Suurperhe kuumeilijat

No niin, tänään on se päivä, lapsilisäpäivä, kp39 eikä edelleenkään tätiä.
Pari testiä aattelin ostaa ja jospa se olisi tänään tai huomenna tai ylihuomenna SE PÄIVÄ ja saisin sen plussan :D
Okei hieman dramaattinen päivitys mutta jänskättää niin kovasti.

Millasii suunnitelmia muilla on viikonlopulle? :)
 
Oi, täällä pidetään peukkuja pystyssä et plussa tulis testiin :)

Meillä ei oikeestaan oo mitään viikonlopun suunnitelmia, lähinnä yhdessä olemista perheen kesken( mikä tietysti on parasta )
 
Muokattu viimeksi:
Huraa, vaippa/korvike ostoksille:p
Meillä ei oikeestaan oo mitään suunnitelmia, omenasosetta ajattelin keittää ja ehkä kerään noista puskista viinimarjat ja teen mehua... Mies tekee mäskistä sit viiniä ihmisille joululahjaksi:) ainiin ja ikkunat pitäis pestä, blääh:/ meillä tallettelut jatkuu:wink onneksi tää vauvan teko on kovin kivaa puuhaa:p

Mamaminion toivotaan leffa viivoja tyydytään hailuraan, eiks nii?:wink
 
Onpas teillä jännät paikat molemmilla!
Ja kiitos lapsilisämuistutuksesta! Josko sitä itsekin uskaltais kauppaan..
ja jatketaan sitä omenasosesirkusta täälläkin. Kalkkunat, puput ja lampaat tykkää myös tästä vaiheesta, tekee perkuujätteet hyvin kauppansa.
 
Oi Mamaminion, sullahan on täällä jännät paikat! Toivottavasti pian näyttäis testit plussaa :)

Äippäx4, olin jo tulossa innoissani onnittelemaan kunnes luin tekstit loppuun, voi pahis miten kävi :sad001 Mutta onneksi teillä on jo uudet tallettelut hyvällä mallilla :)

Seuraavien menkkojen jälkeen aletaan tjottailla. Siihen menee vielä pari viikkoa. Eka mahdollisuus olis sitten kesäkuun vauvaan. Tosin kun tjottaillaan ja muutenkin niin saa nähdä kuinka kauan menee, mullahan on endokin vielä lisäksi. Mutta toivottavasti jossain vaiheessa saadaan viideskin pieni :)

Ja tänne oli tullut kivasti uusiakin, ihanaa että isoa perhettä toivovia vielä löytyy :) Kun kaikki vanhat keskustelut on joka foorumissa hiljentyneet kokonaan parin vuoden aikana, siis suurperhettä toivovien.

Me ollaan oltu kipeinä, kaikki lapset ja minä, koko viikon kuumeessa ja flunssassa ja nyt alkaa lapsilla jo kuume laskea, paitsi tuolla pienimmällä joka on syönyt monta päivää todella huonosti :sad001 Mutta ihan on välillä virkeä ja muiden kanssa leikkii, äitin syli on ihan ykkönen tosin. Mutta levätään siis viikonloppuna vaan, lapset tuskin kun virtaa alkaa kertyä mutta minä ainakin :grin Se vaan kun mieskin näyttää olevan tulossa kipeäksi, jos sanon miesflunssa niin arvaatte varmaan :p On ollut siis eilen juuri ja juuri 37 lämpöä ja nenä vuotaa niin makasi illan ihan puolikuolleena ja voivotteli kovasti :grin
 
Voi mies flunssa, se on kyl sit kuoleman tauti:D :wink
Pikaista toipumista kaikille! Jospa teillä(kin) tärppäis nopsaan:wink
 
Ostin tänään niitä rfsunmsekä pregchekin testejä. Huomen aamuna eka testaus. Digiä en vielä raskinut ostaa :'D
Aattelin että miksi nyt turhaan negan takia...
Mutta toki jos vielä ensviikolla näyttää liuskatestit negaa ja tätiä ei näy (ei oo mitään merkkejä että menkat alkais) niin pakkohan se on digi myös tehä.
 
kp40/33
Ja negatiivinen raskaustesti. Taidan testata seuraavan kerran vasta tiistaina :D
On tää nyt jo koomista. Missä mun plussa? Missä mun täti?
Luin kyllä että joskus voi olla että näkyy testissä vasta kun on menkat 2 viikkoa myöhässä.. Onko teillä kokemuksia että näkyy vasta tosi myöhään raskaustestissä??
ImageUploadedByVau Foorumi1472264123.600611.jpg
 
No höh :sad001

Tälläinen kokemus löytyy: 3:sta plussasin kiertopäivillä oliko 42 vai 44 vasta. Sitä ennen ei ollu hormanaalista ehkäsyy käytössä, kierto venähti vain jostain kumman syystä normaalista 28-32 päivän kierrosta tuonne yli 40. Ja vauva oli kyllä tervetullu, mut en laskenu päiviä ja sit vaan ihmettelin kun tein testin muistaakseni oliko kp 32, ja oli nega, et minnehän ne miun menkat on unohtunu kun ei plussaa tullu ja siitä tosiaan sit meni aikaa se 10-12 päivää ja teinkin uudestaan testin ja ihmetys oli suuri kun se olikin plussa :) Ja ovis oli ollu myöhässä jostain kumman syystä, laskettua siirrettiin ultrassa olikohan 8 päivällä eteenpäin :)

Joten voisko olla et ovis on ollu myöhempään ? Toivottavasti nyt selkiytyisi tilanne, et saisit joko sen plussa sinne tikkuun tai menkat alkais et pääsisitte jatkamaan yritystä :)
 
...laskettua siirrettiin ultrassa olikohan 8 päivällä eteenpäin :)

Joten voisko olla et ovis on ollu myöhempään ? Toivottavasti nyt selkiytyisi tilanne, et saisit joko sen plussa sinne tikkuun tai menkat alkais et pääsisitte jatkamaan yritystä :)
Huli
Noin mulle on käynyt siis kolmen aiemman kohdalla, että viikon eteenpäin on siirtynyt laskettu aika. Aiemmat lapset ovat saaneet alkunsa 'yllättäen' enkä ikinä tarkkaillut kiertoa sen paremmin niin en yhtään tiedä millä kiertopäivillä testasin plussat. Mutta tosiaan itsekin tiedän että
Todennäköisesti olen ovuloinut vasta tosi myöhään...

Sitten taas jos nyt täti tulisikin kylään niin olen hieman huolissani koska kierto olisi todella sekaisin :/


Kiitos kun kerroit oman kokemuksesi :Heartred
 
Toivotaan ettei kierto oo menny sekasin, se olis kurjaa yrityksen kannalta :sad001
Ja kyllähän se viel pieni mahis on et se plussa sieltä tulis :)
 
Mamaminion mulla ei ole kyllä kokemusta tuosta, mulla taas ovis on ollut ilmeisesti aikaisin, jopa kp 8 (ultraajan arvio) ja laskettua on siirretty 3 raskaudessa viikkoa aikaisemmaksi. Ja olen plussannut kaikissa 4-5pv ennen menkkojen alkua.
Mutta on varmasti raastavaa kun mitään ei tapahdu! Hyvinkin voi olla kyllä että se ovis on vaan ollut myöhemmin kun ei menkkojakaan näy :)

Onneksi mies koki töissä ihme parantumisen eilen :grin Hyvä niin, täytyis leipoa poikien synttäreitä varten jo jotain valmiiksi pakasteeseen. Eihän siitä mitään tulis jos mies makais vaan sohvan pohjalla :rolleyes:
 
Mamaminion voihan kakka:sad001 jos sulla ovis tosiaan oli myöhemmin ja täti olis tästä syystä jossain muualla!!!

Tilda hienoa että miesflunssa selätetty:wink paljon onnea synttäri sankareille ❤️

Omanapaa vaan sen verta et puputtelut jatkuu, eilen ei kylläkään kun toi pienin tekee hampaita ja huus koko yön, väsyttää mut jospa sitä illalla sit jaksais pikasen session:wink
 
Viimeinen liuskatesti testattu aamulla ja negaa näytti. Jäänee digitestit ostamatta nimim. vessakäynnillä jäi punaista paperiin joten täällä näyttää yk3 starttaavan..
 
toivotaan :Heartred
Luulen etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Se voi kuulemma viivästyttää menkkoja, ja silloinhan en sitä ovisplussaa testeihin saanut.
Noh katsotaan jos ensi kierrossa. Jotenkin sellainen hölmistynyt olo, että niin se vain täti tuli :/
 
Niinpä. On kyllä todella runsasta tää vuoto, huomaa että keho on "pantannut".
Katotaan miten nyt kierto menee ja ovuloinko edes... En nyt kuitenkaan osta mitään ovistestejä vaan oikeesti nyt kyllä tjottaillaan. Toki varmasti heilutellaan peittoa enemmän siinä keskivaiheilla mutta olen nyt aika skeptinen kun yk1 kierto oli normaalia lyhempi ja nyt yk2 normaalia pidempi :/
Joten varmaan paras ois ku ei mieti ollenkaan niin josko se tärppi sit kävis..

Tsemppiä teille kenellä ovis käsillä, kohta sit jännätään miten teidän kierto sujui. :)
 
Takaisin
Top