Toinen haaveissa <3

Tervetuloa pilvikirsikka!

Mashnulla ajoitus kohdallaan, nyt jännäilemään!

Neita menee samoissa mun kanssa, mulla nyt kp24 dpo8. Eikä mitään oireita! Selvisin jotenkin siitä kamalasta taudista. Vielä ei maha kunnolla kestä ruokaa vaan alan uudestaan ripuloida. Kauhea nälkä vaan olis niin se on kostautunut jo tässä.

Rinnat mulla alkaa turvota ja kipeytyä, menkkoja edeltää mulla aina just viikkoa ennen. Siitä jo melkeen voi päätellä ettei oo tärpännyt. Ens viikon keskiviikkona tai torstaina alkaisi menkat. Voi olla että testin teen kuitenkin jo sitä ennen.
 
Olivia82, lääkäri antoi mulle kerran vinkin, että kannattaa olla laktoosittomalla ainakin viikko mahataudin jälkeen. Lisäksi mä turvauduin hiilitabletteihin kun vatsa oli pari viikkoa löysällä taudin jälkeen. Toivottavasti maha parantuisi pian!

Dpo7 mulla ja menkkojen pitäis alkaa ensi perjantaina.
 
Pilvis kato tuttujakin täällä :wink

Täällä ei edelleenkään merkkejä kierron palautumisesta. :/ Mutta olen toiveikas ja toivon sen palautuvat kun saadaan yöimetykset lopetettua kokonaan!
 
Viimeyönä ku heräsin imettämään nii alamaha oli jäätävän kipiä, jatkui koko aamun ja vihloi vasemmalta. En tiä olisko ovis ollu nyt vasta, valitettavasti viimiset tallettelut tehty maanantai illalla vieraiden takia että jos se ovis tuli nyt vasta nii ei toiveita oo plussaan :/ no, katotaan! Taas 5vk kierto jos nyt tuli ovis..
 
Mulla kans kierto paukkuu eikä merkkejä suuntaan tai toiseen :sad001 kp 47. Viime kierto oli vähän lyhkäsempi 39 ja kerkesin jo innostua että rupeis lyhenee mutta turhaan :/
 
Pitkästä aikaa olen täällä lukemassa kuulumisianne.. Paljon uusia tullut mukaan ja surullisiakin uutisia Vargynjan vetäytymisen muodossa :/ Monilla jännät paikat edessä ihan piakkoin, Olivialla ja avvilla ainaski, peukut ja varpaat pystyssa :Heartred Tänne ryhmään kaivataan kyllä kipeästi plussia.

Ajattelin pikaisesti tulla kertomaan omia kuulumisia. Eilen meillä oli np-ultra ja siellä kaikki hyvin. Nyt menossa siis rv 12+6, vitsit tää aika menee nopeasti! Raskausaika on mennyt hyvin, ällöillykin alkaa olla ohitse, vaikka lievää se on ollut päällä ollessaankin. Paljosta saan siis olla kiitollinen ja olenkin tietysti.

Voi kunpa tämä ryhmä tyhjenisi pikapuolin!!!!! Kaikkia mahdollisia hyviä ajatuksia lähettelen suuntaanne ++++++++++++++
 
Täällä kierto nyt 29 ja testi tehty mikä nega. :sad001 olin jo aivan varma et plussa tulee kun rinnat oli yhessä vaiheessa kipeenä. Alkais nyt vaan ne menkat..
 
Kiva, että Olivia voit jo paremmin!

Harmi, että Esikon kierto ei ymmärrä asettua uomiinsa! Ja Niemjallakin ilmeisesti samaa vaivaa..

Syksyiselle paksuja vointeja! :grin

Tervetuloa Pilvikirsikka!

Ja höh negasta Mamma!

Mä en tiiä mitä mun ovikselle kävi.. o_O Ei jäänyt testiin kiinni, oli vähän merkkejä mutta ei mitään kovin suurta.. Nykyään kun ovis on tupannut oireilemaan siten, ettei oo paljon täytynyt arpoa.. Noh, en ole erityisen toiveikas mutta en ehkä kovin pettynytkään, jospa kuitenkin!
 
Vimma, täällä vähä sama ihmetys.. oireita oli alkuviikosta mut ei kuitenkaan semmosia ku viimekierroissa.. saapa nähä yrittikö vaan ja jäi tulemattao_O noh, kp 24 nyt.. jos venyy yli 34 ni pitää sit testailla mut toisaalta nyt jo ihme alamahakipu. Noh, imetys näyttäis viimein loppuneen..15kk oliki kyl ihan tarpeeksi :dummy1: alko itteä jo puuduttaa nuo aamut. Pitänee enskiertoon hommata ovistikut jos kierto venyy et tietää vähä tapahtuuko mitään. Joskus ammoisina aikoina gyne nimittäin meinas et vois olla tarvetta ovulaation tuelle jos vauvasta haaveilee ku kierrot niin heitteli (sillo kyl oli tyylii 24-46 se heittely).. mut sit ne asettu itestään ja ku esikolle annettiin lupa tulla ni tärppäski yllättävän nopeesti :grin

Kaku15 kp24/ 32-36 yk2
 
Nyt meni naiset jännäksi!! Pc haamuttaa mulle :eek: kp 26/dpo 10 ja tossa on semmonen haamu joka näkyy ilman viivalaseja mut väristä en oo varma että onko sitä. Kuvaan tuota ei vielä saanut, eli tosi haamu on kyllä vielä. Minusta kumminki on vahvempi mitä viivanpaikka, viivanpaikan näkemiseen tarvii yleensä viivalasit mut tämä näkyy ilman niitä.

Vielä 3 päivää menkkojen alkamiseen, eli täällä alkoi nyt jännäys vahvistuuko viiva / tuleeko täti. Mitä testiä suosittelette jos haluais nyt herkällä testata? Onko se joku early - testi mistään kotoisin?

Olivia - pää pyörällä
 
Mulla on vain raskauskeijusta tilattuja herkkiä r-testejä ja negatiivinen tuli tänään (kin). Ihan vaan hetken mielijohteesta testasin ensin o-testillä ja siihen ilmaantui lähes plussa niin siksi sitten kokeilin myös r-testiä. On ollut jotain epämääräisiä tuntemuksia kohdussa mutta ei mitään selkeää. Kahtena viime aamuna väsyttänyt tosi paljon vaikka muutoin ollut tosi pirteä jo kolme viikkoa. Tosin viime yönä esikko valvotti kun oli kipeäksi tulossa. Luulen että negalla mennään. Testaan seuraavan kerran jos menkat on myöhässä. Toivottavasti muilla tulisi tärppejä!

Neita kp 27 dpo 11 yk 5
 
Minä malttamaton katala ihminen testasin aamulla taas, heti kun mies häipyi autolla pihasta niin pissin tikkuun *hih*. En kertonut hälle haamusta mitään, jos se ei ookaan mikään vaan väärä hälytys.

Clearbluen testi antoi myös haamuplussan, tosi haalea se on mutta näkyy tihrustamatta. Mun sisällä on joku! :cat: Testaan seuraavan kerran ylihuomenna (no okei, huomenna). Toivon että viiva lähtee vahvistamaan eikä menkat ala. Kemiallisen mahdollisuus näin varhain testaillessa väijyy mielessä. Kyllä mä silti jo nyt hiukan iloitsen kun olin varma että tää yritys tulee kestämään tosi pitkään niinkuin esikon kohdalla. Nyt on kuitenkin mahdollista että me saatais pieni helminyytti, iik :joyful:

Anteeksi tuo räikeä omanapa heti alkuun.

Milloin sulla Neita oli menkat tulossa? Mennään samassa dpo:ssa mut niinku mun haamuilusta voi päätellä niin aikaista on testata, varsinkin jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin. Peukkua että nega vielä plussaksi muuttuu!

Mikä Niemjalla on tilanne?

Mulla tuli eilen ekat oireetkin, joista oisin kyllä alkanu epäillä ilman aamuista testiäkin. Kesken työpäivän tuli kohdun seutu niin kipeäksi, sitä kesti vajaa tunnin. Sellaista kuin menkat ois alkamassa. Rinnat mulla ei oo kipeät, ennen menkkoja tässä vaiheessa ne on jo ihan turvoksissa ja arat. Kassellaan mitä tuleman pitää..
 
Olivia82 Laskelmien mukaan ylihuomenna tai viimeistään torstaina. Alaselkää jomottaa mutta ollut lähenevien menkkojen merkki edellisissä kierroissa.
 
Olivialle tsempit! Toivottavasti sinne testiin piirtyy pian kunnon viiva :smug:

Omaa napaa sen verran, että menossa dpo 4 ja rinnat on kipeytyneet mikä nostattaa toiveita että olis tärpänny. Aikaisintaan 11.6. mun kannattaa tehdä testi ja kesäkuun puoleenväliin mennessä luulisin olevani viisaampi :joyful:
 
Vau Olivia, hyvältä kuulostaa! Toivotaan viivalle vahvistumista.

ON: ollaan rantalomalla ja en ole edes ehtinyt piinailemaan. Onkohan dpo8 tänään muistaakseni. Lauantaina testipäivä.

Tsempit muillekin loppukiertolaisille!
 
Katruska, nykyään niihin tulee selkeitä harmaita viivanpaikkoja mutta ite pidän niitä silti hyvinä testeinä ja herkkinä, eli näyttää kyllä helposti raskauden hyvissä ajoin. Laita kuvaa testistä niin päästää tiiraileen sitä viivaa :)
 
Takaisin
Top