Raskaaksi 2016

Katjusha niinhän se tosiaan tais olla. No järkeilin tässä että jos kp 18 on viimeksi talletettu, niin väh. 2 vrk on siimahännät hengissä, ja kp 20kin ois varmana vielä hyödynnetty jos ovis ois sillon tullut. Ja jos vaikka väh 10 pv kestäs luteaalivaihe niin se tarkottas heti 30 päivää tai enempää. :) jos kierrot ei oo yli 30 päiväsiä yleensä nii talletteluthan on menny ihan täydellisesti! Jos oon käsittäny tän homman oikein :D
 
Kiitoksia kaikille. Valokuvaa en tajunnut ottaa aamun pöhnässä, mutta saatte kuvan kun testailen uusiksi ja jos vahvistuu.

Rille, näköjään sillä plussalla voi kestää kauankin, eli ei menkkoja on jo ihan hyvä merkki :wink
 
Onnittelut myös Silkkitassulle!

Hyvä pikkuinen plussa-aalto meneillään! Itsellä tänään kp 26/25 dpo 14. Nyt odotan tuttua kourasua masussa, jonka jälkeen menkat alkavat aina..
 
Silkkitassulle vahvistuvia viivoja! ♡

Eltsi, Toivotaan ettei täti tule kylään vaan pääset liittymään tuohon plussa-aaltoon. :wink
 
No jooo onhan se siinä tapauksessa tarpeeks jos vaihtelu on se 10-18 päivää. Eli nyt vaan jännäilemään :D huiii. Onnea silkkitassu :Heartred
 
Tää on niin jännittävää! Kiva kuulla muiden tilanteista, missä mennään ja jännittää yhdessä. Huomaan, että vaikka olen vasta liittynyt tänne enkä tunne teistä ketään, mutta silti sitä jännittää itsekin ja elää täysillä mukana teidän eri kiertovaiheissa! Hassua :)
 
Onnea Silkkitassu! ❤

liuskatestissä mullakin viiva oli aika hentonen mutta digitaalinen näytti silti jo viikot 2-3! Oon päättänyt etten tee enempää testejä, yritän ottaa mahd. rennosti itseni kanssa. Huomaan kyllä tarkkailevani kaikkia tuikkeita ym. mahassa mutta yritän pitää mielen hallinnassa :)

En tiedä onnistuinko kuvan lataamisessa, näkyykö se teille?
 

Liitteet

  • WP_20160729_09_49_40_Pro.jpg
    WP_20160729_09_49_40_Pro.jpg
    847.1 KB · Katsottu: 173
Tervetuloa uudet jännääjät! Kivasti uutta verta taas tänne!!

Ja plussiakin tupsahdellut, onnea niistä!!

Mä oon jo kuukausia sitten jättänyt ovistestit tekemättä. Joka kerta tikkuun plussan sain ja hyvin selkeet ovisoireetkin on, mut niistä huolimatta raskautta ei näy.. Nyt taas alkuviikosta pitäisi oviksen olla, en tikuta, mut miehen kaavan kumoon!
 
Hyvä suunnitelma RouvaKettunen!

Ainiin, unohdin kertoa mun miehen reaktiosta kun kerroin uutiset. Annoin miehelle lomalle jäämisen kunniaksi paketin, ei mitään epäilyksiä. Aloin kuvaamaan tilannetta, ei mitään epäilyksiä. Ilme oli aika sanoin kuvailematon kun tajusi paketin sisällön (pienen pienet sukat, vaippa, tutti, testit), meillekö??! ❤ niin onnellinen ja ylpeä tuleva isä.

Käytiin illalla juhlistamassa plussaa ulkona syömisen merkeissä, haaveiltiin tulevasta!
 
Muokattu viimeksi:
Aivan ihanalta kuulostaa suubi, miten ikimuistoinen tapa kertoa raskaudesta! ♡
 
Meillä paketti kulki vuoden mukana, aina matkalaukussa/ rinkassa valmiudessa :) Mieheltä tietenkin piilotettuna! Heh.

Oli jo aika ryppynen paketti, sekään ei herättänyt epäilystä. Päin vastoin mies otti vielä kuvan ennen paketin avaamista kun arvaili mitä se sisältäisi :) veikkasi sukkia, muttei osannut kuvitella niiden olevan kokoa 10-12 ❤

Hauska katsoa videota jälkikäteen, minä kädet täristen yritin ikuistaa hetken :)
 
Ihana idea suubi! Minä en hailakoista sanonut miehelle vielä mitään, ettei tule pettymystä. Heti jos vahvistuu tässä parin päivän sisään kerron vaikka taitaapa tuo jo arvata kun tietää että täti on kohta jo viikon myöhässä.
 
Täällä kp13/27-33 ja ei ainakaan testin mukaan vielä ovista.
Vahva tunne että kuitenkin muutaman päivän sisään on, joten jännää on :)
Aiemmin en tosiaan ole ovista tikutellut joten se tuo oman jännityksen tähän kiertoon ja toki meillä yk2 vasta menossa.
Tsemppiä kovasti kaikille!
 
Takaisin
Top