IVF/ICSI kokemuksia

Helmilotta tsempit tän päivän pas:iin!

Kyfi tervetuloa!

Ninukki mahtavaa että parikin alkiota kasvanut blastoksi asti :) ja sait kyytiläisen. Vatsan silittelyjä ja tiukkaa tarrautumista pienelle.

Larissa oot ihanan positiivinen! Neljä hyvää on parempi ku kymmenen huonoa :)

Hileiselle hanat auki nyt!

Oma piinailu on juuri sitä pahimmillaan. Heräsin tänään aamuvuoroon ja yöllä ulos valunut lutinusmössö oli rusehtavaa. Huono olo on edelleen, mutta tissit palautunut normaaleiksi. Pelottaa vaikka päätin olla positiivinen ja surettaa, mitä muuta tää voi enteillä ku sitä pahinta... Kaks yötä testipäivään :sad001
 
Junttura, voi pidän peukkuja että siellä sitkeästi joku olis kiinni!

Omaa napaa: tuhrun esiaste bongattu! Eli tätä nää kivut jo enteili eilen. Aattelin et ois voinu olla myös synarelan tekosia ja hetkittäistä endon pahenemista. Ja hei, yöllä oli kuuma aaltokin! :D Toki toi tavan lämpö, viltti ja villasukat saatto olla liikaa... :D

Tsemppiä tähän päivään!

Hileinen kp 24, 4. vrk synarelaa
 
Junttura, voi kunpa olisi vaan harmitonta tuhrua ja papu siellä tarrautuisi kiinni :Heartred

Hileinen, siitä se lähtee! Mulla ei ole vielä pahempia kuumia aaltoja ollut eikä varmaan enää tulekaan. Mitä nyt on koko ajan kuuma kun keli on niin lämmin :D
 
Täällä viisi gonal-f pistosta takana, tänään illalla sitten lisäksi orgalutran. Aamulla mennään ultraan ja kyllä vähän jännittää. Munasarjojen kohdilta on nippailut ja juilinut ja se tuntuu enemmän liikkuessa. Vähän epämukava olo on, mutta ei mitenkään pahasti. Töissä oon huomannut, ettei ihan täydessä iskussa ole. Vettä oon juonut tosi paljon. Mä oon tuntenut ovikset aina tosi selvästi ja ollut aina joskus ihan menkkamaisia oviskipuja, luulen että siksi nytkin tuntuu nää kaikki.

Toivottavasti Juntturalla ei vuoto voimistu!

Tsemppiä kaikille. :Heartblue
 
Tuhruttanut koko päivän. Tulin äsken vasta kotiin töistä ja oli pakko tehä heti r-testi. Täysin vitivalkoinen testi. Lopetan lutinukset tähän ja toivon että kunnon vuoto alkaa. Pohjalle mentiin taas rytinällä, kyllä masentaa.
 
Junttura, eikä! :sad001 isot pahoittelut :sad001 ihan paskaa!

Mustikk4, tsemppiä huomiselle! Hyvältä kuulostaa nippailut :)

Täälläkin on tänään tuntunut nipistelyä kummankin munasarjan tienoilla. Ehkä isompi annos puregonia tekee tehtävänsä... Tai sitten pieru kuplii suolistossa :D
 
Junttura mä niiin tuun sun perässä! En usko pienen tarranneen täälläkään kiinni.
Tajusin just että La olis tuparit ja siellä olis pientä drinksua tarjolla. Pitäis melkein varoksi testata silloin, mutta koska pregnyl pistettiin mulle vasta punktiopäivänä saattaa se vielä näkyä testissä. :eek:

Oon lueskellu teidän juttuja mutta en nyt muista mitään... ninukilla oli ainakin hienoja blastoja.
Ääääh... pitäis vaan aina kommentoida heti kun lukee, mutta jostain syystä tabletti kirjaa mut välillä ulos täältä enkä jaksa kirjautua heti takaisin. Sehän onkin niin iso homma. o_O
 
Junttura, voi perse :sad001 :sad001 Ei ole sanoja...

Larissa, toivon että munikset ne siellä "kuplii" :D haha

Pisama, noi on pahoja kun ei tiiä uskaltaako ottaa vai ei. Ehkä testin teko on paikallaan!

Täällä myös tuhruttanut koko päivän. Toivon että vuoto alkaisi ennen pe. Nyt en tiedäkään, miten teen jos kp 1 osuu viikonlopulle? Nollaultra siirtyy samoin piikit, onkohan se niin justiinsa? Synarelaa riittää yhteensä 3 viikkoa kuitenkin, ettei kai mitään peruuttamatonta hoidon suhteen ehdi tapahtua. Kellään tästä kokemuksia? Edit. Nollaultra-aikaa ei siis ees ole vielä: "soita, kun vuoto alkaa" ....

Hileinen kp 24, 4. vrk synarelaa.
 
Voi Junttura! Niiin kurjaa.. Miten tää voikin olla niin hemmetin hankalaa!

Mulla oli tänään pas ja testipäivä 14.6. Tässä vaiheessa yritän keskittyä mahdollisimman paljon muihin asioihin, ettei koko ajan miettisi asiaa..
 
Tuo edellisviesti oli niin lyhyt että vielä... pas siis sujui oikein hyvin! Nyt ne ihanat lugesteronit 3xpvä... Ne todennäköisesti tuo pikapikaa (jos käy kuten viimeksi) kovia raskausoireita, joten sitten tää asia on väkisinkin mielessä koko ajan. Ja tietenkin mitä lähemmäs testipäivä tulee.. Nyt siis kun VIELÄ kykenen miettiä ihan muita juttuja, niin koetan niin tehdä. Tätä ei nimittäin luullakseni kovin kauaa kestä! :wink


Mustikk4 tsemppiä huomiseen ultraan! Ja Larissa.. kuulostaa hyvältä tuntemukset, kasvua tapahtuu!!?! :)
 
Kiitos Larissa. Ihan ääneen naurahdin tuolle sun suolistossa kuplivalle pierulle. :D Hyvä kun sielläkin on tuntemuksia. :wink

Junttura voi harmi! :sad001

Helmilotta kiitos. Yritä juu ottaa kaikki irti nyt tuosta ajasta, kun kykenee muutakin ajattelemaan. :)

Olipas inhottava piikki tuo orgalutran! Tuli mahaan ihan punainen läikkä siitä.
 
Mustikk4, muistan myös että se orgalutran oli vähän ikävämpi piikki. Itselläni pistämisen jälkeen kirveli/kutitti jonkin aikaa ja myös punainen läiskä komeili siinä hetken.
 
Voi Junttura, harmillinen takaisku mutta näin on, että pääsette eteenpäin kyllä!
Eikö ollut niin, että ne oli lyhyesti viljelty? Jos näin, niin siirtoja herkästi tulee enempi, mutta toivotaan seuraavan kohdalla taikaa - että pikkuinen tarttuisi matkaan!!
 
Junttura, harmi homma toi kp 1 :sad001 :sad001 Kohti pas:ia siis, olkoon se teidän kierto! Meneekö kesätauon jälkeen, vai miten?

Täällä edelleen tuhruttaa, kp 25. Synarelaa 5. vrk.
 
Lyhyt viljely tehtiin. Katjusha osaatkohan kertoa miten tuo pas menee? Voidaankohan se tehdä jo tähän kiertoon? Haluaisin että siirrettäisiin kaksi. Ne on pakastettu kolmen setteihin niin voiko sulaneen alkion pakastaa tarvittaessa uudelleen?

Hileinen: Vasta maanantaina pääsen keskustelemaan lääkärin kanssa ja kuulen jatkosta.
 
Ultra oli aamulla. Lääkäri sanoi heti, että on hyvä vaste lääkkeellä ja paljon rakkuloita. Kummallakin puolella oli noin kymmenen, isoimmat oli 18mm kooltaan. Gonal-f jatkuu samalla annoksella perjantaihin asti (150ky) ja samalla pistän orgalutrania. Lauantaina aamulla viimeinen orgalutran ja illalla gonapeptyl piikit. Sitten maanantaina punktioon.
Lääkäri sanoi, että maanantaina katsotaan millainen mun vointi on, että onko maha kovin turvoksissa ja kipeä ja sen mukaan sitten päätetään tehdäänkö tuoresiirtoa, hyperstimulaatio uhka siis taitaa olla. Miehen kanssa kyllä mietittiin, että meille tuli molemmille sellanen tunne, että tuskin sitä tehdään.

Lääkäri ja hoitaja oli molemmat tosi kivoja ja hoitaja tosi tarkkaan ja hyvin selitti miten homma menee. :) Käskettiin ottaa tosi rauhassa loppuviikko, mulla on koko loppuviikko töitä, et saa nähdä pystynkö menemään viikonloppuna töihin jos noi mahatuntemukset yltyy. Sairaslomaa tulee kuulemma koko ens viikko.

Hyvä, kun Junttura oot paremmalla mielellä. :)
 
Junttura, pahoittelut :sad001 Mutta onneksi on huurunenät pakkasessa oottelemassa! :Heartred

Hileinen, höh saisi jo ne menkat sinne saapua!

Mustikk4, sullahan tulee hyvin folleja! Toivottavasti saatte hyvin alkioita ja laadukkaita sellaisia :) Kiva kun nyt jo tiedät miten teillä asia etenee, itse joudun jännäämään perjantaihin, että päästäänkö punktioon maanantaina.
 
Takaisin
Top