Palautetta ja ideoita!

Hei. On varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta miten pääsee liittymään tuohon kesämammat 2016 ryhmään? Tai miten sen saa näkymään tohon nimimerkin alle?

Heippa kesävaavi!

Pahoittelen, että vastauksen saamisessa kesti! Ryhmän banneri tulee nimimerkin alle niillä käyttäjillä, jotka kuuluvat salaiseen ryhmään. Ryhmään pääset mukaan näitä ohjeita seuraten: http://forum.vau.fi/threads/kesäkui...yhmä-lue-täältä-kuinka-pääset-mukaan.1585360/ :)
 
Heips Miramaria,

Kuuluuko tuohon järjestelyyn, kun on lähteneet kommenttinappulat pois kokonaan? Enää vain tykkäysnappula ja sekin toiminto on osittain englanniksi.
 
Mihin on hävinny kaikki muut napit, jäljellä on vain tuo tykkää? Vai oliko näin tarkoituskin?
 
Joo, nappulat takaisin, pelkällä tykkäys nappulalla homma menee tylsäksi/vaikeaksi ! :/
 
Mä oon kanssa edellisten kanssa samaa mieltä, että muut arviointinappulat takas.. :D
 
Heippa kaikki ja anteeksi, että vastaukseni viipyi!

Ei, ei todellakaan ole tarkoitus, että arviointinamiskat puuttuvat! :facepalm: IT:llä on mennyt nyt jotain vikaan päivitystä tehdessä. Olen laittanut IT-henkilöllemme viestiä, toivottavasti asia korjaantuu pian!

Tällä välin voin vain pahoitella ikävää kömmähdystä. :shy:
 
Voisitko myös laittaa pyynnön että sovelluksen mainos pois. Vaikka sen täppäät pois, niin heti seuraavassa ketjussa pomppaa takas. Suoraan sanoen se vituttaa, kun tietääkseni teilllä ei ole sovellusta wp:lle!
 
Voisitko myös laittaa pyynnön että sovelluksen mainos pois. Vaikka sen täppäät pois, niin heti seuraavassa ketjussa pomppaa takas. Suoraan sanoen se vituttaa, kun tietääkseni teilllä ei ole sovellusta wp:lle!

Hei Lunastar!

Tarkoitatko sovelluksen mainosta, joka tulee näytön ylälaitaan, kun foorumia käyttää puhelimella selaimen kautta? Testailimme tätä täällä toimituksessa, eikä kenelläkään näytä olevan samaa ongelmaa. Hmm... Oletko hyväksynyt evästeet sivulla? Jos ongelma johtuisi tästä? Viitsisitkö kokeilla, auttaako evästeiden hyväksyminen (sikäli mikäli niitä ei ole jo hyväksytty)? Jos tämä ei auta, pyydän apua IT-puolelta! :)

Windows-sovelluksen puuttuminen on harmillista, ja minä yritin pitkään saada läpi sovelluksen hankkimista myös Windows puhelimille. Valitettavasti juurikaan mitkään yritykset eivät enää tee Windows-sovelluksia, sillä käyttäjämäärä on prosentuaalisesti pieni ja kaiken aikaan pienenemään päin. Mikä ei tietenkään Windowsin käyttäjiä lohduta, mutta tästä syystä Windows appia ei ole tulossa. :oops:
 
Hei Lunastar!

Tarkoitatko sovelluksen mainosta, joka tulee näytön ylälaitaan, kun foorumia käyttää puhelimella selaimen kautta? Testailimme tätä täällä toimituksessa, eikä kenelläkään näytä olevan samaa ongelmaa. Hmm... Oletko hyväksynyt evästeet sivulla? Jos ongelma johtuisi tästä? Viitsisitkö kokeilla, auttaako evästeiden hyväksyminen (sikäli mikäli niitä ei ole jo hyväksytty)? Jos tämä ei auta, pyydän apua IT-puolelta! :)

Windows-sovelluksen puuttuminen on harmillista, ja minä yritin pitkään saada läpi sovelluksen hankkimista myös Windows puhelimille. Valitettavasti juurikaan mitkään yritykset eivät enää tee Windows-sovelluksia, sillä käyttäjämäärä on prosentuaalisesti pieni ja kaiken aikaan pienenemään päin. Mikä ei tietenkään Windowsin käyttäjiä lohduta, mutta tästä syystä Windows appia ei ole tulossa. :oops:

Ongelma on se, että sallimalla evästeet mainos pomppii joka kerta esiin. Estämällä evästeet se ei tule - mutta evästeiden estäminen sitten aiheuttaa hankaluutta muilla sivuilla.

Minua ei sinänsä haittaa ettei WP:lle ole sovellusta. Mutta se ketuttaa, kun sovellusta pakkomainostetaan vaikkei sitä ole saatavissa.
 
Ongelma on se, että sallimalla evästeet mainos pomppii joka kerta esiin. Estämällä evästeet se ei tule - mutta evästeiden estäminen sitten aiheuttaa hankaluutta muilla sivuilla.

Minua ei sinänsä haittaa ettei WP:lle ole sovellusta. Mutta se ketuttaa, kun sovellusta pakkomainostetaan vaikkei sitä ole saatavissa.

Ahaa, eli evästeiden salliminen aiheuttaa mainoksen jatkuvan pompsahtelun! No jo kuulostaa ärsyttävältä. :shifty: Pyydän IT-henkilöämme tutkimaan, mikä on vialla! :shy:
 
Puhelimella selatessa on tuo Aurinkomatkojen mainos toooodella ärsyttävä!!! :shifty: pitää hirmu tarkasti katsoa mistä kohtaa scrollaa. Kun tuohon mainoksen (joka peittää melkein koko näytön) sormi osuu, niin se samperin kuutio vain pyörii!! Haittaa käytettävyyttä tosi paljon!
 
Takaisin
Top