Toinen haaveissa <3

Mie nyt floodaan näitä ovistestikuvia, mut siis tänään dpo12 tuli iltapvllä tällainen:

_20160428_192021.JPG


Ylempi siis eilinen dpo11 ja alempi tän päivän.

Muoks. Ylempi eilisestä aamupissistä. Iltapäiväpissistä viiva oli jo vahvempi (kuten aiemman viestin kuvassa näkkyy).
 
Muokattu viimeksi:
Esikko, oon siis plussannu tällä viikolla mut laittelen näitä ovistestikuvia jos jotakuta piinailijaa kiinnostaa nää.

Ite etin tuossa ennen plussausta netin puhki näitä loppukierron ovistestien viivantummenemiskuvia nimittäin :bag::joyful:
 
Kiitos Otuski kun autat meitä piinailijoita :happy:kaikkea tää kuumeilu teettää, netti sauhuten itekin lukenu kaikkia oireistoja ja mies töistä tullessa henkäisi eilenkin ensisanoikseen "onko oireita", ei ihme jos tässä kohta kuvitteleekin vaikka mitä. Kun toinen vaihtoehto olis rauhassa odotella ja testata jos menkat ei ala. Kun ei sitä varmuutta saa näin aikaisin muuten.

Nyt niitä oireita: mä oon iltauninen joo, mut jäätävä väsymys iskenyt nyt iltaisin klo 20 ja nukahdan heti. Seinät sais kaatua ympäriltä niin en heräsi. Nyt aamulla totesin että rinnat on alkanu aristaa ja turvottaa (menkkaoire mulla :confused:), eilen ei vielä ollut.

Oikeesti nämä mun vähäiset oireet voi olla ihan mitä vaan. Lähinnä tää väsymys nyt antaa toivoa jostain muusta kuin menkoista. Sen muistan että ennen kuin plussasin esikoisesta niin nukuin puolet vuorokaudesta, eli se väsytys iski tosi alussa jo.

Sehän on vappu kun tulee. Mites muut juhlii? Mä teen tänään ukolle pihviä ja salaattia illalla. Se on viikonloppuna töissä niin ei mitään ihmeempiä vappuhulinoita meillä.
 
Olivia tuo jäätävä väsymys oli muuten täälläkin ennen plussaa :wink Dpo7 kirjotin itelleni ylös juurikin siitä, mutta en silloin uskonut et ois ollut oire. Myös kylmät jalat peiton alla ja ihmeellinen häntäluukipu on ollu viikon aikana läsnä.

Liekö ovat just raskausoireita mut eipä oo ennen ollu!

Täällä vietetään vappu rauhallisesti varmaan kotosalla. Eipä tuota oo tullu juhlittua nyt muutamaan vuoteen. Vanhaks tullu? :biggrin

Mites muilla piinailijoilla menee?

Mitähän bättismamille kuuluu?
 
Voi ihana otuski kun kysyit :) tänne kuuluu hyvää. Ensi tiistaina on varhaisultra..iiiik!! Jännittää niin kovasti. Koitan ottaa iisisti. Mutta vaikeaahan se on :D
Onnea plussasta otuski :wink
Olivialle ja muillekkin toivon pikaista plussaa.. piinaaminen oli niin kauheen stressaavaa. Ainekin mulle. Tuntu että tuun hulluksi välillä :O
Täällä etovaa oloa,välillä menkkaoloja ja rinnat kipeet. Et onhan noita oireita jo :) ei onneks mitenkään paljon!
Seuraan ja elän täällä taustalla teijän mukana :Heartred
 
Tuskin taas menkat alkaa ku ne loppu viime tina ! Tämä on nyt joko kiinnittymis vuotoa tai ovis ja mitä sitte jos oonki pihalla ??
Saa olla pihalla mut jos vähän on kärryllä kierrosta ja mihin aikaan kierrosta hedelmöittyminen voi olla parantaa mahdollisuuksia hedelmöittymiseen ellei koko kiertoa pupuilemaan jokatoinen päivä ja rahaa säästyy kun ei ei joka välissä testaa vaan sillon kun jotain voi jo näkyä. Kun ei nää mitään rakettitiedettä oo. Aikaa voi mennä useita kuukausia ennen kun raskautuu vuosikin ja se on ihan normaalia.
 
Kiitos otuski, katotaan miten meillä muilla käy! :D toivotaan että tullaan kaikki peräs :wink

Bättismami kiva kuulla susta, tuuhan laittaan vauvakuvaa sitte ultran jälkeen :wink
 
Joo ja kyllä kaiken järjen mukaan on turha raskautta testailla jos oletetusta ovulaatiosta on vasta pari päivää. Ihan noita perusjuttuja.
 
Onnea otuski ja paljon tarrasukkia! :happy: Milloin LA?

Täälläkin on ollut muutaman päivän mahassa perhosia ja ihmeen tyyni olo. Tiistaina olisi tädin tarkoitus tulla kylään, mutta tuskin tulee. Tein tänään nimittäin kirkkaalla kahdella viivalla ovistestin! Jos kaikki menee hyvin ja pieni pysyy mukana LA olisi 10.1.:happy: Ensimmäisen yrittämiseen meni 6 kk, mutta tämän kanssa olin rennoin mielin. Esikoisen syntymäpäivät veivät sopivasti huomion yrittämisestä :happy:
 
Hope, kuulostaa siltä et se ois r-testin paikka :wink milloin meinasit testailla? Meillä sattuis lasketut ajat melko lähekkäin, täällä ois 7.1.
 
Ajattelin tiistaina aamulla testailla, kun vasta maanantaina kerkeää testin hommaamaan. Tässä teille kuva ja käytössä siis digitaalinen ovulaatiotesti :happy: Testi tehty päivällä.
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    647.3 KB · Katsottu: 88
Iiks mä oon nähny 3 raskaus/ synnytysunta viikon sisään

Kp 22 dpo 5 eli vielä pitää ootella ainakin viikko testiä...
 
Aamupissasta testasin negan. Voi olla mulle liian aikasin muutenkin kun esikoisen kohdallakin haamuili vasta oletettujen kk:n alkamispäivänä. Nyt vaan vapun viettoon! :):) Hauskaa vappua naiset!

Dpo 10 kp 27 yk 4
 
Toivotaan Neita että vielä plussaksi muuttuu! :)

Mä en oo jaksanu testata edes ovistestejä, aattelin ensviikolle ootella..
 
Mira83, unet on ihan parhaita totuudennäyttäjiä :grin Plussaa pukkaa!

Neitalle harmittelut negasta mutta voihan sieltä voittopotti olla vielä tulossa. Hauskaa vappua sinne myös!

Onko Niemjalla muuten ollut mitään mahdollisia oireiluja? En muista sinun kierronvaiheita.. Plussaa toivotaan.

Hopelle peukkuja myös. Luulin että digitaalinen o-testi on vaan se cb:n hymynaamapuikko, tuo näyttää ihan tavalliselta tikulta? Voi toki olla joku minulle tuntematon tuote muutenkin mutta periaatteessa viivat eivät edes ole tasavahvoja. Siis anteeksi, en todellakaan halua latistaa iloasi omalla tyhmyydelläni :p Eiköhän sieltä vauva ole tulollaan :)

Omalla kohdalla mennään dpo7 ja kp23. Viime kierto olikin vain 29pvää joten sen mukaan ensi viikolla pitäisi alkaa tapahtua. Testaan perjantaina (sorrun varmasti kyllä jo aiemmin..) jos siihen on aihetta. Se s**tanan tuhruilu alkaa kuitenkin parin päivän päästä josta taas tietää että v*tuiks meni :mad: Menkkamaisia kipuja ollut oikeastaan oviksesta lähtien, eipä se mitään hyvää taida lupailla.

Jeps, hyvää vappua itse kullekin, meikä lähtee duuniin :woot:
 
Takaisin
Top