Clomifen kokemuksia?

Onnea suffe!!!! Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin :Heartred

Täällä clomit taas meneillään vielä 2 päivää ja sit alkaa oviksen kyttäily ja taas pregnyl varmistaa irtoominen.
Vaikka oonki ollu ihan positiivisin mielin pettymyksienkin kanssa ni kyllä nyt taas alkaa usko hiipua jonnekin maanrakoon..
 
Meillä käynti takana Naikkarilla pikkukakkosta varten. Kierto ei ole palautunut millään muotoa normaaliksi sitten synnytyksen, tosin eipä se normaalia lähellä ollut ennen sitäkään.

Kotona siis 10kk clomi+inssi vauva. Tuolloin onnistui neljännestä clomikierrosta 3tbl, toisesta inssistä.

Yhdet menkat tulisi saada tähän väliin, jonka jälkeen sitten clomit + inssi mukaan. Lähdetään testaamaan 2tbl/pv ja katsotaan tuoko se tulosta.

Tsemppiä kaikille :)
 
Moi! Oisko täällä kokemuksia clomien käytöstä pidemmällä ajalla, mietin tässä itsekseni, että onko teille muille kaikille suositeltu jotain taukoa clomeista, kun niitä on otettu jo 4 kiertoa? Jostain lueskelin, että 6 kiertoa voisi syödä ja sitten tauko, mutta miten pitkään sitä taukoa on pidettävä :anyone
En ole varaillut lähiajoiksi mitään gyne-käyntiä, mutta reseptillä olisi clomeja vielä toiset 20kpl jäljellä apteeksissa. Ja nyt taitaa alkaa yk6 kkm:n jälkeen.

Tsemppiä kaikille raskautumiseen :angelic:
 
Rinttis12 mulla ei ole kokeilin 2 x 2 eri annos määrää ja kumpikaan ei tuottanut tulosta joten nyt mulla 3kierto takana femar 2,5mg. Syön clomien tapaan. Nyt perjantaina seuranta ultraan ja kuulemma viimeinen käynti naikkarilla sitten olis siirto väestöliittoon
 
Rinttis12 mä oon syöny clomeja nyt reilu vuoden aikana eka alotettiin pienemmillä annoksilla varmaan joku 3kk ja sit oli 2kk taukoo ku piti saada kilpparit kuntoon. Söin varmaan 4 kuuria pisimmillään putkeen kun mun annos on se maksimi 3x7. Kesäl oli taas taukoo ku oma pää ei enää kestäny niitä jatkuvia pettymyksiä ja kroppaki sai levätä. Nyt menossa laskujen mukaan 3. Clomikierto ja 2. Pregnylin kanssa. Muistaisin gynen sanoneen et 2x5 annoksella vois vielä syödä sen 6kiertoo putkeen mut isommilla ois sit toi 3-4..
 
Minä vedin 4 kiertoa putkeen clomeja; ensin 1tbl, seur kierrossa 2tbl ja kolmannessa 3tbl, jolla sitten saatiin haluttu tulos. Tästä kolmannesta kierrosta ei kuitenkaan tärpännyt vaan jatkettiin neljäs 3tbl plus inssi, josta raskauduttiin.

6 kiertoa saapi syödä putkeen, sitten tauko. En vain harmillisesti muista mikä tuo tauko oli. On rintasyöpälääke joka kertyy elimistöön. Seurantaultrat suotavia.
 
Täällä päin ohjeistus ettei clomeja saa syödä kuin kaksi kiertoa ja sitten yhden kierron tauko ja maksimissaan 3 kertaa tuossa syklissä.
 
Moi! Mä tulin seuranta ultrasta ja yksi folli näkyi. Maanantaina meen pregnyl sinne varmistamaan oviksen nyt päästää ensimmäistä kertaa tänä yrittämisen aikana yrittämään :Heartred ma-ti pitäisi folli irrota

Kp12 yrittämistä 16kk
 
Takaisin
Top