Mummot

Ja tosiaan toi pointti, että käytävät tukitaan. Voi terve. Toiset ei kaupassa lainkaan huomioi muita, vaan kökkivät missä sattuu kärryinensä, ettei ohi pääse.
Kirpparilla nää on pahimpia, kun on kapeat käytävät!!
 
Aaargh kaikkein ärsyttävintä on, kun jäädään jonkun vastaan tulleen tutun kanssa juoruamaan porukalla liukuportaiden yläpäähän, kaupan käytävien risteykseen ja kaikkiin muihin paikkoihin, mihin vaan on mahdollisimman paha sumppu mahdollista muodostaa. Vikaa esiintyy myös mummoikää vasta lähestyvissä ihmisissä.
 
Täälläki on noita kiilaajamummoja!!:eek: Soluttautuvat sivusta "huomaamattomasti" kassajonoon toisen eteen. :smiley-angry016 Vielä joku päivä räjähdän kun näin käy...

Sit täällä on yks Riitta Väisänen, joka luulee olevansa maailman omistaja, kun on julkkis. Kuulemma etuilee myös. Ja kaupan parkkihallissa laahustaa keskellä tietä omalle autolleen, ettei vaan ohi pääse.:smiley-angry007 Nokka pystyssä, aurinkolasit päässä ylväänä seilaa kaupassa...
Onks se SE Väisäs Riitta? :'D
 
Tiedän kyllä mitä tarkoitetaan, mutta ongelma ei koske mua. Katsokaas kun. Mä olen aina näyttänyt hiukan erilaiselta ku muut, joidenkin mielestä jopa uhkaavalta. Tätä nykyä saattaisin päästä elokuvaan esittämään geneeristä kahden pennin katurosvoa, mallia karvapää. Noi rähjäävät mummot kiertää mut kyllä. Ylipäätään vieraat väistää. Turhaahan tuo kun olen ihan kiltti. Vain lapset, eläimet ja sokeat suhtautuvat muhun varauksetta. Niin ja ne jotka tuntee mut.
Mutta ei, mummot ei mulle rähjää, olin liikkeellä sit yksin tai muksun kanssa. Vieraassa kaupassa kyl vartija saattaa seurata, mutta työtään se vaan tekee. Ja aikuinen kun on, pitää mua hiukan epäilyttävän näköisenä.
 
Täälläki on noita kiilaajamummoja!!:eek: Soluttautuvat sivusta "huomaamattomasti" kassajonoon toisen eteen. :smiley-angry016 Vielä joku päivä räjähdän kun näin käy...

Sit täällä on yks Riitta Väisänen, joka luulee olevansa maailman omistaja, kun on julkkis. Kuulemma etuilee myös. Ja kaupan parkkihallissa laahustaa keskellä tietä omalle autolleen, ettei vaan ohi pääse.:smiley-angry007 Nokka pystyssä, aurinkolasit päässä ylväänä seilaa kaupassa...
Ai säki oot Orimattilasta? :joyful:
 
Jos itse olen kaupassa ja joku on tukkinut käytävän, kulkureitin tms. niin pyydän ystävällisesti "anteeksi pääsisinkö ohi" ja aina on tilaa tehty. Vähän ihmettelen kommentteja kun muita niiiiin ärsyttää tuollaiset mitättömät asiat.
 
Näitä legendaarisia kyllä on!

Miun eellä joskus kaupassa oli vanhempi nainen, joka oli ostoksensa tehny, pakannukin. Oli vissiin siis pakannut jo siinä samalla kun kauppias vielä napsutteli kassaan tavaraa, koska kun oli miun vuoro "aluillaan" niin se hyökkäsi sieltä takaisin "unohdin loton!" ja sitten siinä meni tarkastaessa ja uusiessa jne. En olis ikinä ilenny tulla silleen ite takaisin, varsinkin kun jonoa alkoi olla!!

Miun oma äitihän se joskus kuittasi, kun oltiin kassajonossa ja muuan kiilari vanhus koukki kärreillään väliin että "ja aina sitä sanotaan, että nuoriso on olevinaan töykeää!"

Ja tuolla aikasemmin oli jotain puhetta vanhemmista miehistä, niin ainakin meijän kylällä ne on AINA mies vanhukset jotka esim kehottaa menemään edelle kaupan kassalla jos ollaan siihen yhtäaikaa menossa tmv. Ei ikinä mummot.
 
Mikshän niistä tulee niin valtavan kärttyisiä :eek:
Itsellä on paljon kokemusta siitä kun kärryillä törmäillään selkään ja se on niin rasittavaa :shifty:
Onneksi lähipäivinä oon tavannut monta kilttiä mummoa, johtuu varmaan lapsesta, on niin suloinen että mummotkin leppyy :rolleyes:
Mutta nyt on tullut sitten vastaan niitä neuvoja antavia, esim naapurin mummon neuvot jäänyt hyvin mieleen, kun ei saisi lasta pihalle jättää nukkumaan kun on niin paljon oravia, menee liikaa autoja talon ohitse kyllä on vaarallista, metsäs on paljon susia ei kannata syrjään muuttaa. En tiedä missä olisi ton meidän naapurin mummon mielestä lapsen hyvä kasvaa :wideyed:
 
Takaisin
Top