laskettu aika marraskuu 2015

nöttö, Se kysely on ärsyttävää, että "joko nyt?":banghead: Meilläkin puhelin lauloi kun sukulaiset ja tuttavat tiedustelivat asiaa.
Toki innokkaana hekin odottivat ja varmasti ajattelivat hyvää. Mutta siinä vaiheessa kun omakin maltti oli koetuksella, moiset kyselyt ärsyttivät ihan todella.
 
Samoja ajatuksia! Harmittelin jo etten ollut kertonut la:n olevan vasta 2 vkoa myöhemmin. Kärsivällisyys oli koetuksella. Saman tein että en kertonut edes miehelle kaikista tuntemuksista, kun oli niin epäonnistunut olo - vaikka kuinka yritti järjellä ajatella.
 
nöttö, Tsempit täältäkin! Toivottavasti pian alkaa tapahtua. :)
 
Meillä oli laskettu aika 7pv ja tyttö syntyi 19pv. Käynnistettiin kun kohdun suu oli niin takana eikä edistystä ollu tapahtunu sitten rv35. Yrittivät laittaa jonkun suolapallon kypsyttämään paikkoja, mutta kun lääkäri ei saanut sitä paikalleen, se pyysi apua toiselta laakäriltä joka totesi että ei tätä tarvitse kypsytellä, kalvojen puhkaisuun ja synnyttämän :O ja minä kun menin ihan vain yliaikaiskontrolliin. En yhtään varautunu että tyttö ois jo illalla sylissä :Heartred

Mutta ne jatkuvat kyselyt ärsytti, sanoin vain että kyllä me sitten ilmotellaan! Ja päivät oli kyllä pitkiä, ilmatkin kun oli niin surkeita ettei ulos huvittanu lähteä!
 
kattjuska ihana kuulla että sait tytön syliin vielä samana iltana vaikka vain kontrolliin olit menossa :Heartred Minä olen varautunut että ensi viikon yliaikakontrollista minut vielä lähetetään kotiin, mutta tuo olisikin ihanaa! :)
 
Mut jätettiin kans synnyttään yliaikaiskontrollissa toisiksi nuorimman aikana. Ei ollu ruuhkaa kerta. Enkä ollu varautunut siihen. Kolmanneksi nuoriimmalta jäin äippäpolikäynnillä juuri laskettunapvänä jolloin tutkimuspöydälle valahti vedet lekurin kynsille.
Toivottavasti Amalialainen viimeistään yliaikaiskontrollissa jäät synnyttämään :-).
 
Tänään laskettu aika eikä mittää edelleenkää. Enköhän oon ens perjantain neuvolassaki vielä kokonainen. Mies kyselee puolen tunnin välein että joko lähetää synnyttämään, hän voi sinne synnärille soittaa kun on se eräpäivä tänään nii tultais nyt :D
 
Onko kaikki muut jo saaneet vauvan syliin? Minäkin haluun jo! Tänään 41+2 ja ei mitään tunnetta että alkais joskus tapahtua.
 
Takaisin
Top