Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heinukka. Joo meillä tai siis mun porukoilla on oma saari merellä jossa on mökki,palju,kesäkeittiö,tynnyrisauna jne... :) Kivaa oli mutta kyllä oltiin väsyneitä kun takas tultiin eilen illalla.. 10 päivää oltiin yhteensä.. :)

Mytty. Oi että ihanaa.. Onnea miljoonasti ja tarrasukkia matkaan.. :)


Täällä alkoi uusi kierto. kp.1 tänään.. Saatiin hyödynnettyö ovis mutta menkat ne vaan pamahti. No mä kyllä arvasin ettei tärppi tuu nopeesti. Ei muuta kun uutta ovista kohti. Tikutella en aio vieläkään sen alotan vuoden vaihteessa jos ei tuu tärppiä sitä ennen.. :)
 
Kuulostaa kivalta loora! Meidän porukoilla on myös mökki saaressa ja sinne olisi ensi viikonlopuksi tarkoitus mennä paljuun ja saunaan ja nauttimaan kesän viimeisistä päivistä :) Niin ja pahoittelut tädistä loora :sad001

Täällä kp26/28 ja dpo12.. En tiiä.. Kaipa se täti tännekin viikonlopun kunniaksi perjantaina kaahaa. Ei mulla ikinä mitään oireita oo ennen menkkoja tai kummankaan raskauden alussa niin en mä mistään mitään tiedä :grin
 
Onnea raskautuneille.
Mulle eka letro kierto ei tehnyt mitään. Ei kehittynyt munasolut eikä limis paksuuntunut. Huomenna gyne soittaa kokeillaanko kahdella tbl letroja vai kokeillaanko clomeja.
Jos ei hormonit tehoa ei voi mitään. Mutta kokeilen vielä.
 
Tulin kurkkaamaan kuulumisia mutta olipa hiljasta :) missäs vaiheessa kiertoo täälä kaikki menee :) plussa on puoli voittoa mutta alkaa pelko voittamaan että oonko kohta uudelleen teidän kanssa keskustelemassa ja piinailemassa :sad001 tää alko nii huonosti ku vaan voi olin jo tiistaina ultrattavana dpo 14 ihan järkyttävien kipujen takia ja sieltä löytyi kaksi nestepussia ja sikiökaiku mutta hcg oli kuulemma turhan alhaalla. Kivut onneks vähä helpottanu mutta saa nähä kuinka käy
 
Meinaako kaksi nestepussia kaksosia? Pääset varmaan uuteen ultraan myöhemmin varmistamaan, onko raskaus jatkunut? Tsemppiä!

Täällä taitaa olla kp7 ja miehen kanssa puhuttiin, että yritetään vähän aktiivisemmin tässä kierrossa. Katsotaan nyt kuitenkin, että miten miehen työkuviot sotkevat ja antavatko tytöt meille aikuistenaikaa..
 
Kyllä se siitä kuulemma aika varma oli ja myös siitä että jossain on jotain häikkää koska niissä oli koko eroa ens viikolla uusiks niin ollaan viisaampia
 
Mytty, toivottavasti kaikki olisi hyvin!

Täälläkin näkyy uusia kiertoja alkaneen, pahoittelut niistä!

Ja tsemppiä niille, keillä on jännät päivät!

Mä itse oottelen menkkojen alkua. Eilen juimi aika ilkeästi alavatsaa ja -selkää ja melkein ootin et nytkö ne tulee, mut ei silti sentään. Emmä kyl usko, et mä ilman (menkkoja) jään, kun vain kerran pupuiltiin n. oviksen aikaan, muuten eka mies vitutti, sit en vaan jaksanut (vaikka jo "sovittiinkin"), sit yritti flunssaa päälle ja nyt tää viikko on mennyt työreissuissa, yöksi oon tullut kotiin, mut seuraavana aamuna on taas kutsunut uusi paikka.

Puhuttiin viime viikolla, että kyllä me molemmat se vauva haluttaisiin, mutta ei aleta uurastaa kovin kauaa sen eteen eikä enää kovin kauaa yritetä, koska molemmat lähestytään neljääkymppiä.

Mietin mä kyl yks päivä taas et pitäiskö lopettaa tää täällä pyöriminen (vähäistähän mun kirjoittelu on) ja tehdä vaan töitä, olla nykyisten lasten kans ja urheilla (ja niitä kaikkee muuta, mitä mä sanon harrastuksiksi). Mietin et helpoittaiskohan elämä sitten, vaikka enhän mä taida edes aina muistaa yritystä.

Voi kun joku teistä pääsisi nauttimaan pienen odotuksesta!
 
Myttylle tsemppiä! Toivottavasti pian saat hyviä uutisia odotuksen suhteen :)

Elaffylle oikein paljon niitä "lapsitauhallisia" hetkiä alkaneeseen kiertoon! Tuokoon ne plussan :wink

Jaksamista kaikille muillekin kuumeisille. Kyllä minä haluan uskoa että jokainen täältä vielä sen kolmannen syliin saa :Heartred

Omia juttuja sen verran että mulla oli eilen rv 36+1 ja lääkäri. Jostain syystä tämä kolmas tykkää istua masussa ja on nyt siis perätilassa. Itse asiassa ollut jo useamman viikon. Ensi keskiviikkona aika ulkokäännökseen. Että kaikkea sitä voi tapahtua näin kolmannellakin kierroksella...
 
Sandy, toivottavasti pieni tajuaa vielä kääntyä oikeaan suuntaan! Saatko /haluatko alkaa kokeilemaan perätilasynnytystä vai onko edessä sektio, jos tyyppi ei käänny? :) Hurjan isot viikot jo! Kohta teillä on se kolmas! :)
 
Niin se vaan aika menee :), täällä kyllä luen koko ajan, ja pidän peukkuja plussille. Tässä ketjussa on sellainen ”rauhallinen” ilmapiiri, ehkä siksikin, kun kaikilla jo lapsia kuitenkin on. Toivottavasti jokainen saa myös vielä (ainakin) se kolmannen :Heartred

Sandyllä on jo ihan loppusuora, toivottavasti vauva kääntyy vielä!

Mullakin on jo 31+0 tänään :) eilen oli neuvola, ei niitäkään montaa enää ole. Seuraavaksi taitaa olla kontrolli äitipolilla sektiota varten (ahdas lantio, kaksi sektiota takana). Vauva on pieni, vilkas ja ollut kaikissa tarkistuksissa raivotarjonnassa :Heartpink. Kaikenlaista pientä vaivaa on, mutta töissä olen, vielä vajaa kuukausi jäljellä.
 
Voi Mytty, toivon niin, että sun raskaus jatkuisi! Hurjat tsempit sulle ja vauvalle/vauvoille :)

Sandylla ja Hormigalla rupee h-hetki häämöttää :) Ootteko jännittäny synnytystä missään raskaudessa? Mua ei oo kummallakaan kerralla jännittäny.

Sunmom ja tiikeriLuukas, täällä sama homma ku teillä, kierto lopussa. Eilen oli kp28/28 ja yöksi pistin siteenkin varmuudeksi, mutta ei vielä ainakaan ole täti paikalle pyyhältänyt.
 
Mytty.Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tsemppiä...

Tiikeriluukas. Pysyispä se täti nyt pois ja saisit plussan... :)

Elaffylle. Onnea oviksen hyödyntämiseen..

Sunmom. Toivottavasti saat pian plussan... Jännää.. :)

Sandy. Toivottavasti pikkuinen nyt vielä kääntyisi... Voimia.. :)

Hormiga.Voimia loppu raskauteen.. Ihanaa.. pian on sielläkin pikkuinen äidin sylissä..:Heartred


Täällä kp.5.. Mulla tuli uusi mutta tähän yrittämiseen kun mulle tarjottiin mahdollista nousta vuoropäälliköksi töissä ja siis pitäis mennä siihen kuolutukseen...Mietein että olisko parempi et en olis ennen raskaana kun se koulutus on ehtinyt lähteä käyntiin... Vaikka tuskin käy niin hyvin et ees raskautuisin ennen mut pähkäilempä nyt tätäkin..:oops:
 
Täällä ei sit hommat mene koskaan niin kuin toivoo. Gyne soitti ja kertoi että ennen kun pilsuja kokeillaan lisää pitäisi mun käydä kaikissa kokeissa mistä näkee hedelmällisyyden tason ja oviksen.
No niihin mulla ei varaa ole eikä me semmosia haluta. Olisimme vain halunneet kokeilla auttaako letrot tai clomit ennen kuin pistämme pillit pussiin.
Nyt sit olemme luomusti ja toivomme ihmettä. Jouluun asti olemme puhuneet näin jatkavan ja sitten mä hakeudun sterijonoon. Mun pää ei kestä jäädä vain ehkäisyttömälle linjalle pitemmäksi aikaa vaan tämä on päätettävä jotta pystyn siirtymään eteenpäin.
 
Huomenta!

Jännittävä aamu kp 27/27-28 alkoi pissimällä tikkuun...

Siihen tuli 2 viivaa. Toinen vielä melko haalea, kuitenkin selvä. Nyt odottelen muutaman päivän, jos se siitä tummuisi. En saanut teille ladattua kuvaa, harmi.

Ihana, pelottava, epäuskoinen, salaa onnellinen. :Heartred

Nyt toivon, että kaikki alkaa hyvin ja saan teistä monta kaveria tonne odotusryhmiin. :-)

Ihanaa viikonloppua kaikille
 
Takaisin
Top