IVF/ICSI kokemuksia

Nuuskamuikku, neuloille ollaan myös saatu sellanen astia klinikalta. Pikkuhousunsuojat on riittäneet hyvin lugejen kanssa. Vettä pitäisi juoda punktiosta eteenpäin. Hoitaja vielä muistuttaa siitä operaation jälkeen. Mulla punktiot on olleet kp 12 ja 13. Orgalutran ja muutkin menee, niin kuin Murkku sanoi, kun laittaa oikeassa kulmassa ja reippaasti :) Ei se itse pistäminen loppu viimeksi ole niin paha, satu tai mitään.

Voi ei ninukki :sad001 ♡ Toivottavasti kaikki olisi sittenkin hyvin ja testi vain jotenkin kehno tms.

Murkulle täältä myös tsempit ultraan ♡
 
Sagi eikä!! Isot pahoittelut! Ja voimia nii pirusti :Heartred

Kattikalle onnea matkaan, ja niitä tarrasukkia pienoiselle!

Juntturalle onnea siirtoon!

Nuuskamuikku tervetuloa ryhmään! Ja tsemiä hoitoihin! Saitkin jo kyssäreihin vastauksia.. Mulla punktioajankohta on aina ollu tosi myöhään, muistaakseni viimekerralla oli kp yli 20, vähä huonosti vastaa munasarjat hoitoihin..

Ninukki ei kai vaan! Mää kuitenki täällä vielä toivon parasta puolestasi! Tsemiä :Heartred

Rivelle toivon onnistumista, olisit sen ansainnut! ..niinku me kaikki!

Nii ja Jopolle ja Kanelille voimia :Heartred

Hyvää joulunalusaikaa sekä pettymysten että onnistumisten keskelle! Voikaa hyvin!

Täällä alkas seuraavien menkkojen jälkeen sumuttelut. Lääkkeet haettu valmiiksi kaappiin. On ollu pitkä aika odotella mut kiva on ollu odotteluaika teitä muita seurailla. Kolmas hoito ja samat rohdot ku Sagilla, suprecur ja menopur, joka jälkimmäinen uusi tuttavuus, saas sitte nähä..

Muurahaisen ultrakuulumisia odotellen :)

Tipu, icsi vkolla 5, eli 6.. Ku on aina venähtäny viikolla..
 
Noniin..Ei tärpännyt tämä PAS meillä :sorry: Täytyisi jo näkyä tikussa kun 4-päiväinen alkio siirrettiin 9 päivää sitten. Ovistestikään ei näytä plussaa joten tämä yritys oli tässä..joulukuussa ei ehditä varmasti siirtoa tehdä eli vuoden vaihteen jälkeen sitten uusi yritys.
 
Nuuskamuikkuselle tervetuloa mukaan turisemaan. Mulle on veden juonnin suhteen neuvottu alottamaan se jo ennen punktiota. Join aika paljon myös vichyä ja urheilujuomaa, kun tuo vesi meinas tökkiä. Mulla orgalutran on ollu kaikkein inhottavin pistettävä. Nyt sain apteekista neuloja, jotka oli kans aika paksuja ja eivät meinanneet millään mennä ihon läpi. Kaikki oon kuitenkin saanut pistettyä eli nou hätä kyllä se sullakin onnistuu :)

Voi Rive, pidin niin peukkuja teillekin. Pahoittelut negasta :sad001

on: Tänään pistetty pregnyl ja maanantaina ultra, jossa tarkistetaan että munasolu varmasti irronnut. Sitte alkiot sulamaan ja pidetään peukkuja että kehittyvät blastoiksi asti. Talleteltukin on, varmuuden vuoksi :wink
 
Aamun saldo plussa o-testiin ja r-testiin jokin epämääräinen hailura. Voi olla viivanpaikkakin..Täytyy nyt koittaa piinailla vielä tiistaihin saakka ja tehdä sitten testiä lisää. Kiitos kaikille tsempeistä:Heartred Katsotaan tämä nyt loppuun asti :smiley-ashamed005
 
Moikka!
Pientä turhautumista on täälläkin liikkeellä . Huomenna kolmas ultra jossa tarkistetaan päästäänkö tekemään pas tähän kiertoon. Luulen että ei vaan ole keho vielä toipunut edellisestä hoitokerrasta ( 40 follikkelin kasvatuksesta ja hyperistä). Mulla on aina ollut tosi hyvä limis ja johtofollikkeli on hyvin kasvanut mutta nyt tuntuu ettei oikein kumpikaan kasva. Olen nyt pistellyt menopuria pienellä annokstuksella viisi päivää, juonut greippimehua ( jota vihaan yli kaiken) , kävin vyöhyketerapiassa ja otin vehnänalkioöljyn käyttöön, jos ei näillä tule tulosta, niin ei sitten millään. Toisinaan vaan TODELLA turhauttaa tämä odottelu ja epätietoisuus. Anteeksi avautuminen mutta uskon että ymmärrätte ❤️ Voimia ja hermoja meille kaikille ❤️
 
Toiveikas, ei tarvitse pyytää anteeksi. Tänne saa ja pitää purkaa tuntoja kun kaikki ymmärtävät ja tietävät mitä tuskaa se odottelu osaa olla. Onnea kasvatteluun ja toivottavasti pääsette PASIIN :)

Kuvasaastetta: yllä ovistesti joka on selkeä, ehkä jopa tummempi kuin eilen ja alla r-testi jossa hyvällä tahdolla näkyy jotain. Mitä mieltä olette?
 

Liitteet

  • 2016-12-05 06.47.44.jpg
    2016-12-05 06.47.44.jpg
    937 KB · Katsottu: 185
  • 2016-12-05 06.47.05.jpg
    2016-12-05 06.47.05.jpg
    915.9 KB · Katsottu: 192
Näkyy siellä Rive. Ihan turhaan hätäilit.

Mulla oli nyt täysin nega. Perjantaina testasin, ja haamuaavistus tuli silloin testiin. Nyt uudelleen. Ja täysin nega.
 
Rive onnea!! ♡

Kaneli todella kurjaa!!!! :sad001

Täällä istun klinikalla. Eka ultra passia varten. Pelkään että oon ovuloinut jo tms ja tää menee päin seiniä.
 
Murkku on tosi piristävää käydä lukemassa blogiasi :wink

Juu ovuloin ilmeisesti tänään tai huomenna ja limis oli alle 6 mm. Haen ensimmäiset laastarit apteekista ja jään odotteleen kuukautisia. E vitamiinia määrättiin myös.
Tammikuussa sitten uusi yritys.
 
Takaisin
Top