Noin kolmevitosten ketju

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
tässä olkaa hyvät!!

Meille tulossa kakkonen la 1/17 esikoinen on nyt 1 v 5 kk. Mies 35 minä 33
 
Moi. Minä täytän tammikuussa 36v. Saanko siis olla tässä ryhmässä :) Tänään vasta plussasin eli la olis 1.8. Ennestään lapsia 4. -96, 02, 04 ja 14 syntyneet. Olen myöskin 5kk prinsessan mummu :D
 
Heips. minä oon 35v 2 lapsen äitee (15v ja 8v). La 7.8 jos kaikki menee ok. Tämä/nämä sai alkunsa pakastealkion siirrosta. 2 alkioo siirrettiin :)
Muoks.ja Molemmat tarras kiinni, kaksoset :love7
 
Muokattu viimeksi:
Tuleehan tähänkin ryhmään väkeä! Ilman muuta ryhmään mahtuu, vaikkei juuri 35 vuotias olekaan :). Meillä tänään jo 33+2 eli ensi kuussa saattaa pieni jo syntyä. Teillä onkin lasketut ajat lähellä toisiaan.
 
Tänään oli pakko tehä uusiks testi. Kyllä se edelleen positiivista näytti. Toivotaan että loppuun menisi.. tammikuussa voi vasta huokasta helpotuksesta. :)
 
Hei, minäkin täytän ens vuonna 36 (syyskuussa), mies on samanikänen. Meille olis tulossa vasta ensimmäinen lapsi heinäkuussa (la n. 12.7.17).

Siks ehkä tuntuukin aika hurjalta, että Marii1981 on ehtiny jo mummuks. :woot:
 
Piti käydä ihankattomassa et -96 syntyny on tosiaan jo aikunen mäkin vasta 31-vuotiaana tulin äidiks et ei ihan vielä mummuudesta voi kun haaveilla!!
 
Ensi vuonna 36-v. täyttävä esikoisen odottaja täällä. :) Ja minustakin jännää, että Marii1981 on ehtinyt jo mummuksi. :) Niin se elämä kuljettelee eri tavalla.
 
Nyt löytyi niin sopeva ryhmä, että piti rekisteröityä. Aloittelija olen palstalla ja myös vauvahommissa :D Raskaus ihan alussa vasta, enkä osaa epäsäännöllisen ja pitkän kierron vuoksi sanoa tarkasti, missä kohdin tarkalleen mennään. Noin rv 6:n tienoilla ehkäpä. Ja siis olen pian 34 v ja ensimmäistä kertaa raskaana. Jännää! Ja jatkuva pelko berberissä, että pysyykö tämä tila.
 
Onnea plussasta lupunen! Onhan tuolla toi elokuun ketjukin! (Äkkiä laskin et eikö sun la oo suunnilleen elokuussa) sinne vaan rohkeesti juttelemaan!
 
Moikka!
Minä voisin tähän ryhmään liittyä, jos huolitte?
Täytän 35 tänä vuonna, isäntä pari vuotta vanhempi. Meillä on 9/13 ja 12/14 syntyneet tytöt, ja nyt olisi seuraava yrityksen alla, jos sellainen vielä suodaan.
 
Täällä toista odottava 34v. Parin kuukauden päästä 35 tulee täyteen :D
Ensimmäinen lapsi 2006 syntynyt.
Laskettu aika 6.10.2017.
Eka neuvola 1.3.2017. Innoissani sitä ja tulevai ultria odottelen.
 
Moikka, mä oon kohta 34 v esikoisen odottaja. Oon tosin vasta viikolla 7 eli LA on 26.10. 2017. Mies on muutamanvuoden vanhempi. Takana meillä on yksi km viime syksyltä, ironisesti km tapahtui 26.10.2016. Olisi hauska jutella muiden samanikäisten kanssa, ite oon Helsingistä.
 
Takaisin
Top