Yksin odottajat

On Bebant kuulunut uusia ehdotuksia isäehdokkaalta asiaan? :D
Ja myy onks sulla jo pieni nyytti? :)

Eilen oli neuvola ja ihan normaalisti kerroin uutiset isällekkin ja tällä kertaa ei edes esittänyt että häntä kiinnostaisi vaan tokaisi ihan suoraa kertomaan jollekkin ketä kiinnostaa asia...
 
Täällä pyöräytettiin tyttö 26.9 ♡ lähdettiin samana päivänä sairaalasta jo pois. Nyt opetellaan uudelleen vauva-arkea.
Sisarukset ovat ottaneet vaavin vastaan hyvin. Haluavat vaihtaa vaippoja, pitää sylissä ja pussailla.
 
Tosta on muuten ollut ihan hirveetä kinaa, että hän tahtomattaam joutuu elareita maksamaan... ja todellisuudessa mä olen nyt jo joutunut maksamaan hirveitä summia sairaalalaskuja yms ja arjessa lapsen kanssa laittamaan paljon rahaa(ja aikaa) kiinni niin kun herraa ei kiinnosta sitä omaa aikaansa edes antaa niin mielestä se raha on sitten sopiva keino vastuuta jotenkin ottaa.
Meillä kyllä onneksi alusta asti on ollut sitä mieltä aina satunnaisia kinoja lukuunottamatta että suostuu maksamaan minkä tarvii
 
Aina kannattaa tehdä viralliset sopimukset lastenvalvojalla. Ilman sopimusta ei äidillä ole mitään oikeusturvaa jos isä ei maksakaan elareita.
 
Meillä isämies vastasi vauvan kuvaan jonka lähetin että onnea. Kun onnittelin takaisin hän vastasi että mistä onnittelin.. sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään :/ Ei kyselyä tapaamisista tai vauvan voinnista yms.. tuntuu tyhmältä
Ajattelin että kun vauva syntyy niin asiat muuttuu. Ja pyh. Itse valintani tein kun jätin hänet. En vaan voinut olla kokoajan pettymässä ja uskomassa sokeasti ettei petä uudelleen (mitä siis teki kokoajan) Nyt sitten hoidetaan prinsessa yksin ♡
 
Voi myy! Kyllä sä onneks saat tarjottua just täydellisen elämän prinsessalle ilman isääkin. ❤
 
Heissan. Täällä yksinodottaja, joka tuli aika yllätyksenä. Mies halusi vauvaa (siis molemmat halusivat) ja nyt kun olen rv 12+3, mies ilmoitti ettei pysty olemaan enää kanssani ja tuntuu pahalta. Tuntuu nyt niin surkealta itsestänikin. Esikoinen tulossa eikä isä haluakkaan olla tekemisissä kummankaan kanssa. Ei ketään joka tulee ultraan mukaan, ei ketään jonka kanssa puhua asioista. En oikeastaan täältä Oulusta tunne montaakaan ihmistä.. en tiiä mitä sitä tekkee. Tuli niin yllätyksenä.
 
Oho, kuulostaapa karulle Nelsku :O kertoiko yhtään mikä mielen sai noin muuttumaan? jos kerran aluksi oli muuta mieltä.
Toivottavasti jotain tukea löytäisit lähistöltä ja kaikki sujuisi hyvin.
 
Oho, kuulostaapa karulle Nelsku :O kertoiko yhtään mikä mielen sai noin muuttumaan? jos kerran aluksi oli muuta mieltä.
Toivottavasti jotain tukea löytäisit lähistöltä ja kaikki sujuisi hyvin.
Sanoi vaan että ei tunnu enää hyvältä olla tässä (ei esimerkiksi ymmärtänyt mielialanmuutoksia, miksi itkin ja miksi ärsytti asiat) ja muutenkin nyt musta tuntuu että ei oikeastaan koskaan ollut valmis tähän.. mutta toivottavasti asiat järjestyy! Ajan kanssa se pitää mennä vaikka kuinka raivostuttavalta tuo lause kuulostaa :sad001
 
Voimia sulle ❤ täällä ainakin saat haukkua ja purkaa huolia niin paljon kun on tarvis jos se helpottaa
 
Takaisin
Top