Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Lähinnä paitoja koska housujen ostaminen vasta helvettiä onkin ja pari vauvan bodyaki jos niiten nimi olikaa se :D sorruin... ja ajattelin että nyt ostan ja törsään vaikka mikä olis ja menis kesken. Muuten en pääse koskaa ostamaa...
 
Ensimäistä kertaa pitkään aikaan poitsu nukkui klo08 asti!(yleensä herää 06-07). Itse en oikein saanut nukuttua kun jännitti testin tekeminen. Näin unta moneen kertaan, että tein testin ja se oli positiivinen. Ja näin myös moneen kertaan unta että kävin vessas ja unohdin tehdä testin :hilarious:

Niin ja tässä se itse asia: testin tulos oli negatiivinen... Olin jotenkin varma että se olisi positiivinen :eek: testailen kyllä parin päivän päästä uudestaan, jos ei menkkoja näy.
 
Plussatuulia kaikille! Täällä odotellaan ovulaatiota ja sitten pääse jännittämään ☺️
Plussanneille kysymys mikä oli ensimmäinen tavara minkä ostitte vauvalle?
 
:D
1589bce4000bfe3d97d3c025e8b5cb65
 
Huh, minä yritän oottaa vielä vajaan viikon että testailen, jos ei siihen mennessä menkkoja kuulu, viikon päästä ne on kaikilla mahdollisilla laskutavoilla myöhässä :nailbiting: Ja jos alkavat sitä ennen niin säästyypähän neki rahat :banghead: nyt joku kp 23-25/22-28 :bookworm: Kaikenlaista ihmeoireilua on mutta kun ei voi tietää johtuuko mahdollisesta raskaudesta, raskaasta opiskelujaksosta, menkkojen edeltävistä vai kierukan poistosta vaan. Väsymys ja uupumus ollu ihan mahoton nyt jo useamman viikon ja jotenki on ylipäätään semmonen "hönö olo" :confused:vatsassaki tuntuu välillä kaikenlaista mutta siitä etenki on hankala sanoa, kun mulla on IBS eli ärtynyt suoli, se saattaa aiheuttaa vähän kaikenlaista. Mieluummin siis "odotan" menkkoja ja yllätyn iloisesti niiden poisjäännistä kuin odotan plussaa ja petyn, etenki kun on vasta ensimmäinen yk o_O
 
Äääääh, tästä kierrosta ei ainakaan näillä näkymin tärpänny. Ovis oli eilen, eikä oo kolmeen päivään tullu touhuiltua. Ärsyttää :/
 
Takaisin
Top