Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy, Thanks :) vitsit et oot ollu rohkea kun oot sen kuvan faceen laittanut! Vaikka mä oonkin ollu tästä avoin en tohtisi noin tehdä. Siellä on muutamia sellasia tyyppejä joiden en haluis tietävän.
Ihan uskomatonta et on alettu sulle väittää asiasta! :/ törkeetä väittää mustaa valkoiseksi tässä kohtaa! Ihanaa kuitenki et teillä asia etenee :)

Murkku, Thanks :) mut toisaaltahan on hyvä et ei oon ollut suurempia kipuja, mun yhdellä ystävällä oli kans ei koskenut mut ekasta tärppäisi mun kummityttö ja useita pakastivat:)
 
Eihän se tietty mikään takuu ole että siemenneste on kunnossa vaikka oliskin lapsen/lapsia tehnyt aikaisemmin.

Sen mä kyllä uskon että itelläni on vikaa koska mikään ei enää pelaa normaalisti. Kierto heittää kuinka sattuu ja ovuloimattomia kiertoja ollu 3. Progesteroni arvoki 9 ku pitäis olla vähintään 25 että olis jonkulainen ovulaatio tapahtunu. Ym kaikenlaisia vaivoja... :sad001
 
Ilpuri, lohduttavaa kuulla! :Heartred jotenkin ajattelin että oireettomuus viittaa ettei lääkkeet toimi mulla...

Pätkis, mulla oli sama, että arvot kertoi ettei ovulaatiota tapahtunut. Silloin otettiin clomit käyttöön ja tuli käsky laihduttaa. Paino kun tippui reilu 10 kiloa, alkoi ovulaatio taas tapahtumaan mulla ilman lääkkeitä. Seuraavaksi olisi aloitettu mulla piikeillä OI, mutta sitten selvisi, että vika onkin miehessä nyt. Ja sillä lääkärit päätyi meidän tilanteessa ICSI:hin. Voi kumpa pian sut kans saataisiin kuntoon. :Heartred
 
Mä mietin vähän pitäiskö mun koittaa pudottaa painoa.. Meinaa oon yleensä painanu sellaiset 58-56kg. Nykyään paino heiluu 62-63kg välillä. Eli keikun normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla. Gynekologi ei ottanut mitään kantaa mun painoon mutta yleislääkäri sanoi että painonnousu vaikka se oliskin normaalipainon sisällä pysyvää niin voi vaikuttaa hormonaaliseen toimintaan. Hitaastihan nuo kilot on mulle kertyny. Alkoi paino nousta vuonna 2011 ku aloitin e-pillerit. En vaan oo päässy niistä kiloista eroon vaikka kuinka oon yrittänyt. Sekin on omistuista että yleensä mulla ei läski tartu vyötärölle mutta nyt kertyy.
 
Mietin just, että mite pieni Pätkis onkaan? :D Mulla on paino noussut 64kg. Ei oo nappaillu mikää fitness buumi viime aikoina. Normaali painosia vielä reippaasti... Mut ei tarvis nousta enää ilma raskautta ainakaa.
 
Eltsi, aluksi mulla kans mies pisti, kunnes tuli eteen se kaunis päivä, että mies oli jo nukkumassa, kun muistin, että on pistospäivä. Kiva, että saat tukea kaverilta! :)

Murkku, äläpä muuta! Ihan käsittämättömän nopeaan aika on mennyt! Siitä leikkauksesta on jo vuosi ja 2kk.
Ai vitsit siellä teillä on jännät paikat! Iiks!!! :woot:
 
Tais se huippu olla aamulla :eek: On tää jännää :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_5265.JPG
    IMG_5265.JPG
    738.2 KB · Katsottu: 177
Pätkis, Eihän tuo oo vielä paljoo, en olis huolissani! :) Olen myös 158cm ja painoin joskus 59kg. Nyt raskauden ja imetyksen jäljiltä 46kg, mies sanoo että olisinpa yhtä muhku kuin ennen haha. :grin
 
kiitos pätkis :)

kiitos myy juu kyllä ne tunaroi taas eikä juristikaa tainnu hoitaa hommaasa loppuu viel jos ees mitää tehny... inshaAllah saat plussan parin viikon päästä ja pienokaisen syliin ens kesänä :)
 
Gatusa, voi hyvänen aika! Tsempit sinne!
Itse en toivoa yllä pidä, aika luovuttanut olo jo valmiiksi. Äiti taasen on aivan varma, että meillä on ensi kesänä pienokainen. Suunnittelen keväälle etelän reissua ja äiti on sitä mieltä, että olen silloin jo niin pitkällä, etten voi lähteä :D Hyvä, että jollain luottoa riittää :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä,ihan fiiliksissä olen nyt kun sain tänään aloittaa tuon tupla-annoksen letroja. Aina ne toiveet nousee uuteen kiertoon.Tänään taas kauppaan hakemaan greippimehua ja foolihappolisät ja muut vitskut.

Pätkis: itse olen samaa miettinyt,tuota painojuttua,kun kesällä laihduin sellaset 3kg niin ovis oli ensimmäistä kertaa oikeaan aikaan seuraavassa kierrossa,tosin siihen voi vaikuttaa niin moni asia,mm. olin lomalla ja en stressannut sekä ollut kuukauden herkkulakossa, mutta nyt paino on taas noussut sinne 59kg niin ajattelin että kokeilen taas karistaa pari kiloa,tai ainakin syödä puhtaammin että onko vaikutusta vaikkei ylipainoa olekkaan.
 
Pätkis: No oot sie minua 7cm lyhkäsempi kyllä! Ja sekin on aina tuntunut isolta erolta, jotenkin kun oon 166cm niin oon tuntenut itteni liia pitkäks! :D Mut joo mulla 64kg ja 166cm, samat painot ois kuin esikoista plussatessa. Silloin tosin tais olla vähemmän pehmeetä.
 
397a2d59d9788c9c27289c589a4de360
hei tarviin apua onko tää jo plussa? Ku muistan että viime talvena sain samoilla testeillä tummemman testiviivan kun kontrolliviivan, mutta voihan se olla että sillon kontrolliviiva oli haaleampi? Nii voiko olla että toisessa kierrossa tulee tummempi ja toisessa yhtä vahva? Rupee ahistaa että irtooko munasolu ollenkaan ku perjantaina lääkäri sano että ovisplussan pitäs tulla viikonlopun aikana...
 
Takaisin
Top