Keskenmeno ja tunteet

Hei. Tänään todettu kkm. Kehitys loppunut viikoilla 8+3 kun viikkoja kasassa 10+4. Huomenna soittoa polille että milloin pääsee tyhjennykseen. Ei oikein muita tuntemuksia ole kuin että MITÄ VITTUA?! Siellä näkyi pieni sikiö ja raajatkin mutta ei liikettä. Kusetettu olo. Noh, uusia pettymyksiä kohti vaan.
 
Voi Rive :sad001 olen todella todella pahoillani :'( Keskenmeno on niin perseestä. Toiveet lapsesta kuolee ja vielä saa kestää sen jälkipyykinkin. Toivon, että tyhjennys menee hyvin ja nopeasti. Voimia toipumiseen!!!
 
Rive, olen todella pahoillani :Heartred Tuo on kyllä niin kamalaa. Ja tunne siitä että on elänyt pitkän matkan raskaana ja yrittäen ja sitten se viedään pois ihan yhtäkkiä! Lämmin halaus sinulle :Heartred
 
Voi ei Rive sinullakin! :sad001 Olen niiin pahoillani :Heartred

Mä kävin just lauantaina jälkitarkastuksessa ja valitettavasti kohtu ei ole vielä kokonaan tyhjentynyt. Selvisi myös, että alkion kehitys oli ilmeisesti loppunut noin 6+4, kun vasta 6+1 kävin ultrassa todistamassa pienen sykkeen. Nyt on mennyt noin 10 päivää vuodon alusta. Kipuja ei enää ole ja vuotokin tosi vähäistä, joten jos ei vuoto lopu noin viikon päästä, niin kai tässä täytyy itsekkin alkaa soitella johonkin tyhjennysapua. Ärsyttääääääää :arghh:
 
Alina, minä olen saanut molemmilla kerroilla lääkkeet, vaikka tyhjeneminen on alkanut itsestään. Nopeuttaa toipumista. Suosittelen.
 
Yölento, mitä kautta sä sait nuo lääkkeet ?? Aiemmassa keskenmenossa en tarvinnut apuja, niin ei ole kokemusta. Yksityisen gyne laittoi kyllä lähetteen kättärille uuteen jälkitarkastukseen, mutta en tiedä meneekö se edes läpi.
 
Alina, ensimmäisellä kerralla kävin päivystyksessä, kun kivut olivat kovat ja vuoto runsasta. Toisella kerralla pääsin neuvolan kautta äitiysultraan.
 
Kiitos tsempeistä kaikille :Heartred Tänään kävin hakemassa sen aloituslääkkeen ja keskiviikkona olisi edessä se varsinainen tyhjennys. Olen päivän siellä polilla kun mies on juuri sopivasti työmatkalla koko viikon..toisaalta hyvä näin niin saan keskittyä omaan surutyöhön kunnolla.

Alina: voi itku :smiley-angry003Lääkkeet vaan tueksi, soittoa lääkärille ja sanot että huolestuttaa että tämä pitkittyy jne. Pakko niiden on auttaa tässä tilanteessa..henkinenkin toipuminen on paljon nopeampaa kun kohtu on saatu kunnolla tyhjäksi. Voimia kovasti :Heartred
 
Alina, mä sain kans apuja tyhjennykseen, vaikka vuotoa oli jo ollut. Me oltiin klinikalla hoidoissa ja sieltä sain tabletit ja ohjeet. Kaksi erää tabletteja piti ottaa ennen kuin raskaudenalku tuli pois. Vuoto hyytyi muutenkin sitten siihen, kun verta oli jo tullut pari viikkoa siihen mennessä.
Toivotaan, että tyhjennykset menee hyvin, ja toipuminen voi alkaa. Meillä meni sitten kolmisen kuukautta, että kierto palasi ja päästiin uuteen alkionsiirtoon ja yritykseen sitä kautta.
 
Eilen iltapäivällä alkoi kivut ja illalla supistelut, ja voimistuivat yöllä. Myös vuoto alkoi illalla. Aamuyöstä ei kipuläkkeetkään enää oikein auttaneet ja puoli seitsemän maissa aamulla pikkuinen tuli ulos :Heartred Nyt jäljellä kuukautisia muistuttavaa vuotoa. Pelottava yö takana mutta tämä rauhan tunne on jotain ihan uskomatonta..tästäkin selvitään kyllä.
 
Sain tälle aamulle uuden jälkitarkastusajan ja ultrassa todettiin, että kohtu on viimein tyhjentynyt kokonaan. Ehkä eilinen hyytymävuoto oli sitten se loppumateriaali ja nyt ei ole enää tullut vuotoa ollenkaan. Toivottavasti tää olis nyt tässä, niin pääsis taas elämään normaalia elämää. On jotenkin niiin super helpottunut olo, kun sai kuulla, että kohtu on tyhjä.

Tsemppiä Rive, päivä kerrallaan :Heartred
 
Hienoa Alina:Heartred

Pönötän täällä polin odotushuoneessa, tehdään vielä (toivottavasti) lopputyhjennys. Eilen illalla tuli kunnon surkukohtauksia..volusin keskenmenoa ja nauroin yhtä aikaa Hirviniemen seitsemälle ihmeelle:hilarious: Hemmetti sentään..

Toivottavasti tämän päivän jälkeen voidaan alkaa keskittyä uuden yrityksen suunnitteluun. Surutyö jatkuu toki vielä mutta elämä jatkuu myös. Käydään viikonloppuna viemässä kynttilä pienelle hautausmaan muistolehtoon:Heartred
 
Rive, kyllä - eteenpäin kun toivutte tästä!!
Meillä oli viime vuonna kaksi pyllylleen mennyttä raskautta ja silti saatiin vielä uusi mahdollisuus.
Katjusha rv. 34+6
 
Muokattu viimeksi:
Mitä teille kuuluu? Itse keskenmenosta toipunut jo aika hyvin. Keskenmeno siis tapahtui syyskuun lopussa ensimmäisessä ultraäänessä nähtiin että sikiöllä ei lyö sydän ja sen kehitys on loppunut jo rv9. Oli tosi petetty olo :-(
 
Mulla kanssa alkoi keskenmeno vuoto syyskuun vikana päivänä ja nyt vasta reilu kuus viikkoa myöhemmin alkoi ekat menkat :) Huomenna aloitan ekaa kertaa clomit, niin päästään jännäilemään auttaisko ne saamaan viimein sen pysyvän plussan :love2
 
Mulla kanssa alkoi keskenmeno vuoto syyskuun vikana päivänä ja nyt vasta reilu kuus viikkoa myöhemmin alkoi ekat menkat :) Huomenna aloitan ekaa kertaa clomit, niin päästään jännäilemään auttaisko ne saamaan viimein sen pysyvän plussan :love2

Oliko sulla spontaani km? vai todettiinko ultrassa? Mulla on nyt 8vko keskenmenosta eikä menkkoja kuulu tai näy.
Toivottavasti clomit auttaa :-)!!
 
Pienitimantti, mulla oli spontaani km 8+2 tai siis vuoto alkoi ihan spontaanisti ja jälkitarkastuksessa (noin viikko vuodon alusta) todettiin epätäydellinen keskenmeno(eli kaikki ei ollut tullut ulos), jolloin todettiin myös, että alkio oli lopettanut kasvun noin 6+4. Muutama päivä tuosta kävin uudessa jälkitarkastuksessa, jossa kohtu todettiin tyhjentyneen täydellisesti. Mulla oli vuotoa aika tasan kaks viikkoa, välillä enemmän ja välillä lähes kokonaan vuodottomia päiviä välissä. Ootko sä tehnyt r-testiä ollenkaan km:n jälkeen? Jos siellä oliskin jo uus kyytiläinen matkassa? :p
Vitsi kun mä oon nyt lukenut ihan hirveesti vaan negatiivisia kokemuksia clomeista :dead: Toivottavasti yllätyn positiivisesti :wink
 
Takaisin
Top