Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Ei täälläkään tippaakaan vähentynyt halut :P
Ei tosin vieläkään toivottua tulostakaan ole antanut, mut syödään nyt vielä yksi purkki kun mies tohkeissaan osti niitä :P :)
 
Ei tuonut tänne plussaa usean kierron jälkeen geleet ja nyt loppuivat eikä toistaiseksi käydä hakemassa lisää :sad001
 
Pätkis, myös miun mies on allerginen kaikille pistäville herhiläisille, mutta pystyy syömään hunajaa ja pystyi syömään geleetä. Pystyi syömään jopa sen 2kpl/pvä ilman mitään ongelmia :)
 
Täällähän oli rohkaisevia tarinoita. Aloitin tänään geleet parin vuoden yrityksen (ja yhden km:n) jälkeen. Alkaa olla ideat lopussa. Ovislimoja en juuri koskaan bongaa ja toivon että siihen tulisi muutos. Silloin kun bongasin tuli plussakin heti. Clomeja mennyt ja folleja kasvaa kyllä, mutta ovikset on täysin oireettomia. Lisää gelee-koikemuksia?
 
Plussasin itse, kun geleet olleet käytössä vajaan purkillisen verran. Tämä tosin meni kesken 2 vkn kuluttua tästä sitten.

Söin alussa kahtakin päivässä ja ovulaation jälkeen 1, plussan jälkeen lopetin. Käytössä oli myös vehnänalkioöljy sellaisenaan. Lisäksi monivitamiinia ja foolihappoa ym. En tiedä oliki tällä tai jollain näistä vaikutusta, mutta plussakierrossa ekaa kertaa tuli selvä kirkas "ovislima" ovulaatiota edeltävästi. Mitään sivuoireita en ainakaan huomannut. Nyt km jälkeen syön loput, mutta en tiedä ostanko uutta purkkia, kun vehnistä on vielä muutenkin jäljellä.
 
Täällä syöty tää kierto gelee royalea yksi kapseli päivässä. Mennään kiertopv 15 ja nyt kolmatta päivää halut katossa ja tänään räikyvä testiviiva ovistikkuun.
Ovis aikaistu parilla päivällä viime kiertoon nähden.

_20160415_123049.JPG


Normaalisti ei näin vahvoja haluja oviksen aikoihin saati yhtä selkeää viivaa tikkuun. Tiiä sit onko kuningatarhyytelövalmisteella ollu mitään osaa näissä.
 
Ajattelin kertoa myös omat kokemukseni Kuningatarhyytelöstä! Yli vuosi ehti jo olla yritystä takana, kunnes päätin kokeilla Royal Geleetä. Ehdin syödä noin parisen kiertoa ja sainkin viimein kokea elämäni ensimmäisen plussan raskaustestissä. Valitettavasti se meni kesken rv 6+0, mutta sen verran voin sanoa, että Royal Geleetä naukkailtuani on ollut kyllä huomattavasti kosteampaa tuolla alakerrassa :wink Ehkäpä juurikin sen ansiosta se yksi onnekas siittiö on löytänyt perille, kun on ollut niin hyvät uiskentelu olosuhteet :happy: ovisplussakin on ollut paljon selkeempi tuon parin kierron kuurin jälkeen. Ja mä söin sitä siis joka päivä yhden kapselin, eli en ajoittanut sitä mitenkään erityisemmen vaan alkukiertoon tjms.
 
Noniin, meillä taisi tärpätä tästä gelee kierrosta. Tänään dpo10 testattu haamu.

Oli vasta toinen yrityskierto joten ei nyt voi varmuudella sanoa että juuri näiden kapseleiden ansiosta tuli plussa, mutta kuten ylempänä kerroin, ovis tuli tässä kierrossa selkeämpänä kuin koskaan.
 
Eilen kävin luontaistuote kaupasta hakemassa purkin Geleetä! Kuulostaa niin ihme tuotteelta että pakko ottaa kokeiluun ihan muutenkin. Aloitin kesken kierron näitä nyt napsimaan ja ajattelin ottaa annostuksella 1x1. :)
 
Tää on seuraava mitä meinaan ottaa käyttöön. Kannattaakohan kesken kierron aloittaa? Nyt menossa kp 6. Kai ens kiertoon ehtis ainakin vaikuttaa. Tällä hetkellä käytössä foolihappo, greippimehu, Mamma vitskut ja Omegat. :grin
 
Uskaltaako tätä käyttää imettäessä? Ennen edellistä raskautta oli meillä molemmilla miehen kanssa hyytelöt käytössä, mutta jätin pois, kun raskaaksi tulin. Nyt haluaisin aloittaa taas, mutta imetän edelleen muutaman kerran päivässä..
 
Täällä alkaa gelee-kokeilut nyt, kp 2 ja ensimmäisen tabun nappasin äsken. Ajattelin ottaa yhden päivässä ja toisen syöttää miehelle, katsotaan, näkyykö vaikutuksia vielä tässä kierrossa :) Jospa tämä tois mulle kunnon ovulaatiolimat, kun ei niitä vielä ole näkynyt, vaikka jo yk 5 pärähti käyntiin :rolleyes:
 
Mulla oli melkein 3 kiertoa käytössä, ja purkki loppui enkä nyt hankkinut uutta kun ei tuntunut apua olevan.
 
Mä alotin syömään näitä viime perjantaina ja ei ollut ollut vielä yksiäkään menkkoja pillereiden lopetuksen jälkeen niin kaksi päivää näitä syötyä tupsahtivat, joten alku oli positiivinen, jos vielä tulen raskaaksi tästä kierrosta niin suosittelen näitä kaikille :happy:

En tiedä kuvittelenko, mutta muutenkin on kyl hyvä fiilis näitä syödessä, olen ollut hyvin energinen. Saako näitä syödä raskaana ollessa, tietääkö kukaan?
 
Heippa! Meillä ei ole ollut miehen kanssa ehkäisyä käytössä tjot meiningillä vuosiin, mutta raskauttaan ei ole näkynyt osasyynä se, että minulla pitkät kierrot ja ovulaatioista ei tietoakaan. Apua en niihin ole lääkkeistä hakenut. Nyt alettiin sitten tositarkoituksella yrittämään tilasin läjän ovulaatio- ja raskaustestiliuskoja ja aloitin gelee royalet, omega 3:set, monivitskun, foolihapon ja c-vitan. Ovulaatio oli 14.11 tienoilla, eikä ikimaailmassa ole tuntunut niin selkeitä ovisoireita! Jestas! Nännitkin kipeät jo neljättä päivää oviksen jälkeen joten nyt vaan jännäilen! Ja jos ei tästä kierrosta tärppi käy, niin aion todellakin jatkaa niin kauan geleitä, kun testi näyttää plussaa!
 
Takaisin
Top