Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Muistan niin hyvin ton tunteen loppuraskaudessa, kun vessassa piti ravata koko ajan yötä päivää. Ja loppuraskaudessa mulla oli niin tukala olo sekä kamala närästys 24/7, että öisin tuli nukuttua 2 - 4h... Silloin tuli moneen otteeseen itkettyä äippäpolilla että käynnistäisi synnytyksen, loppuraskaus oli muutenkin todella vaikea :sad001

Oonaa_, toivotaan että pikkuinen kohta tajuaisi siirtyä masun toiselle puolelle! :)
 
Joo tuo närästys on kans iha kauhiaa. Tuntuu et suurinpiirtein ko vettä juo nii seki alkaa närästää. Kyl on niikö harjoteltu valvomista täs viimeaikoina kunnolla.
 
Oonaa_ mä jo toivoin et seuraavan kerran ku sulta on tullu tänne viestii nii ois vauva syntyny :p tsemppii viimesiin päiviin kohta se syntyy :Heartred mä ravaan kanssa pissalla öisin! Rv 23+1 :Heartred
 
tää vessassa ravaus on hauska, toiset kärsii siitä jo alusta alkaen mut ite en kärsiny ollenkaan koko raskausaikana, oon varmaa ollu sit epänormaali :joyful:
 
Joo tuo närästys on kans iha kauhiaa. Tuntuu et suurinpiirtein ko vettä juo nii seki alkaa närästää. Kyl on niikö harjoteltu valvomista täs viimeaikoina kunnolla.

Mulla oli sama, ja en edes muista kuinka monta Rennietä mulla meni päivässä... Närästys oli sitä luokkaa, että meinasin oksennella vaikken pahoinvoinnista kärsiny ollenkaan. Viimesillä neuvolakäyneillä terveydenhoitaja sanoi ettei ihmettele yhtään miksi närästää niin paljon, mun mahalaukussa kun ei ollut tilaa melkein yhtään. Vielä synnytyssalissa nappasin viimeisen Rennien, poika kun syntyi loppui närästys samantien. :p
 
Joop mullaki rennie joka paikassa mukana. Öisin menee eniten. Makuullaan olo saa kaikki mahassa olevan hapoista lähtie nousemaan kurkkuun.
 
Onks täällä muuten lasta yrittäviä..? :) nyt huomannut että on raskaana olevia tai niitä, kenellä lapsi(a) jo on. :)
 
Täällä kans raskaana 17+4 ja kotona on reilu 8kk ikäinen poika :) Tällä viikolla oli muutamana päivänä ihan järkyttävä migreeni. Ei kyllä edellisessä raskaudessa ollut. Oli rankkoja päiviä pojan kans ku ite "kipeänä" mutta onneksi nyt on ainaki toistaiseksi helpottanut :)
 
Aluksi oli paljonkin yrittäjiä nyt taitaa olla vähemmän kun moni onnellisesti raskaana :) harmittaa kyllä jos täällä on yrittäjiä jotka hukkuu meidän raskaushöpinöiden alle koska ois kiva kuulla kaikkien kuulumisia :)
 
Täällä yks yrittäjä edelleen linjoilla. Oon pitänyt jonkun aikaa hiljaiseloa, kun alkoi yrittäminen käydä jo aika raskaaksi. Hirveesti tullut uutta porukkaa sillä välin eli tervetuloa! :)

Meillä nyt sitten vuoden rajapyykki ylittyi ja nyt mietitään miten jatketaan. Mennäänkö hoitoihin vai yritetäänkö häihin asti luomuna ja sitten vasta viedään asioita eteenpäin.

Ja uusille tiedoksi, että minä siis 25v, mies 24v. Yhdessä oltu 4v ja ensi kesänä naimisiin. Meidän kanssa asustaa mun 6v eskarilainen :Heartred

Eilen o+ eli tänään dpo0 ja kp 14/29.
 
Meillä 1,5v esikoinen ja juuri eilen 4kk täyttäny kuopus :-* Ite oon -97, mies -95. Kolmatta lasta ei yritetä piiiiiiitkään aikaan, ellei mies halua olla raskaana. Koiranpentu hankitaan seuraavaks :3
Ihana ikä ero lapsilla :love017 tai itse haluaisin pienen ikä eron omille lapsille :rolleyes: ootko miten jaksellut kahden pienen kans? :) miten arki rullaa?
Jos ite nyt raskautuisin niin ikä eroksi tulisi 1v 10kk, mikä olis ihan hyvä :happy:
 
Haha jep, mut musta on kiva lukea ihan alusta alkaen teidän juttuja, pysyy kärryillä vähän paremmin kun tietää entuudestaan asioita. :) nyt kun näin yks kaks pomppasin höpöttelemää :p

Kuinka moni täällä on raskaana ja kuinka monella on lapsi/lapsia? :)
Mä ainakin odotan esikoista, nyt 34 viikkoo täynnä, laskettu aika lähenee! :)
 
Ihana ikä ero lapsilla :love017 tai itse haluaisin pienen ikä eron omille lapsille :rolleyes: ootko miten jaksellut kahden pienen kans? :) miten arki rullaa?
Jos ite nyt raskautuisin niin ikä eroksi tulisi 1v 10kk, mikä olis ihan hyvä :happy:
Onhan tää välillä aika hulinaa! :D helpottaa tosi paljon, ku mies on ollu työttömänä maaliskuusta lähtien. Voi olla että se pääsee nyt syksyllä/talvella taas töihin, saas nähä mitä tästä härdellistä sitte tulee xd asutaan hissittömässä talossa, tokassa kerroksessa (ulko ovelle on yhet, 1.kerrokseen toiset, meille siitä vielä kahet...), eli ulkoilut tehään varmaan sitte vasta ku mies kotiutuu.. :D väsyttäväähän tää välillä, kun toinen on niiiiin menevä neiti, tosi kova pälättämään:33, mutta onneks kuitenki sillä riittää mielikuvitusta yksinleikkeihinki. Toinen neiti on välillä semmosella päällä että on koko päivän sylissä tai tissillä, tuntuu ettei tästä tuu mitään ku ei saa mitään aikaseks, kun aattelee et ois kuitenki toi isompi pikkunen jonka kans tahtois leikkiä ja riehua (plus koska haluisin välillä ommella kun intoa pukkaa ja siivota). Mutta aivan ihania tyttöjä! nautin tästä härdellistä, kun ne on ne meijän tytöt jotka tätä härdelliä tekee :Heartred pienempi neiti naureskelee hirveesti isosiskonsa jutuille ja oikeestaan aina ku näkee siskonsa. Isosisko pyyhkii puklut, silittää jos toista harmittaa, vie vaipat roskiin ja tuo uuden, höpöttelee ja naureskelee ja tuo leluja että sisko voi niitä kattella. Tutkii myös mielellään siskon pieniä varpaita ja käsiä. Yrittää myös välillä nostaa siskoa syliin, mutta siinä vaiheessa meen äkkiä väliin (taaperoilla on yllättävän paljon voimaa). Ja onhan tää ihanaa, ku välillä saa keskittyä pelkästään esikoiseen kans touhuamiseen. Sitte ku se menee päikkäreille, tai mies on sen kans, nii saa keskittyy tähän pienempään palleroon ja olla hetken semmosessa rauhallisessa vauvakuplassa, sängyllä maaten. Toivottavasti saa jotain selkoa, ku justiinsa heräsin neitien kans päikkäreiltä ja yritän samalla kirjottaa ku imetän vauvelia :D
 
Mitenköhän paljon pittää ihmisen hamstrata tota vauvan vaatetta :D kävin hakemassa äsken kassillisen vaatteita ku fb kirppiksellä oli halvalla. Pitäs vähä alkaa rajottaa ku ei se raukka kerkee etes pitämään kaikkia ku oon menny vähä sekasi ja ostanu iha kaikki mitkä vastaan tulee xD
 
Takaisin
Top