rfsu:n Raskaustesti

Mulla on 29/28-31 menossa. tein rfsu:n testin juuri iltapv-pissasta. Viiden minuutin jlkn ei näkynyt mitään, mutta kun kävin 30min päästä kurkkaamassa plussaviivan paikalla näkyi haamu. Se erottaa ihan hyvin. Mutta mutta... Tekeeköhän nuo testit tuommosta? Ohjeissa käskettiin tarkastaa vielä puolen tunnin päästä...
 
Minäki viime raskaudessani tein kyseisen testin, ja haalea viiva tuli kaveriksi tummalle viivalle. Ja raskaana olin. Sen jälkeen samoja testejä olen tehnyt, eikä haamuviivoja ole tullut, enkä raskaanakaan siis ole ollut.
 
Kiitos vastauksesta Dolly. Ilmeisesti tuo 30minuuttia lasketaan testiajaksi, kun käsketään vielä sen lopussa tikku tarkistaa..? En tiedän pilaileeko tuo tikku minun kanssa, mutta jonkin ajan kuluttua, kun olin huomannut siinä sen punertavan hailakan haamun, se haamuviiva taipui kaarelle niinkuin sulkumerkki... Että olisko kuitenkin jotenkin viallinen? Mutta siinä se vai töröttää edelleen se sulkumerkkikin täysin selvästi... hohhoj. Jollei menkkoja huomiseen mennessäkään ole kuulunut, niin teen sitten sen paketissa olleen toisen testin...
 
Juu lasketaan noissa testeissä. Tuo ei vissiin kuitenkaan ole ihan luotettavin testi kaikkien kohdalla, niin suosittelen vielä tarkistamaan digitestillä :) Ja kannattaa se toinenkin tehdä varuiks, sen ei ainakana kuuluis noin taipua :D
 
Taas ihmettelyä näistä tavaratalon RFSU-testeistä.

Auksi pitää sanoa, että tietyistä syistä kierto on erittäin epämääräinen. Testailtu siis on, vaikka todennäköisyys luontaiselle raskaudelle on ollut vähäinen. Tällä kertaa kuitenkin eri syyt kertovat, että luomuihme on voinut tapahtua.

Rouva on poikkeuksellisen väsynyt, ravaa kaiken aikaa vessassa ja mielialat heittää laidasta laitaan..

No, se testi. Pari aiempaa on ollut hyvin epämääräisiä, viimeisin, outo.

Eli testiajan (sen 30 min.) puitteissa tikkuun tuli hyvin selkeä punainen leveä viiva. Testin kuivuttua se vaan hävisi. Tai, kirkaan valon alla se oli/on nippanappa havaittavissa. Harmi ettei tuosta selvästä viivasta tullu kuvaa otetuksi, mutta se nyt vaan oli ihan liian selvä että sitä olisi tarvinnut edes ihmetellä. Eli voiko se viiva kadota, jos on plussa?
 
Ihmettelevä, mulla eka rfsu testi ovulaatiosta 10 päivän kuluttua oli just sellanen että testiajalla tuli n. 5-10min sisään punainen haalea viiva jota ei enää kuivuttua näy... Mutta raskaana ollaan, tänään rv 4+4:wink Seuraava testi muutamia päiviä myöhemmin näytti hiukan vahvemman viivan joka se sitten jäi kuivuttuaankin näkyviin!
 
Itse olen siitä ihmeissäni, että tämä samainen testi näytti selkeää plussaa vaikka hedelmöityksestä oli korkeintaan vain muutama päivä. Minulla ei ollut hajuakaan omasta kierrostani (edellisen kuukauden kuukautiset jäivät välistä). Ultrassa samalla viikolla näkyi pieni musta alue, ja verikokeista paljastui erittäin korkea hormonitaso. Siitä vielä muutama viikko, oli uusi ultra jossa varmistettiin että raskaus on edennyt normaalisti.

Joko tuo testi on erittäin herkkä, tai sitten minulla tosiaan nousee raskaushormoni erityisen nopeasti... o_O
 
mulla tuli selkeä viiva rfsun testiin mutta väärään kohtaan. Viiva on siinä sen max viivan vieressä oikealla puolella. Mutta selkeä punainen viiva melkein yhtä tumma ku kontrolliviiva. Onkohan tää sit plussa vai miten pitäis tulkita? Menkat nyt 2pv myöhässä.
 
Tein eilen kyseisen rfsu:n testin ja näytti todella hailakkaa viivaa. Illalla alkoi sitten kuukautiset. Tänään testasin uudestaan ja haalea viiva edelleen testissä. Olikohan testipaketin molemmat testit viallisia? ://
 
ehkä tuo munki testi oli viallinen... Pitää testata huomenna jollain toisella testillä. Ärsyttävä kun ei noihin voi luottaa.
toivon niin kovasti että olisin raskaana, ollaan 1,5 vuotta yritetty. Syksyllä olin raskaana mutta keskenmeno viikolla 7.
 
Älkää ostako niitä rfsu:n testejä, ne on ihan susia :/ samaan hintaan saatte marketista pregchekin testejä jotka on yhtä hyviä ku apteekin testit.
 
piti vielä tulla tänne kirjoittamaan että taisi olla viallinen testi. Menkat alkoi seuraavana aamuna tuosta testin tekemisistä
 
Mulla toimi hyvin rfsu.n testit. Varmaan 4 tein ennen kun uskoin todeksi, kaikki postiviisia silloin siis. Ja tyttö nyt reilu 1v :)
 
Eiks toi kerro kemiallisesta raskaudesta jos näyttää plussaa ja sit tuleekin menkat? Eli vähän niinku keskenmeno. Hedelmöittynyt munasolu ei oo kiinnittynyt vaan tulee "kuukautisvuotona" ulos. Mulla on ainaki toiminut nuo testit moitteetta. Raskauksissa sekä negatiiveinä.
 
Takaisin
Top