Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Täällä ei yhtään tietoa miten pitkällä raskaus on kun ei kerenny menkkoja tulla välissä ollenkaan. Nyt kuitenki pahoinvointi alkaa taas mennä pahempaan suuntaan :/ viimeksi olin alkuraskauden ajan ihan kamala ihminen etenki miehelleni. Aina oli raivoissani ja helposta suutuin. Hormonit siihen vaikutti varmasti ja sitten se lähes koko ajan oleva pahoinvointi. Mielestäni kuitenki aika lievää pahoinvointia oli. Saa nähä miten nyt käy. Pitää vaan muistaa syyä koko ajan :D Neuvolaan sain ajan vasta kuukauden päähän :eek: oisin halunnu mennä jo nyt tarkastamaan että miten pitkällä ollaan.
 
Minkälaisia oireita teillä muilla on tässä alkuraskaudessa ollut? Ensimmäisestä mulla heti tissit kasvoi niin että on täynnä arpia ja se oli jo ennen ku tiesin että olin raskaana :D
 
Minkälaisia oireita teillä muilla on tässä alkuraskaudessa ollut? Ensimmäisestä mulla heti tissit kasvoi niin että on täynnä arpia ja se oli jo ennen ku tiesin että olin raskaana :D

Rinnat super kipeet ja kasvoi tai ainakin mies niin on sanonut :D Pahoinvointia ja väsymystä.

Iinaalisa 9+1 :)
 
Mullakin rinnat suurentuneet, mutta ei kipeät ja pissalla käyminen lisääntynyt muutapa ei ole .. J se huolestuttaa onneks maanantaina ollaan vähän tietäväisempiä :) vaikka jännittää ihan kamalasti
 
Tuntuu niin hassulta, kierron alussa alotin nyt sit minipillerit joiden turvana mennään nyt sit syksyyn asti. Välillä kyseenalaistan itteäni et pärjäisinkö mä sit kahden lapsen kanssa, pitäiskö vauvakuumeen antaa vaan jyllätä mut silti lykätä se taka-alalle. Toisaalta haluisin heti raskaaksi mutta raskaus pelottaa ihan liikaa koska taas olisi synnytys edessä. Kestäisinkö mä sitä rääkkiä enää..
 
Mulla vähän oli samoja ajatuksia tosta 2 lapsest ja viellä niin pienellä ikäerolla, mutta uskon kyllä että pärjään vaikka alussa varmasti totuttelemista ja väsymystä.. Ja synnytys vaikka meni hyvin niin pelottaa jo uusi miten se menee
 
Lauruskaah, oma kokemus on et se vauvakuume ei tuu hellittämään ennen sitä vauvaa :D Mut tosiaan näillä tulee nyt ikäeroa 2v10kk ja olen ihan iloinen et esikoinen on saanut olla ainoa lapsi tuohon asti ja se huomion keskipiste :) Jos kolmas tulee, niin haluan keskimmäiselle ja nuorimmallekkin sitten ainakin 2v ikäeron.
 
Mä oon päättänyt että odotan ainakin syksyyn. Jos sit tuntuu sillon paremmalta tosiaan toi 2v ikäero, mitä oon myös miettinyt niin sitten todennäköisesti meen sillä, tietty pysyn täällä tsemppaamassa ja tukemassa kaikkia ja kuumeilemassa. Tää foorumi on ollu mulle niin lähellä sydäntä aina, jo ton esikoisen kuumeiluvaiheesta, etten raaski täältä mitenkään pysyä pois. Jotenkin vaan toi vauvakuume pohjustaa niin pahasti et toivois et toi esikoinen kasvais nopeammin. Tosin kahden viikon päästä hänellä on jo 5kk ikää, niin loppupeleissä tää aika on menny yhdessä hujauksessa. Just olin synnärillä kokemassa elämäni hirveintä asiaa läpi ja sain palkinnoksi elämäni parhaimman asian. Koko synnytys oli paskaa mutta kyllä se palkinto on niin vaan kaikki sen arvoista :)
 
Täällä alko kp1 huoh.. Tuli puolivuotta yritystä täyteen :-| no parempi ehkä näin niin ei olis maha niin edessä jos ja kun syksyllä muutetaan :-)
 
No se oli severran pienempi tai neuvolan täti sanoi että voi johtu myös siitä että on niin perällä kohdussa, mutta kahden viikon päästä uus ultra ja saadaan varmistus onko siel nyt se toinenkin pysyny mukana vai ei :)
 
Huh kun mua alkoi jännittää sun puolesta julia97! :nailbiting: sitten olisikin kolme pientä :Heartred :) päivität kyll sitten heti tietoa tilanteesta kun sitä saat :joyful:
 
Joo todellakin nyt tulee olemaan 2 viikkoa pelkää jännitystä :D mutta olen jo iloinen että toinen on kehittynyt normaalisti viime kertaan nähden :Heartred vielläkään en viikkoja saanut tietää nyt mennään jollain 5+??
 
Voi julia97, sä se kyllä tuut aina sekottamaan pakkaa! :D On sulla kyllä tullut nyt hyviä ylläreitä, ihanaa! :D
 
No voin sanoa, että tää on kyllä laittanut oman pään aivan hullunmyllyks:D pelottaa miten mä pärjään yhden puolvuotiaan ja kahden vauvan kanssa jos nyt molemmat selviää mukana :/
 
Takaisin
Top