Tammikuisten 2017 lista

Status
Not open for further replies.
Taas minä täällä. Tänään soittelin joka paikaan, kun raskauden aikana tarvitsen erityisseurantaa, johtuen kilpirauhasen totaalipoistosta. Neuvolassa sanottiin, että la on 5.1. Ja erikoissairaanhoidossa sanottiin, että kaikki raskauteen liittyvä ja synnytys hoidetaan Naistenklinikalla. Eli uudet tiedot. :)

5.1 / pikkuinenmyy86 / 29 / NKL / ensimmäinen

26.5 jälkeen saan varman lasketunpäivän varhaisultran jälkeen. Voi olla, että menee tuosta vielä muutaman päivän taaksepäin. :D
 
Mulla on takana nyt yks tuulimuna ja on jotenki tosi epäileväiset fiilikset tästäkin, mutta asiaan saadaan selvyys 18.05! Voisin alustavasti nyt liittyä mukaan ja osallistua vähän aktiivisemmin sitten kun on varmaa että joku on matkassa:D

kyfi16/27/kos/ensimmäinen
 
Mulla on takana nyt yks tuulimuna ja on jotenki tosi epäileväiset fiilikset tästäkin, mutta asiaan saadaan selvyys 18.05! Voisin alustavasti nyt liittyä mukaan ja osallistua vähän aktiivisemmin sitten kun on varmaa että joku on matkassa:D

kyfi16/27/kos/ensimmäinen

Joo mullakin oli tammikuussa kaksosten keskenmeno rv 10 ja vähän epäröiden tämän listankin pistin pystyyn kun pelko valtaa, mutta jos meille ei suoda lasta vieläkään niin sille ei sitten mahda mitään... Yritän nauttia tästä ajasta mitä voin :)
 
Heips

Varovaisesti liityn tänne. Tänään (dpo12) tein positiivisen raskaustestin vaikka vielä vähän haalea olikin. Aamun eka testissä ei oikeen näkynyt kuin haamu, mutta vaihdoin testiä ja odotin pari tuntia ja sitten ei enää tarvinut tihrustaa tai arvailla.

La 8.1/Onitus/30/Oys/ensimmäinen lapsi
 
Uskaltaakohan liittyä :-D
8.1/jetsu/31/hys/toinen

Esikoispoika kohta 11kk. Sai alkunsa heti keskenmenon jälkeen joten jännitys päällä. Nyt olis 4+4 viikot eli
 
Muokattu viimeksi:
Voisiko minutkin lisätä 13.1.2017/Mira83/32/K-SKS/toinen

Laitoin ton la:n menkkojen mukaan ovulaatio on ollu vähän myöhemmin mut samoin kävi esikoisen kohdalla
 
Muokattu viimeksi:
Varo varo vaisesti liityn...
En oo uskaltanut plussata mutta kaikki merkit osottaa... Laskuri antoi 6.1 lasketuksi ajaksi...
Tuuli muna takana ja varhainen keskenmeno tammikuussa lääkkeellisesti tyhjennetty...

MistyMama / toinen/ 6.1?/ jorvi
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top