Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla burana 800mg ja panadol 1g. Yritän kans vaan menkkojen aikaan ottaa buranaa mut pakko oli tänäänki vielä ottaa. Toivon että sais vielä jonku vahvemman että pystys paremmin töissä olee. Tosiaan oon paljo joutunu vetää buranaa noitten kipujen takia, sit hammasjuttujen takia ja keväällä oli se yks leikkaus niin sillonki maksimimääriä. Panadol ja panacodiki (johon ei mulla reseptiä mut äitiltä ottanu) ihan yhtä tyhjän kans :sad001
 
Pätkis :sad001

Pakko koittaa aktivoitua jälleen, ja tän aamuinen ovistesti piristi kun ekaa kertaa melkein kahteen vuoteen sain plussan kiinni! Kannatti kyllä noita kaksoishormoni-testejä napata :) tämä päivä taitaa sitten olla dpo-1 eikös?

Miestä jo varoitettu että kun molemmat kotiutuu illalla niin suunnitelmat on valmiina :wink

Mitäs hyviä tukikeinoja nyt ois tähän että vois avittaa vielä ja kiinnittymisen jotain keinoja? :)

Puhvis kp17/32-34 dpo-1(?)
 
Pätkis, pahoittelut :'(

Tässä mun tän aamun nega dpo10 kovasti käänsin ja väänsin mut ei siellä mitään ole :D

8df47f201d55f0f5e8e5185e23599245
 
Pahoittelut pätkis!!:sad001 sekä Larissa, jospa larissa pääset siihen puhdistukseen pian, siskollani aukiolotutkimus puhdisti sen verran putkia, että tuli heti raskaaksi sen jälkeen kun putket oli hetken auki,joten uskon että ehdottomasti sinun kannattaa käydä siinä laparoskopiassa ensin.
Ilpuri: Pahoittelut negasta,tosin aikaista on vielä testailla,joten jospa muttuu vielä!!! Minäkin kovasti yritin läppärin näyttöö käännellä löytyiskö sieltä jotain hailuraa :D

Täälläkin on tullut alaselän menkkajuilinnat ja rintojen kihelmöinti paikalle,joten ehkäpä kystasta johtuva ovuloimattomuus ei sittenkään pitkitä kiertoa paljon!!! jes!!! ja jos ois toivoa että on lähteny huitsiin koko kysta.
-Helinä kp.29
 
Ilpuri niin se mullakin on tupannut olemaan testailun karttaminen hankalaa, kun muut testailee :D harmi että sulla(kin) oli (aikaisen päivän) negatiivinen. Toivottavasti viivoittuu muutamassa päivässä!
 
Voi pahus pätkis ja Larissa. :sad001

Triania mun vaimolla on endo ja pahimpana päivänä ottaa 2 panacodia kerralla. (6 tbl päivässä on enimmäismäärä, silloin ei ylity parasetamolin 3g vuorokausiannos.)

Ilpuri joo, ikävä kyllä neuvola-th:tkin on vain ihmisiä ja voi sattua törppö kohdalle. Mekin jouduttiin vaihtamaan, mutta onneksi tää toka on tosi mukava.
Sektioista, oon ymmärtänyt että äiti saa kyllä yleensä vauvan heti rinnalle ihan kuin alatiesynnytyksessäkin. Paitsi hätäsektiossa missä on taju kankaalla. Mutta jos vauvan vointi on hyvä niin puoliso tai tukihenkilö saa pitää vauvaa. Tietty jos vauvan vointi on huono niin silloin ei saa, mutta voihan niin käydä ilman sektiotakin.

Beisla rv 39+2, tässä sitä vain odotellaan milloin alkaa tapahtua. Huh kun jännää!
 
Helinä, mulla ei aukkari auttanut raskautumaan (itse asiassa kuukausi sen jälkeen ilmestyi kivut ja endo munasarjaan! :O), mutta kyllä uskon että lapasta olisi apua :) toivottavasti sulla on se kysta hävinnyt ja pääsette eteen päin!

Ilpuri, pahoittelut negasta mutta vielä se ehtii plussaksi muuttua :)

Beisla, hui siellä taitaa olla jännät paikat käsillä!!! :wink
 
Kiitos pahoitteluista!:Heartred

Pahoittelut Ilpuri, mutta vielä on mahdollisuuksia... :)

Kyllä tää vaan mielen matalaks vetää vaikka tässä on jo monen monta nega kiertoa takana. No käyn varmaan tänään apteekissa letrot noutamassa. Toivon niin että niillä ehtii folli kunnolliseksi ennen ovista. Mulla vaan on nyt vähän ongelmaa tuon seuranta ultran kanssa. Olisin halunnut siihen mennä kp12 tai 13. Mutta en saa aikaa nille päiville. Voi hiton hitto saa nähdä saanko aikaa edes kp11. :sad001
 
Pätkis: Pahtelut! :-(

Ilpuri: Voipi tuo vielä plussaksi muuttua :-) Mä mietin kanssa tuota epiduraalia ennen ekan synnytystä ja luin aika paljon myös aktiivisesta synnytyksestä. Ei mennyt kuitenkaan kuin strömsössä ja vedet meni osittain ja sitten ei tapahtunukaan mitään, joten käynnistettiin sit siitä vuorokauden päästä. Epiduraali ei sattunu yhtään, tietty supistuksetkin vei huomion siitä pois. Lisäksi otin kohdunkaulapuudutuksen. Synnytys ei kuitenkaan edenny ja tehtiin kiireellinen sektio. Yleensä siellä laitetaan vielä toiseen tilaan puudutus, eli spinaali. Niin minullekin. Ei sattunut. Tokan kohdallaolin jo hyvissä ajoin vuokrannut tens-laitteen ja ostanut fyssapallon, ajatuksella mahd.pitkään kotona,mutta vedet meni taasosittain ja käynnistykseen sekin meni. Mut laitetta ja saunaa ja palloa voin kyllä lämpimästi suositella myös:-) Eikä yhtään pahamielestäni,vaikka vauvalähti isän matkaan, huomaa, että on lujittanut tämä alkutaipaleen hetki molempien lasten sidettä isäänsä :-)

Beisla: Tsemppiä tulevaan! :-) Tuosta sektiosta sen verran, että äiti saa kyllä vauvan hetkeksi leikkaussalissa, sitten vauva lähtee mukana olleen kanssa ja äiti viedään heräämöön. Tämä myös silloin, kun sektio on tehty puudutuksessa. Puudutuksessa voi tulla vakaviakin komplikaatioita, sekä isossa leikkauksessa muutenkin. Minulla kävi niin hyvin, että kuopus tuotiin heräämöön käymään myöhemmin kun jouduin olemaan siellä monta tuntia :-) Sit jos puudutus alkaa lähteen hyvin, ja muutenkin kaikki ok, niin voi vauva olla pitempäänkin tietty.

Larissa: Harmi, että taas uuteen kiertoon. Toivottavasti kuitenkin pääset nopeasti skopiaan, josko se toisi tarvittavan avun :-)

Kävin kattoon tuosta aukiolotutkimuksesta väestöliiton sivuilta,kun törmäsin tutkimukseen täällä foorumilla eka kertaa. Tuntui, että olin ainoa,jokapihalla,kun puhuttiin siitä :-) Infon perusteella voisi ajatella, että on aikas epämiellyttävä tutkimus :-( No, mitä sitä pienen eteen ei tekisi!
 
Ikäviä negoja taas täällä :sad001 pahoittelut!

Larissa, koska ratkeaa pääsetkö milloin endon siistimiseen?
 
Vetää kyllä mielen matalaksi nää negat täällä... :sad001 pahoittelut kaikille negan saaneille... :Heartred

Ilpuri, toivotaan että se nega siitä vielä muuttuisi. :Heartred jos se siis sun mielestä on varmasti puhdas nega... :)

On: huomenna eka ultra. Neuvolassa yritetään katsoa josko sykettä jo löydettäisiin... voi kumpa.
Muurahainen 5+6
 
Ms. Lemon, se on ihan yksilöllistä että miten aukkari menee. Mulla se ei esim tuntunut yhtään missään vaikka olin varautunut pahimpaan :) etukäteen olin ottanut Buranaa ja panadolin

Eltsi, soitan ensi viikolla polille kunhan menkat alkaa. Sitten kyselen, että mitä lääkäri on mieltä eli ivf vaiko laparoskopia ensin.

Murkku, tsempit huomiselle :) Mutta älä pety jos sykettä ei näy, sillä on niin aikaista ja tuskin ultrataan alakautta. miten on muuten sujunut?
 
Muokattu viimeksi:
JA mulle ei oo aukkaria edes tehty. Kyselin miksei, kun luin että täällä oli monelle tehty. Koska raskaudesta ja synnytyksestä on niin lyhyt aika niin olettavat että putket on auki.
 
Takaisin
Top