jossain kohtaa niin voidaan porukalla ihmetellä.
 
Lissufin, pahoittelut :sorry::Heartpink

Rive, lupaavalta vaikuttaa jo. Mä oon aina testannut ennen raskautta myös o-testillä ja aina tullut tummaakin tummempi testiviiva :)

Myy82, jospa se matkalippujen ostaminen houkuttelis plussan esiin :wink Mulla on itelläni ainakin niin *aska tuuri, että varmasti tulee heti plussa, jos jonkun Thaimaan matkan ostaisin :hilarious: Suunnitelmissa olis jo lähteä hääpäivänä (keväällä) Islantiin. Tuliskohan plussa, jos varaisin jo matkaliput ennakkoon :wink

Joku kyseli teroista. Mä sain aikoinaan terot kiertoa tasoittamaan. Mulla siis normaalisti viisviikkoinen kierto. Noh aloitin terot kp 15, mutta ovuloin silti ihan normaalisti kp 23 ja kierto oli yhtä pitkä kuin mulla aina normaalistikkin :hilarious: Ei siis oikein tehonnut, niinkuin piti, mutta ekassa terokierrossa sattui ovis tulemaan yllättäen jo kp 14 ja raskauduin heti :) Mulla siis on todistetusti ollut apua keltarauhashormonilääkkeistä vain oviksen jälkeen, jolloin luteaalivaihe on ollut sopivan mittainen (yli 10 päivää).

Vähän vielä omaa napaa: Eilen tuli taas kp 21 ovistestiin plussa vaikka olikin epäonnistunut vaste clomeista. Peittoja heiluteltu jo eilen ja tänään ja huomenna vähän lisää :love022 Dpo 3 ajattelin aloittaa taas lugesteronin ja jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavaan kiertoon sitten tupla annos clomifeniä. Piinaviikot alkakoon :grin

Alina kp 22/36
 
Kokeillaas uudelleen:

*muoks: on muuten helkatin haalea tuo "haamu" :D
 

Liitteet

  • 2016-12-05 08.28.33.jpg
    2016-12-05 08.28.33.jpg
    915 KB · Katsottu: 200
  • 2016-12-05 06.47.44.jpg
    2016-12-05 06.47.44.jpg
    937 KB · Katsottu: 202
Ms.Lemon ja Myy Voihan pakkopulla! Jaksamista, josko se tulos kuitenkin lopulta palkitsee :Heartred

Jopsu mullakin mietityttää et vaikuttaako tuo gelee jotenkin hormoneihin, mikä tietysti oli tarkoituskin, kun aloittelin sitä :grin Ilmeisesti jotain vaikutusta on, jos lääkäri sen sulta kieltänyt hormonaalisista syistä :eek: Mulla on nyt terotkin, niin miettinyt et pitäiskö geleet lopettaa. Päätin kuitenkin ovikseen asti jatkaa, kuten suunnittelin.

Alina tuokoon piinailu toivotun tuloksen! ++++
Mulla siis eilen eka tero, kierrot normisti 28-45(-63) ja oviksesta ei tikkuplussia. Viimeksi oli luteaali kai 5 pv, saa nähdä miten nyt käy.

Rive mun silmään ei näy haamu, mut kuvissa yleensä on haaleemmat viivat kuin luonnossa. O-tikku kyllä näyttää lupaavalta :happy:
 
Joo, tässä välillä on näkevinänsä jotain siinä tikussa ja välillä taas on että ei näy mitään..noh, katsellaan nyt vielä kaikessa rauhassa :rolleyes: Ihmetystä herättää nyt sitten se että miten näkyy vasta nyt?! Mietittiin jo miehen kanssa vaihtoehdot läpi: joko on myöhäinen kiinnittyminen, raskaushormoni nousee hitaammin tai sitten luomuplussa :eek: Tai sitten tämä menee ihan normiaikataulun mukaan, oon vaan niin hätähousu. Edellinen plussakierto meni niin että pp9 ja pp11 tuli ovistestiin plussat ja pp13 raskaustestiin selkeä viiva. Nyt pp12. Oli mitä oli, toivon niin kovasti että tästä plussa tulisi vaikka nyt näyttääkin vielä hieman epävarmalta.
 
LaraS ja Jopsu, Royal gelee sisältää vitamiinien ja muiden entsyymien ja aminohappojen lisäksi myös erilaisia hormoneja, mukaan lukien estrogeeniä. Mulla nuo on vaikuttanut vaan positiivisesti :) Kasvattanut limakalvoja ja muutenkin piristänyt olotilaa huomattavasti. Mulla just loppu edellinen purkki ja mietin jo, että milloin pistäisin uutta purkkia tilaukseen :p
 
Takaisin
Top