Pelot ja ajatukset raskaudesta

Mä taas oon rullannut peiton polvien väliin. Onneksi on niin lämpimät yöt ettei peittoa päällä tarvii. :hilarious:

Mä haluaisin sen takia mennä ar ultraan että näkee onko siellä ketään tai jos ei olekaan hengissä... :grumpy: Mies sano ettei halua maksaa mistään ultrasta kun kuulemma myöhemmin selviää. Mutta en mä haluaisi odottaa rv 12 ultraan. Sanoin että mä menen sinne sitten yksin. :shifty: Ei 70€ mielenrauhasta oo mun mielestä paljoa.
 
Ite kans haluan sen varmuuden et on oikeassa paikassa ja sen et on siellä elämää. Nää viikot menee muutenkin niin hitaasti et hulluksi tulee ku ei tiedä :-)
 
Nassutin tuo on varmaan meidän kaikkien yleisin pelko, onneks täällä on tämmönen kiva tukiryhmä.

Kokoajan sitä kuuntelee kroppaansa ja pelkää, jos ei tunnukkaa miltään... Sitten yritän rauhottaa itteeni, että ei oo mun käsissä ja monet on päättyneet onnellisesti. Ja sitte, että "ressi ei tee hyvää, pitää rauhottua" :)
 
Sain tänään tietää, että tekevät mulle ultran jo 12.8 epäsäännöllisen kierron ja perussairauden takia! Jännittää, mutta samalla tuli kyllä huojennus, että saa jotain varmuutta missä mennään. vaikka ymmärtääkseni ei sieltä sydänääntä silloin vielä tuu kuulumaan jos omat laskelmat pitää paikkansa

Ihana tuo tyyny, täytyy harkita jos vaivaa enemmän makoiluasennot myöhemmin!
 
Mua myös pelottaa kauheasti keskenmeno tai että ultrassa paljastuukin et siel ei oo ketään :sad001

Mulla taas on univaikeuksia, meen myöhään illalla nukkumaan ja heräilen jo 6 aikaan vaikka vapaapäivä :D aiemmin pystyin nukkumaan yli 12h yöunia.

Ihan sama täällä! Kauhea pelko keskenmenosta ja oon nyt viime yöt herännyt monta kerta.
 
On tää ihan kauheeta! Mulla oli eka yö, että nukuin ku tukki, mikää ei painanu tai ahistanu, ja aamulla ei ees turvota sillai ku ennen. Tottakai eka ajatus on nyt, että "onkohan kaikki hyvin?!" :sad001
 
Keskenmeno pelottaa täälläkin, yksi km takana tammikuussa. Viimeksi kun tein digitaalisen raskaustestin se näytti 2-3, tänään tein toisen odottaen että se näyttää 3+ niin tulikin taas 2-3. Ai tätä stressin määrää koska keskenmenneessä raskaudessa testi näytti myös vain 2-3 koko ajan :/
 
Kyfi ai näytti? Mä oon just miettiny kauheesti, et pitäskö niitä digitestejä tehä vaa vielä lisää, että muuttuuko se luku?
 
Täällä plussattu tänään ja keskenmeno pelottaa. Maaliskuun alussa oli tuulimunaraskaus, joka todettiin rv11 ja sen jälkeen ei oo tärpännyt kun vasta nyt. Nyt en usko enkä uskalla hehkuttaa tätä mahdollista raskautta vaan mietin, että loppuuko tääkin jo ennenkun on kunnolla edes alkanut. Mutta alkuraskauden ultraan oon tällä kertaa varmasti menossa, viimekskin oli tunne ettei kaikki oo kunnossa...
 
Mulla on koko ajan tunne, että kaikki ei oo hyvin. En tiiä mistä tämä tulee, ja toivon että olen väärässä. Varasin ar ultran ja sitä nyt oottelen ja toivottavasti siellä papunen näkyy, pystyy vähäb enemmän edes ottamaan rennommin. Mahassa on koviakin vihlaisuja, onko muilla? Keskenmenon pelko on suuri :/
 
duulia ehkä itsellä enemmän välillä pelko, ettei kaikki ole hyvin, varsinki kun tänään ollut "oireeton" päivä. Ehkä se on vain mielen tepposia, toivotaan ainakin niin.
Itse oon aatellu asian, että jos nyt kaikki ei mene hyvin, niin siihenkin on sitten joku syynsä sitten. Että en voi itse vaikuttaa, vaikka miten eläisin nyt hyvin. En tiiä toimiiko tämä miten hyvin rauhoituskeinona, mutta ainakin yritän tällä omaa stressitasoani vähentää...
 
Mulla oli ainakin kovia vihlasuja neljännellä raskausviikolla. Olin huolissani sillon niistä, vaikka luulen että kuuluvat asiaan kun kohtuun kohdistuu muutoksia :)

Nyt viikon lomalla auringossa ja huomaan miten kroppa kerää kaiken nesteen itteensä, vaikka mitä tekisi. Miehelle sain itkukohtauksen kun huomasin itteni kuvista :D Muuten oireet hävinneet, hetken jo mietin, että pitäiskö sitä mennä ostamaan paikallinen testi, jotta saisi taas selkeän todisteen raskaudesta. Hankalaa kun tuntuu ettei ikinä ole hyvä, oireista tulee pelko ja niiden olemattomuudesta sitäkin suurempi :sad001

Tsemppiä kaikille!!
 
Itseäni ei kauheasti pelota oikestaan mikään erityisemmin, mutta toisaalta mielessä jollain tapaa pyörii keskenmeno, sillä aikaisempi raskaus päättyi alkuvaiheella keskenmenoon toukokuun lopulla. En siltikiään osaa pelätä, että nyt kävisi samallatavalla, mutta eritavalla mielessä pyörii tuo keskenmeno.

Mutta toivotaan meille kaikille hyvää raskaudenalkua peloista ja jännityksistä ja muista oireiluista huolimatta. Koitetaan nauttia tästä erityisestä ajasta :smiley-bounce012
 
Mua ei pelota niinkään raskaudessa mikään vaan enemmänkin se mitä sitten kun se syntyy.. Mitä jos en olekkaan hyvä Äiti, jos olenkin tylsä ja väsynyt enkä saa lastani nauramaan?! Jos kasvatan jotenkin kieroon!?
 
Yäk, näin unta, että alko menkkamainen vuoto ja unessa kyselin omalta äidiltä, että onko tää normaalia. Heräsin siihen, hyh.
 
Ekan raskauden pelkäsin ihan hulluna laitokselle asti, ettei se tule päättymään hyvin. Nyt jossain määrin rauhallisemmin mielin.
 
Tänään alko ruskeavuoto, tätä oon pelännyt ja jotenkin osannut odottaa :/ soittelen huomenna neuvolaan, että mitäs nyt...
 
Takaisin
Top