Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Koita riikkarii ajoittaa syöminen just ennen tilaisuutta ni jos nukkuis? Meillä tyttö koisi kummin sylissä mut vedet ku tuli niskaa ni silmät revähti auki ja sellai 'höööö?!?' äännähdys kuulu ja silmät takas kii ja krooh pyyh :)
 
Joo aattelinki et yrittäs vähä pitää hereillä ennen sitä ja syöttää just ennen kastetta et nukkus tyytyväisenä. :)
 
Äää apua! Mulle on nyt alkanu hiipii vauvakuume vaikka tääki on vasta 7viikkonen vauva :D Vaikka ollaa sovittu et katellaa vuoden-parin päästä toista ni nyt oon ihan et haluan nyt heti :D Lääkäriki sano et ei vuotee suosittele raskautta ku on leikattu mut niiku äääää vauvoja :sad001 Onks tää nyt jotai hormonaalista ja ohimenevää vaivai :D hjälp
 
Mulla ei todellakaa tee mieli lisää vauvoja! Tällä neitillä on tiheenimunkausi menossa ja oon iha hukassa tän kaa ku se raivoo ja vaatii tissiä ja leikkii sillä ja ei nuku ja kaikki. :D
 
Mulla ei todellakaa tee mieli lisää vauvoja! Tällä neitillä on tiheenimunkausi menossa ja oon iha hukassa tän kaa ku se raivoo ja vaatii tissiä ja leikkii sillä ja ei nuku ja kaikki. :D

Äää eikä!! onneks tuo on ohimenevää! Tsemppiä teille :Heartred
 
No joops, jospa jo muutaman päivän päästä helpottas. Kohta viikko kitisty ja vaadittu rintaa. Ja mieski iha hämillää ku vauva ei rauhotu hänen käsittelyssä eikä ymmärrä tätä vaihetta vaikka kui selittää.
 
Mullakin oonaa rupes tulemaan sillon esikoisen jälkeen ja no sit se unohtu vähäks aikaa kun oli niin paljon kaikkea :) ja no sit kun keväällä lopetin pillerit ja olin että syksyllä olisin valmis uudelleen yrittää.. No luonto päätti toisin! Harmitti kyllä suuresti kun taas siirtyi mun haave käydä kesällä terassilla yhdellä :D no näitten jälkeen ei tule kyllä ainuttakaan ja siitä pidetään huolta! Vaikka tää onkin ollu tosi tosi raskas odotus niin silti en muuttas tätä, että nämä olisivatkin syksyllä vasta päättäneet tulostaan:Heartred
 
Mulla tuli kanssa 2-3kk esikoisen syntymästä vauvakuume ja pojan ollessa reilu 4kk tämä toinen ilmoitti tulostaan. :D

Nyt on kyllä vauvakuumeet hävinneet, kun mun hyvin nukkuvasta vauvasta kuoriutui yökukkuja, joka nukkuu tuskin ollenkaan. :D ei vaa, kyllä se silti tuolta pilkistää koko ajan, enkä yhtään malttaisi odottaa että saan sen ihanan pienokaisen syliin.:Heartred
 
Tiuhtimus: Tärppionnea teille kovasti. :happy:


youngmama97: Vaikka meilläkin arki aika kiireistä ja usein jopa kaaottista, niin nyt kävikin niin, että vauvakuume ei laantunut ollenkaan, joten pakkohan oli yritys aloittaa. :grin Joten varo vaan, tuo vauvakuume nostaa päätänsä vaan entistä enemmän mitä isommaksi vauva/lapsi kasvaa. :wink

julia97: Oi kuulostaa ihan luxukselta nuo 12 tunnin yöunet. :)
 
Kuulumisia vähän meiltäkin. Täälä tämä reilu 10 kk poika joka on nyt ollut kolme viikkoa päiväkodissa. Huomaa että pojasta on tullu sosiaalisempi ja ei meinaa enää kotona yksin viihtyä. Onneksi meijän prinsessa on helmikuulla tulossa pojalle kaveriksi :) Poika nyt ollu viikon aika limanen ja toissa yönä nousi kuumekin :/ käy sääliksi pientä kun yöt menee yskiessä ja muutamia kertoja on oksentanutki. Toivotaan että pieni paranis äkkiä :)
 
Mä oon ihan hukassa ja aiva ahdistunu jo nyt... tosiaan oon yrittäny miettiä pääni puhki että miten ihmeessä me hoidetaan ehkäisy tytön syntymän jälkeen. Ongelmaks koituu se etten tahdo käyttää hormonaalisia vaihtoehtoja koska vie halut ja paikat ei kostu ja lisähormooni mun kropaan ei sovi :/ Mies ei suostu kortsua käyttämään ja kuparikierukka ei houkuttele jos ehkäisy pettää ja jos en väärin muista niin sen poisto lisää keskenmenon riskiä. Eli jäljelle jää selibaatti, joka ei tule todellakaan onnistumaan :D Mitä ihmettä mä keksin?!
 
Mulla ei sopinut yhtään hormonipillerit.. Alko tolkuton vuoto mille ei meinannu näkyä loppua, tuli äkänen, yhdyntä kävi kipeää ja turposin mutta hormonikierukka taas sopii. En oo mitää oireita huomannut kuin alussa oli ensimmäiset 4pv maha kipeä. Ei edes tiputtele paljon.
Mutta kaikillehan ei sovi ja aika kallista jos kokeilee ja laittaa muttei sovikkaan. Mulla maksoi n.300€ koko lysti.
 
Ei kyl tee mieli harrastaa tällä hetkellä yhtää iha vaa siks ettei tuu lisää vauvoja, tän yhen kans on iha tarpeeks kestämistä. Huutanu kolmatta tuntia putkee, söi kyllä ja vaipat vaihettii miljoona kertaa ja kanniskeltii joka ikisessä asennossa. Sit se varmaa väsähti siihe huutoo ja alko nukkumaan. Ärsyttää et ittiä väsyttää iha sikana mut näitte huutosirkusten jälkee on vaikia saaja unen päästä kiinni. Ja ahistaa ku tietää et se herää taas parin tunnin päästä ja ite just saanu nukahettua :sad001
 
Takaisin
Top