Vauvan kuvia

Ihania kenkiä vauvoille löytyy juuri netistä, mutta ainakin Tampereelta myös Koskikeskuksen Intersportista oli Adidaksia ja Converseja ja Kappahl, Lindex ja H&M myy ihania, mutta ne menee tosi nopeasti.
 
Voi, kuinka suloinen keinuja! :) Meillä myös keinuminen on ihan ykkösjuttu ja nykyään mennäänkin päivittäin keinuttelemaan.
 
Kauniita kuvia ja kauniit tytöt :) Mä varasin jo eilen meille yksivuotiskuvauksiin aikaa. Haluan päästä samalle kuvaajalle, joka kuvasi musta masukuvia loppuraskaudessa, joten päätin olla kerrankin ajoissa, että kans päästään :grin
 
Mä ihmettelen miten te saatte noi pienet pysymään paikallaan?:wink Minä kun yritän ottaa kuvaa niin aina Minea ehtii hosua jonnekin suuntaan ja kuvasta tulee suttuinen o_O
 
Mä ihmettelen miten te saatte noi pienet pysymään paikallaan?:wink Minä kun yritän ottaa kuvaa niin aina Minea ehtii hosua jonnekin suuntaan ja kuvasta tulee suttuinen o_O
Meillä on sama "ongelma". :grin Mulla mies harrastaa valokuvausta ja meinattiin että otetaan pojasta joulukorttikuvia punaset vaatteet ja tonttulakki päässä. Noh, ihan ekana otettu testikuva onnistui, kun poika oli niin hämillään salamavehkeistä ja kuvaustilanteesta. Tämän jälkeen poika ei pysyny hetkeäkään paikallaan ja rupesi kiukuttelemaan kun yritettiin houkutella olemaan paikoillaan. Se siitä kuvauksesta sitten. Tuossa testikuvassa ei ollut ees ehitty pukea kun tonttulakki päähän, muutoin on ihan arkikuteissa.. Kaikki kaapeista kaivettu jouluinen rekvisiittakin jäi käyttämättä. :rendeer:santa:rolleyes:
 
Oli kyllä hyvin onnistuneita kuvia vaikka just ennen kuvaamoon lähtöä Ilona sai itkupotkuraivarit ja nukahti matkalla sinne. :) Alussa itkeskeli kun ihmetteli minne on joutunut, mutta ammatilainen oli kuvaaja ja tyttö lämpeni pikku hiljaa ja lopussa näytti jo kieltä ja yritti kameraa ottaa:grin Se kuvaaja kertoi, että yksi poika kävi ainakin 4 kertaa tutustumassa paikkaan ennen kuin saivat edes yhden kuvan aikaiseksi, että niinkin pelottava paikka se voi olla. Ihailtavaa kärsivällisyyttä kuvaajalta kyllä tuossakin tapauksessa.
 
Meidän neidin 1v kuvaukset. :) mä kirjottelen itse enemmän tuolla tammikuun puolella ku synty 1.1, mut pitää täälläkin käydä kuulumisia lukemassa. :)
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    126.6 KB · Katsottu: 44
  • image.jpeg
    image.jpeg
    97 KB · Katsottu: 39
  • image.jpeg
    image.jpeg
    88.3 KB · Katsottu: 39
Takaisin
Top