Ostokset ja hankinnat

Opiskelija oli tehny mulle vaippakakun jota sit koristaa päällä istuva pieni siilipehmo :) voi että noi vaipat on niin pieniä! (Vanhustyössä kunnäkee vähä isompii vaippoja) täytyy varmaa hakee hoitopöytä tuolta jemmasta että saa vaipat laatikkoon...
 
Mä ostin avetin käsikäyttösen pumpun. Tarttee jotenkin ylläpitää maidontuotantoa + helpottaa varmaan oloa, ku saa utareet tyhjiks :D Eikä töihin palata mukula tississä kiinni :P
 
Ei pitäny ostaa enää mitään vaatetta, varsinkaan pinkkiä tai bodeja, mutta kun Citymarketissa oli tarjouksessa ihana pinkinkirjava eläinbody ja pinkki pienellä pöllön kuvalla, että pakkohan ne oli 62 koossa ottaa... :)
Mä oon nyt kans katellu noita pari kertaa, ku ne on vaan niin söpöjä, mut oon saanu itteni ainaki viel hillittyä. Meillä on jo niin järjetön määrä saatuja vaatteita, ettei tarvita mitään varmaan yli vuoteen. Pesin tänään ekan erän vaatteita, ja on ne minisukat ja muut vaan niin sulosia :Heartred
 
Sukista tuli mieleen että niitä pitää ostaa jossain välissä.. Nyt ei ole kuin muutama pari enkä usko että niillä pelkästään pärjätään..
 
Mulla on myös aventin käsikäyttöinen.

Sain eilen työkaverilta villakangastakin johon mahtuu varmasti maha loppuun asti :Heartred ja toppatakin, josta en oo ihan varma. Sain myös lähes käyttämättömän matkasängyn, patjan ja lakanoita. :Heartred jes. Enää pitää saada amme.
 
Mulla on kaksi sähköpumppua tallessa. Esikoisen aikaan toinen oli kotona ja toinen töissä. Käsikäyttöisellä tuli vaan ranteet kipeeksi

Fuji; pienelle tarvii tosi vähän sukkia eivät juuri likaannu mut joskus hukkuu. Oisko meillä olle 5paria?
Milloinkohan sais aikaiseksi kaivaa vauvatavarat laatikoista?
 
Haluuko joku nämä? Meillä jää käyttämättä. Voin laittaa postimaksujen hinnalla tulemaan :)

Muoks. Uus koti löytyi :)
 

Liitteet

  • WP_20160923_09_31_39_Pro.jpg
    WP_20160923_09_31_39_Pro.jpg
    768.4 KB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Aventin manuaali rintapumppu oli käytössä esikoisen aikana. Neuvolan terkka suositteli Aventia. Nyt tilasin Kiinasta rintapumpun, joka on ns. kopio Aventista. Pumppuun sopii Aventin pullot.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös pyykätty eilen ja tänään.. vauvan vaatteita siis, kassillinen on vielä pestävää.. ekat pienimmät on jo vauvan omassa kaapissa.. vielä puuttuu sitteri joka saadaan pomolta.. turvakaukalo & isofix telakka ja vaunut ... ne on vielä tilaamatta.. sit puuttuu jotain pieniä hankintoja kuten apteekin jutut (septidin ja se sininen neste), vaippoja ja puhdistuspyyhkeitä.. liivinsuojat ja imetysliivit!
 
Metyleenisini? Tarttee ite kans hakea kaikkea apteekista mut en edes tiedä mitä kaikkea pitää hakea..
Kuumemittari tuli äp:ssa että sitä ei ainakaan tartte hakea.. Mut ainakin varmaan suppoja pitää hakea.. Mut mitä muuta??
 
Topsipuikoilla on hyvä puhdistaa napa :) vanulapuilla (tai muulla tosi pehmeellä) kaulapoimut joihin jää aina maitoa. cuplaton on kans aika must vauvan masulle ja d vitamiinitipat. Vauvalle suppoja ja itselle burana+panadol jälkisupistuksiin (ne on kipeitä!!!) rasvaa nänneihin (tummeli) ja vauvan iholle bepanthen. Ceridal öljyllä lähtee sitkeä pihkakakka pyllynposkista... Perusvoidw, zinkkivoide... Lista olisi loputon :P

P.s. Perunajauho ajaa saman asian kun talkki eikä haise yhtä pahalle.
 
Pakkauksessa tuli nännivoide ja talkki.. Ja särkylääkkeitä on itelle aina :) mut siis cuplaton, D-vitamiini, supot, topsit, vanu, ceridal ja perusvoide.. Jotain perusvoidetta mulla on (vauvalle soveltuvaa) mutta siinä on muistaakseni menny päiväys jo muutama kk sitten niin sitä ehkä ei uskalla käyttää enää..

Kiitos! Tää oli mahtava lista :) nyt vaan täytyy kirjoittaa nuo muistiin!
 
Mulla on ihan hukassa nää kaikki ostokset. Hyvä että joku muistuttaa mitä pitää vielä ostaa. Tosiaan kun on 5 tai neljä vuotta siitäkin aikaa kun viimeksi on suppoja käytetty, aika pienenä noi alkoi nieleen jo kipulääkkeensä eka nesteenä ja nyt menty jo muutamavuosi tableteilla.
 
Meillä ei esikoisella käytetty kertaakaan suppoja vaan suoraan nestemäistä niin en aio suppoja tälläkään kertaa valmiiks ostaa. D-vitamiineista suosittelen niitä missä maitohappobakteeri mukana.
 
Takaisin
Top