Toinen haaveissa <3

Wildside_ , tuskin siinä mitään onkaan... :sad001 Mieli ja silmät tekevät kepposia. Mä en jaksa ainakaan uskoa muuhun kuin siihen, että menkat alkaa loppuviikosta.
 
Viivojen vahvistumisia ja plussa puhureita kaikille sitä toivoville!

Täällä kp 9 ja huomisesta alan ovistestailun. Osti cb digitestejä ja piru et olivat hinnakkaita... talleteltu on kp 6 ja 8 ja toivottavast sama tahti jatkuis. Greippimehu on ollu tässä kierrossa käytössä myös.
 
Olivialle plussaan vahvustuksia, huippua!

Kukas muu seuraavana plussaa?

Täälä ei hajuakaa kierrosta taaskaa, paittu kp on 25. En tiä oliko se ovis vasta viime torstaina vai oliko aiemmin, tänään ollu taas tosi kipeänä häpyluu ja kohdun seutu ja luulin jo että menkat alkaa mutta ei. Kiukkusuutta on ja nälkä usein mutta syönnin aikana tulee huono olo. Testaan vasta 15.6 jos tarve.
 
Meillä alkaa tallettelut. Tänään alko sylkitestissä jo olemaan kiteitä eli veikkaan oviksen tulevan viikon päästä. :) Vois tilata ovistestejä tuohon rinnalle niin oppis kunnolla tulkihtee tuota sylkitestiä. :)
 
Mulla näkyi sylkitestissä selviä kiteitä vain 3 päivän ajan. Aloin testaamaan sillä kp9 ja kp12 alkoi näkymään kiteitä, kp13 oli ovis ja kp14 oli ne kiteet jo sen verran hiipumaan päin + että sillo kp13 selkeästi tunsin munasolun irtoamisen niin en sitte enää edes testannu enempää.
 
Aa niijoo. Mulla tänään on alkanu tulee kiteitä. Taikka eilen oli toooooodella vähän muutamassa kohassa, mut tänään koko sylkipläntissä :D Siis munasolu irtoo noin vuorokauden päästä kun viimesimmät kiteet näkyy? Minä en oo vielä niin kovin perehtyny ku ei oo ollu pahemmin käytössä. Ajattelin kokeilla ihan liuskoilla että miltä se kide näyttää sillon ku testiin pärähtää plussa.
 
Mä tein sillai että otin aamulla sylkitestin ja iltapäivällä tikutin. Eiköhän seki oo ihan yksilöllistä että miten nopeasti se hormonihuippu testissä näkyy. Mulla se kävi tosi nopsaan kyllä :wideyed:
 
Tämän päivän testailut.. Kp28/28 dpo 12 nyt. Aamu(yöllä) klo 04 apteekin oma nega!! Hain nyt pari pkt Pc:tä ja testasin tunnin iltapissasta Pc:llä selkeän plussan. Eli hormonit on nousseet vaikka aamulla ajattelin että se haamu on hävinnyt.

Olo on... Epäuskoinen, ei-raskautunut o_O oireet on minimaaliset, vähän väsymystä ja turvottelua mahassa.

Jos tässä päästään menkkojen alkupäivän yli ja testin viiva vahvistuu niin siirryn tonne odottajiin. 8.2. ois menkoista laskettuna la. Seuraan ja tsempitän teitä kuitenkin!!
 
Tänä aamuna Clearblue piirsi plussan ja Pc antoi selvän viivan myös, on vahvistunut paljon sunnuntaista jolloin oli ihan haamu. On tuo Pc halpa ja hyvä testi!

Iik, olen onnellinen ja hämmentynyt. Liekö Royal Gelee auttanut asiaa, itse uskon että siitä oli apua. Suosittelen kokeilemaan. Mulla se vahvisti ovulaatiotuntemuksia ja toivottu plussakin siitä tuli.

Siirryn hiljalleen fiilistelemään tuonne helmikuisiin ja totuttelen ajatukseen, että olen raskaana :happy:
 
Täällä taas kp 1 kuten laskeskelinkin. Tiedän mitä milloinkin tapahtuu minun kropassa, pitääköhän seuraavaksi siirtyä kyttäämään miehen vitamiineja ym. :wink Esikko tärppäs kesäkuussa. Ei tässä vielä toivoa ole menetetty, mutta kyllähän tämä vähän syö naista varsinkin kun ei tässä nuorene.
Vielä on pari viikkoa Superdieettiä jäljellä, laskeskelin että seuraava ovis juuri siihen loppuun :)

Siirryn taustalle. Onnea plussanneille ja toivottavasti lisää tulee!
 
Ootteko ikinä huomannu sellasta, että kun teillä on ovis päällä niin miehen tavara jää sinne sisään. Tai siis musta tuntuu, että ainaki mun kroppa oikein imasee sen sinne sisälle eikä siitä kauheesti edes tule ulos. Ite oon tästä aina jotenki tunnistanu oviksen. Sit jos harrastelee ilman ovista niin se tavara tulee melkeen heti ulos ja aika vauhilla. :D Hupsuja ajatuksia, mut sellasta se on ku kyttää kaiken näköstä :D
 
Wildside, mulle tapahtui tässä kierrossa samalla tavalla :) Meinasin jo kysäistä mieheltä, että feikkasiko "tulemisen" kun ulos ei tullut paljoa mitään tavaraa
 
Takaisin
Top